Dylon zei:
Ik vind datt jullie allemaal gelijk hebben, maar wat heb je aan klagen? Je moet iets doen!
Ik ben zelf een buitenlander (kroatische) en woon iets langer dan 13 jaar in NL.
Al die jaren wordt ik door jullie nederlanders uitgescholden voor een racist, omdat ik een hekel heb aan marokanen, turken en al dat andere uitschot.
Jullie zelf stemmen voor die lekkere partijen die er voor hebben gezorgd dat de buitenlanders meer recht in Nederland hebben dan jullie zelf.
Weet je wat de probleem in NL is.... Er is geen samenhoorigheid, niemand zegt in NL
"Wij Nederlanders", iedereen kijkt alleen naar zichzelf.
Wordt er iemand vermoord, dan lopen ze hier in een stille tocht!!!
Wat heb je daar nu aan! Gewoon tegen in gaan! Zoek die moordenaar en mol hem!
Ben van mening dat je geweld alleen met geweld op kan lossen, gewoon vechten tot dat er een winnaar komt! Als wij in Kroatie toen de oorlog begon een stille tocht gingen lopen was Kroatie al lang van de kaart geveegd!
Groeten van Dylon (Karla vriendin van Juggernaut)
Je hebt een hekel aan marokanen, turken en al dat andere uitschot.
Of je zet Marokanen en turken of uitschot..wat je nu zegt komt erg lullig over.
En door die partijen heb jij nu ook je rechten ( en plichten) hier in Nederland.
Want als je nu naar Nederland was gekomen dan was je waarschijnlijk niet eens toegelaten.
Een stille tocht werkt niet nee maar moord helemaal niet.
Geen wonder dat het zo'n zooitje is in Kroatie.
Jij bent ook niet voor niks hier naar toe gekomen.
Dan mol je hem gewoon,... jij vindt het gewoon, ik vindt het gepraat zonder verstand.. op z'n hollands puur gelul !!!!!!!!
Ik ben het met je eens dat er geen saamhorigheid is dat de ego hoogtij viert.
Wat wel werkt, is liefde en wijsheid en de weet dat er meer is tussen hemel en aarde.
Kijk wij leven hier in een democratie en daar vermoorden we niet gewoon mensen, maar hebben daar een rechtsstaat voor.
Eigen rechter spelen is een misdaad.
Geweld en oorlog lost nooit wat op !!!
Het geeft alleen maar slachtoffers, hongersnood, pijn, verdriet.