AndroidHealthClinic

Nederlandse Moslim Partij

Status
Niet open voor verdere reacties.
BigNL zei:
Je hebt een hekel aan marokanen, turken en al dat andere uitschot.
Of je zet Marokanen en turken of uitschot..wat je nu zegt komt erg lullig over.

En door die partijen heb jij nu ook je rechten ( en plichten) hier in Nederland.
Want als je nu naar Nederland was gekomen dan was je waarschijnlijk niet eens toegelaten.
Een stille tocht werkt niet nee maar moord helemaal niet.
Geen wonder dat het zo'n zooitje is in Kroatie.
Jij bent ook niet voor niks hier naar toe gekomen.
Dan mol je hem gewoon,... jij vindt het gewoon, ik vindt het gepraat zonder verstand.. op z'n hollands puur gelul !!!!!!!!
Ik ben het met je eens dat er geen saamhorigheid is dat de ego hoogtij viert.
Wat wel werkt, is liefde en wijsheid en de weet dat er meer is tussen hemel en aarde.
Kijk wij leven hier in een democratie en daar vermoorden we niet gewoon mensen, maar hebben daar een rechtsstaat voor.
Eigen rechter spelen is een misdaad.
Geweld en oorlog lost nooit wat op !!!
Het geeft alleen maar slachtoffers, hongersnood, pijn, verdriet.

Aaaaaaaaaaah! :D Eindelijk inhoudelijk ingaan op een post!
Al is het nog steeds niet op het onderwerp maar ik lees zowaar dat BigNL inhoudelijk op posts ingaat! Goedzo, ga zo door, misschien zien we binnenkort nog ergens een reply op het onderwerp van déze thread! :D

als je nederland toch zo haat BIG NL waarom verhuis je dan niet gewoon naar een politiestaat waar iemand in jouw plaats spreekt denkt , en doet ???

ik vind het geen goede zaak dat er een moslimpartij komt. alhoewel het wel een logische stap is. we hebben met z'n alleen zo ons best gedaan een zij en wij gevoel neer te zetten dat het gevolg is dat zij ook hun democratische rechten gaan gebruiken. het enige verschil is dat nederlanders egoisten zijn en moslims in deze op 1 lijn staan.

nederland is een land wat alleen nog maar achter de feiten aangelopen heeft. pas toen fortuyn kwam werden dit soort zaken ter sprake gebracht en toen was het al minstens 5-10 jaar te laat.

ik heb ooit een gezegde geleerd: regeren is vooruit zien. ik weet 1 ding zeker, wat onze overheid doet is geen regeren, ze rennen achter de feiten aan.

ik zou zeggen geef moslims een eerlijke kans met een partij, waarom niet? ik heb het absoluut niet op de manier hoe het in nederland gaat, maar ze hebben rechten net als iedereen.

iedereen mag van mij zijn eigen geloof en godsdienst hebben maar je past je wel aan aan de cultuur in een land. je eigen godsdienst beleef je thuis maar. in ons straatbeeld passen geen moskeeen, hoofddoekjes en mensen die een taal spreken die wij niet begrijpen. dit is nederland, hier hebben we kerken, nederlands onderwijs, nederlandse rechten en plichten en een typisch nederlands straatbeeld. alleen is het nu te laat om er nog wat aan te doen. je kan niet eerst alles toestaan en ineens zeggen die moskee mag niet meer, dan had je dat van tevoren moeten zeggen.

onze overheid is op alle punten fouter dan fout. we hebben traag politiek systeem en houden een referendum over de vraag of er een debat moet komen. het populistische gelul van enkele politici gaan er echt niet aan bijdragen dat er oplossingen komen. er komt hooguit een grotere kloof dan er al is. we hadden 10 jaar geleden de vraagstukken die we nu hebben moeten behandelen, niet nu, nu is het te laat daarvoor.

Soulreaver :thumb:

Soulreaver goede post idd, maar toch zal er wat aangedaan moeten worden anders krijg je hier misschien situaties die voor beide partijen misschien wel hele vervelende dingen gaat opleveren. (burgeroorlog) :(

DBC01 zei:
Aaaaaaaaaaah! :D Eindelijk inhoudelijk ingaan op een post!
Al is het nog steeds niet op het onderwerp maar ik lees zowaar dat BigNL inhoudelijk op posts ingaat! Goedzo, ga zo door, misschien zien we binnenkort nog ergens een reply op het onderwerp van déze thread! :D

Wat ben je nou kinderachtig aan het doen man?
Als jij wat meer mijn posts las dan zou je deze onzin niet verkondigen. :rolleyes:

Soulreaver zei:
ik vind het geen goede zaak dat er een moslimpartij komt. alhoewel het wel een logische stap is. we hebben met z'n alleen zo ons best gedaan een zij en wij gevoel neer te zetten dat het gevolg is dat zij ook hun democratische rechten gaan gebruiken. het enige verschil is dat nederlanders egoisten zijn en moslims in deze op 1 lijn staan.

nederland is een land wat alleen nog maar achter de feiten aangelopen heeft. pas toen fortuyn kwam werden dit soort zaken ter sprake gebracht en toen was het al minstens 5-10 jaar te laat.

ik heb ooit een gezegde geleerd: regeren is vooruit zien. ik weet 1 ding zeker, wat onze overheid doet is geen regeren, ze rennen achter de feiten aan.

ik zou zeggen geef moslims een eerlijke kans met een partij, waarom niet? ik heb het absoluut niet op de manier hoe het in nederland gaat, maar ze hebben rechten net als iedereen.

iedereen mag van mij zijn eigen geloof en godsdienst hebben maar je past je wel aan aan de cultuur in een land. je eigen godsdienst beleef je thuis maar. in ons straatbeeld passen geen moskeeen, hoofddoekjes en mensen die een taal spreken die wij niet begrijpen. dit is nederland, hier hebben we kerken, nederlands onderwijs, nederlandse rechten en plichten en een typisch nederlands straatbeeld. alleen is het nu te laat om er nog wat aan te doen. je kan niet eerst alles toestaan en ineens zeggen die moskee mag niet meer, dan had je dat van tevoren moeten zeggen.

onze overheid is op alle punten fouter dan fout. we hebben traag politiek systeem en houden een referendum over de vraag of er een debat moet komen. het populistische gelul van enkele politici gaan er echt niet aan bijdragen dat er oplossingen komen. er komt hooguit een grotere kloof dan er al is. we hadden 10 jaar geleden de vraagstukken die we nu hebben moeten behandelen, niet nu, nu is het te laat daarvoor.

Goede post Soulraver !!!

Alleen ben je nu wel of niet voor een moslim partij?

BigNL zei:
Wat ben je nou kinderachtig aan het doen man?
Als jij wat meer mijn posts las dan zou je deze onzin niet verkondigen. :rolleyes:

Lees es goed sprankelende schoonheid, ik moedig je laatste schrijfsels aan omdat het es één keer niet gaat over de punten en komma's van een ander maar je post ging écht inhoudelijk in op de mening van een ander.
Oftewel, je bent echt aan het discussieren!

Da's een hele vooruitgang want je broeder blijft steken in zwijgzaamheid t.o.v. z'n stelling en durft niet voor z'n mening uit te komen.

BigNL zei:
Goede post Soulraver !!!

Alleen ben je nu wel of niet voor een moslim partij?

ik vind het geen goede zaak dat er een moslimpartij gaat komen, wat gewoon het gevolg is van het hele wij-zij klimaat. ik vind wel dat ze aangezien ze er een gaan beginnen een eerlijke kans moeten krijgen, net zoals iedereen die een partij begint. maar ik vind het zeker geen goede zaak. een verspintering in de politiek zal de snelheid waarmee het apparaat werkt niet ten goede komen. ouderenpartij, moslimpartij, christen unie, enz. komen op voor de belangen van 1 groep in de samenleving en dat is precies wat niet moet, zo komt alles zo lijnrecht tegenover elkaar te staan dat oplossingen voor problemen vinden er niet makkelijker op wordt

Als ze een eerlijke kans krijgen dan vindt ik het een hele goede zaak.
Want als je dat zou verbieden dan gaan ze UNDERGROUND :cool:

En terechhhhhhhhhhtttttttttttt!!!!!!! dit is democratie!
Geen islamitische partij, geen christelijke partij! -> lekker zwart/wit bekeken ofniet, heeerlijk!

Ik ben geen moslim, maar in nederland geld toch het recht van gelijkheid?
Het is een multiculturele samenleven, en dan niet beginnen over intergratie want de autochtone inwoners kunnen niet eens het verschil tussen beter dan jij en beter als jouw met een W zien.

mother of all bitches!!!

Manuel19 zei:
En terechhhhhhhhhhtttttttttttt!!!!!!! dit is democratie!
Geen islamitische partij, geen christelijke partij! -> lekker zwart/wit bekeken ofniet, heeerlijk!

Ik ben geen moslim, maar in nederland geld toch het recht van gelijkheid?
Het is een multiculturele samenleven, en dan niet beginnen over intergratie want de autochtone inwoners kunnen niet eens het verschil tussen beter dan jij en beter als jouw met een W zien.

mother of all bitches!!!

Moet je horen wie het zegt.

stam + t nog niet onder controle ;)
maar ik ben allochtoon met allochtone ouders en ik praat thuis allochtoons, so you blame me? ik ben niet de geen die het vloeiend moet kunnen, en nog lukt het me

Manuel19 zei:
stam + t nog niet onder controle ;)
maar ik ben allochtoon met allochtone ouders en ik praat thuis allochtoons, so you blame me?

Boeit me geen reet, zolang men op straat/scholen maar gewoon NL spreekt.

Niet meer als normaal.

interesseert mij ook geen zak, maar spreken is telt net zo zwaar als schrijven.
waarom zou ik mijzelf, voor jou gaan aanpassen? zonder aanvallend over te komen, geef mij eens een goeie reden nadat je al de racistische posts hebt door gelezen in de andere topics! -> omdat het moet? niets moet, dat bepaal ik zelf wel. bespaar me zielige simpele antwoord, kom eens met een goed antwoord

Manuel19 zei:
interesseert mij ook geen zak, maar spreken is telt net zo zwaar als schrijven.
waarom zou ik mijzelf, voor jou gaan aanpassen? zonder aanvallend over te komen, geef mij eens een goeie reden nadat je al de racistische posts hebt door gelezen in de andere topics! -> omdat het moet? niets moet, dat bepaal ik zelf wel. bespaar me zielige simpele antwoord, kom eens met een goed antwoord

dude is niet slecht bedoeld hoor . wij zijn helemaal geen rascisten
gewoon brave burgers met een mening

hahaha dat weet ik, ik bedoel, die andere racistische uitspraken in andere topics, niet van jou. Er zijn er zat.

en het was daadwerkelijk een serieuze vraag, dus ook niet zo'n aanvallende maar echt een serieuze vraag.

Manuel19 zei:
hahaha dat weet ik, ik bedoel, die andere racistische uitspraken in andere topics, niet van jou. Er zijn er zat.

en het was daadwerkelijk een serieuze vraag, dus ook niet zo'n aanvallende maar echt een serieuze vraag.

dude ik heb nog geen slecht over jouw gesproken waarom vraag je je dan af

omdat jij me een goede lijkt . ik zou je spontaan een bos bloemen geven
met de boodschap doe zo verder . en dat meen ik !!!!

ff ontopic een nederlands moslim partij vind ik maar niets . maar het is in ieder geval beter dan underground partijtjes , want underground loopt gegarandeerd slecht af zowel voor nederlanders als voor de moslims .

een underground partij moet zich niet aan de wetten houden en er zal al snel gedacht worden aan terreur en aanslagen . nu ik het zo bekijk is een moslim partij niet zo slecht , dan houdt iedereen zich aan de wet en ik ga ervan uit dat de partij toch een minimum aan stemmen haalt dus iedereen is tevreden . de nederlanders zijn blij en de moslims ook want hun idee had geen succes ====> pech ze hebben het tenminste geprobeerd

Ik persoonlijk hoop dat dit verschijnsel de kop in wordt gedrukt!

De leden van die toekomstige partij zullen misschien goed op de hoogte zijn van de Nederlandse cultuur en normen en waarden, en dit willen overdragen aan andere Moslims. Maar vergeet niet dat de aanhangers gewoon streng hun eigen normen en waarden nastreven en puur op die partij stemmen omdat het uberhaupt de enige Moslim partij is.

Op den duur zullen er visioenen komen die resulteren in het willen maken van nieuwe wetten waarbij de Goddienst een belangrijke rol speelt voor de ontwikkeling van die wetten. Wat dus impliceerd dat de Islaam een rol gaat spelen in het politieke beleid van deze partij. :thumbsdown:

Wat sommige hier aanhalen, gelijke rechten voor iedereen, is waar. Maar diep in het hart wil elke Moslim een staat met wetten verbonden aan Godsdienst, en ik vrees dat dit een begin is van een heel vroeg stadium waarbij slechts enkele Moslims dit in gedachten hebben, en naarmate de aanhang groter wordt, deze ideeen heel langzaam kenbaar gemaakt worden. Waarbij vele Moslim aanhangers mee zullen instemmen. Ik spreek dan over tientallen jaren.

Natuurlijk zullen de leden van de Moslim partij zich ingetogen opstellen en doen overkomen.

Maar diep in het achterhoofd speelt dat als ze groot genoeg zijn, ze de Islaamse normen en waarden in Nederland beter kunnen grondvesten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven