MuscleMeat

Nederlandse Moslim Partij

Status
Niet open voor verdere reacties.
BigNL zei:
Dus elke uitkering trekker die loopt bij de deur ? :rolleyes:

Dit is toch bekrompen denken, er zijn ook alleenstaande en gezinnen bij die wel hun best doen en een goed bioritme hebben.

Er zijn ook alleenstaande die geld gaan inzamelen omdat hun man wegens terrorisme in de bak zit. Die doen het goed hè?

Ja want daar kunnen we onze frustraties op bot vieren. :D

BigNL zei:
Dus elke uitkering trekker die loopt bij de deur ? :rolleyes:

Dit is toch bekrompen denken, er zijn ook alleenstaande en gezinnen bij die wel hun best doen en een goed bioritme hebben.

Hoe wil je het dan noemen?

Ze staan ook niet sochtends op om hun boterhammen te smeren om vervolgens naar hun werk te gaan. Ik heb ook niet gezegd dat die mensen niet hun best doen, wat je er dan ook mee bedoeld. ???

En ik sprak ook over MIJN bioritme, niet dat van een ander. Dat zal me worst zijn eerlijk gezegd.

Ik vind datt jullie allemaal gelijk hebben, maar wat heb je aan klagen? Je moet iets doen!
Ik ben zelf een buitenlander (kroatische) en woon iets langer dan 13 jaar in NL.
Al die jaren wordt ik door jullie nederlanders uitgescholden voor een racist, omdat ik een hekel heb aan marokanen, turken en al dat andere uitschot.
Jullie zelf stemmen voor die lekkere partijen die er voor hebben gezorgd dat de buitenlanders meer recht in Nederland hebben dan jullie zelf.
Weet je wat de probleem in NL is.... Er is geen samenhoorigheid, niemand zegt in NL
"Wij Nederlanders", iedereen kijkt alleen naar zichzelf.
Wordt er iemand vermoord, dan lopen ze hier in een stille tocht!!!
Wat heb je daar nu aan! Gewoon tegen in gaan! Zoek die moordenaar en mol hem!
Ben van mening dat je geweld alleen met geweld op kan lossen, gewoon vechten tot dat er een winnaar komt! Als wij in Kroatie toen de oorlog begon een stille tocht gingen lopen was Kroatie al lang van de kaart geveegd!

Groeten van Dylon (Karla vriendin van Juggernaut)

Leviathan zei:
Je wil niet weten hoeveel mensen er in mijn directe omgeving erover denken om te gaan 'tuinieren'. Gewoon omdat Jan Modaal het financieel niet meer kan trekken. Alles wordt duurder en de lonen gaan niet mee!

Ik mag blij zijn dat ik een opleiding genoten heb, anders zat ik ook tegen een minimuminkomen te hikken. Ik geef het je dan te doen met een hypotheek, een stel koters en de verdere maandelijkse lasten die gewoon doortikken.

Je vergeet dat als je een uitkering hebt je recht hebt op een hogere huursubsidie.. verschillende potjes voor verschillende dingen.. vrijstel voor bepaalde gemeentelijke belastingen.. al met al heb je bij een uitkering netto meer over dan met het minimumloon.. en dat is het probleem in Nederland...

Dylon zei:
Ik vind datt jullie allemaal gelijk hebben, maar wat heb je aan klagen? Je moet iets doen!
Ik ben zelf een buitenlander (kroatische) en woon iets langer dan 13 jaar in NL.
Al die jaren wordt ik door jullie nederlanders uitgescholden voor een racist, omdat ik een hekel heb aan marokanen, turken en al dat andere uitschot.
Jullie zelf stemmen voor die lekkere partijen die er voor hebben gezorgd dat de buitenlanders meer recht in Nederland hebben dan jullie zelf.
Weet je wat de probleem in NL is.... Er is geen samenhoorigheid, niemand zegt in NL
"Wij Nederlanders", iedereen kijkt alleen naar zichzelf
.
Ben van mening dat je geweld alleen met geweld op kan lossen, gewoon vechten tot dat er een winnaar komt! Als wij in Kroatie toen de oorlog begon een stille tocht gingen lopen was Kroatie al lang van de kaart geveegd!

Ten eerste die rechten zijn niet van tegenwoordig.. maar vanaf het begin dat turken/ marokanen ed. ons land zijn binnen gehaald ivm werk.. waar wij Nederlanders te beroerd voor waren..
Ik vind, als je kijkt in de loop der tijd, dat die rechten wel degelijk al zijn aangescherpt.. en dat als wij het de tijd geven ze nog verder worden aangescherpt.. immers de stem van de nieuwe generatie gaat tellen!!

ten tweede: ==> samenhoorigheid
In mijn omgeving zie ik dat wel degelijk.. Ik denk dat het juist in de Grotere steden en de omgevingen waar juist veel allochtonen zijn.. juist dat gevoel ver te zoeken is.. en ik denk dat je ook wel begrijpt waarom ik dat denk..

En drie: geweld ==>
En dat noem ik nu de kracht van Nederland.. Wij Nederlanders geloven dat je het eerst met de mond moet proberen.. acties zonder geweld moet ondernemen.. alvorens dat het geweld structureel te voorschijn komt.. met een stille tocht verwachten wij dat een ieder bij zichzelf gaat nadenken om herhaling te voorkomen..

Dat is onze samenleving al jaren geweest en hopelijk blijft het zo.. ipv samenlevingen waarbij je niet zeker weet dat als je een andere mening hebt je de volgende dag nog leeft..
Want eerlijk.. jij komt ook uit zo'n samenleving.. en daar kan je niet trots op zijn...

Dylon zei:

Helemaal mee eens Dylon, maar, om niet weer de mantra van Hicham DonnyBrasco enz te horen: er zijn ook buitenlanders (zoals jij) die wel deugen.

En behappysbabe, in kroatië had het niks met meningen te maken maar met welke afkomstje had.

Zelda zei:
Helemaal mee eens Dylon, maar, om niet weer de mantra van Hicham DonnyBrasco enz te horen: er zijn ook buitenlanders (zoals jij) die wel deugen.

En behappysbabe, in kroatië had het niks met meningen te maken maar met welke afkomstje had.

Afkomst --> cultuur --> andere gedachtengang --> andere geloofsopvatingen --> etc.

het had er alles mee van doen.. anders hadden ze toch nog steeds in 1 land kunnen wonen!!!

Behappys-babe zei:
Afkomst --> cultuur --> andere gedachtengang --> andere geloofsopvatingen --> etc.

het had er alles mee van doen.. anders hadden ze toch nog steeds in 1 land kunnen wonen!!!

Dat het zo lang goed ging kwam doordat ze een sterke (met dictatoriale trekjes) leider (Tito) hadden die ze allemaal bijelkaar hield. Maar het is natuurlijk even erg om iemand alleen om z'n mening of afkomst af te maken.
Het punt is dat ik dus ook geen hekel heb aan sommige buitenlanders om hun afkomst, het kan me geen reet schelen wat voor huidskleur iemand heeft. Ik heb een hekel aan bepaalde types om hun gedrag, en het is jammer dat die types vaak uit dezelfde hoek komen, want daarmee verpesten ze de reputatie van andere buitenlanders die niets verkeerd doen.

Zelda zei:
Dat het zo lang goed ging kwam doordat ze een sterke (met dictatoriale trekjes) leider (Tito) hadden die ze allemaal bijelkaar hield. Maar het is natuurlijk even erg om iemand alleen om z'n mening of afkomst af te maken.
Het punt is dat ik dus ook geen hekel heb aan sommige buitenlanders om hun afkomst, het kan me geen reet schelen wat voor huidskleur iemand heeft. Ik heb een hekel aan bepaalde types om hun gedrag, en het is jammer dat die types vaak uit dezelfde hoek komen, want daarmee verpesten ze de reputatie van andere buitenlanders die niets verkeerd doen.

idd ik heb ook een hekel aan bepaalde types.. en bepaalde.. hmm.. hoe formuleer ik dat goed.. het respect dat bepaalde types gewoon niet hebben voor hun medemens met een andere gedachtegang dan hun.. dat gedrag vind ik ronduit associaal... en niet van deze tijd.. en ik weet dat ik dan te gemakkelijk roep: uitzettuh.. maar daar liggen de problemen...

eind goed al goed.. we zijn ver ontspoort.. laten we weer gewoon ontopic gaan.. en dan eventueel een andere openen omdit verder te bespreken.. maar ik denk dat wij hetzelfe denken.. alleen met andere ogen en gevoelens...

Tsja .. was te verwachten zo'n partij.

Ik ben nu al benieuwd naar de partijdebatten tiussen wilders en de moslimpartij. :cool:

Dylon zei:

Je hebt een hekel aan marokanen, turken en al dat andere uitschot.
Of je zet Marokanen en turken of uitschot..wat je nu zegt komt erg lullig over.

En door die partijen heb jij nu ook je rechten ( en plichten) hier in Nederland.
Want als je nu naar Nederland was gekomen dan was je waarschijnlijk niet eens toegelaten.
Een stille tocht werkt niet nee maar moord helemaal niet.
Geen wonder dat het zo'n zooitje is in Kroatie.
Jij bent ook niet voor niks hier naar toe gekomen.
Dan mol je hem gewoon,... jij vindt het gewoon, ik vindt het gepraat zonder verstand.. op z'n hollands puur gelul !!!!!!!!
Ik ben het met je eens dat er geen saamhorigheid is dat de ego hoogtij viert.
Wat wel werkt, is liefde en wijsheid en de weet dat er meer is tussen hemel en aarde.
Kijk wij leven hier in een democratie en daar vermoorden we niet gewoon mensen, maar hebben daar een rechtsstaat voor.
Eigen rechter spelen is een misdaad.
Geweld en oorlog lost nooit wat op !!!
Het geeft alleen maar slachtoffers, hongersnood, pijn, verdriet.

Leviathan zei:
???

Sinds wanneer zou ik me druk moeten maken om een ander zn bioritme?

Vreemd gedachtenpatroon heb jij.

Hahahaha,.. ik bedoel het meer in het algemeen.
Ik zou denken dat jij daar wel door heen kijkt,..niet dus. :D

Leviathan zei:
En ik sprak ook over MIJN bioritme, niet dat van een ander. Dat zal me worst zijn eerlijk gezegd.

BigNL zei:

Leviathan zei:
Sinds wanneer zou ik me druk moeten maken om een ander zn bioritme?

BigNL zei:
Hahahaha,.. ik bedoel het meer in het algemeen.
Ik zou denken dat jij daar wel door heen kijkt,..niet dus. :D

Daarmee insinueer je dat het een probleem is, dat een ander zn bioritme me niet interesseert.

Dat heeft niks met spreken in het algemeen te maken, dat is een directe reactie op mijn opmerking.

:to: :who: :D

Behappys-babe zei:
Je vergeet dat als je een uitkering hebt je recht hebt op een hogere huursubsidie.. verschillende potjes voor verschillende dingen.. vrijstel voor bepaalde gemeentelijke belastingen.. al met al heb je bij een uitkering netto meer over dan met het minimumloon.. en dat is het probleem in Nederland...

Precies wat hij zegt toch??
Of snap ik het nu niet meer (komt zelden voor, hehe)

BigNL zei:
Je hebt een hekel aan marokanen, turken en al dat andere uitschot.
Of je zet Marokanen en turken of uitschot..wat je nu zegt komt erg lullig over.

En door die partijen heb jij nu ook je rechten ( en plichten) hier in Nederland.
Want als je nu naar Nederland was gekomen dan was je waarschijnlijk niet eens toegelaten.
Een stille tocht werkt niet nee maar moord helemaal niet.
Geen wonder dat het zo'n zooitje is in Kroatie.
Jij bent ook niet voor niks hier naar toe gekomen.
Dan mol je hem gewoon,... jij vindt het gewoon, ik vindt het gepraat zonder verstand.. op z'n hollands puur gelul !!!!!!!!
Ik ben het met je eens dat er geen saamhorigheid is dat de ego hoogtij viert.
Wat wel werkt, is liefde en wijsheid en de weet dat er meer is tussen hemel en aarde.
Kijk wij leven hier in een democratie en daar vermoorden we niet gewoon mensen, maar hebben daar een rechtsstaat voor.
Eigen rechter spelen is een misdaad.
Geweld en oorlog lost nooit wat op !!!
Het geeft alleen maar slachtoffers, hongersnood, pijn, verdriet.

Hahahahahahhaha ben je boos? :D

Maar zit wel een kern van waarheid in dude !!!! :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven