MuscleMeat

Breaking News Nederlandse Zwarte Piet verliest zijn kroeshaar en rode lippen

Je moeder trekt ook constant dr bek open met dr rooie broekje

mijn voorouders zijn allemaal dood :(

Kerstman/Sinterklaas, who cares lijkt allemaal op elkaar.
Satanclaus, ''de kerstman'' is gefinaliseerd door coca cola volgens mij en niet gecreëerd.

santa claus is gewoon sinterklaas in amerika en is door nederlandse koopvaardij schepen die sinterklaas op hun boegbeeld hadden en altijd rond december in new york aankwamen en cadeaus uitdeelden aan de kinderen daar zo hadden ze ook sinterklaas in amerika

dat santa claus nu de kerstman is is verneukt door de amerikanen zelf

santa claus is gewoon sinterklaas in amerika en is door nederlandse koopvaardij schepen die sinterklaas op hun boegbeeld hadden en altijd rond december in new york aankwamen en cadeaus uitdeelden aan de kinderen daar zo hadden ze ook sinterklaas in amerika

dat santa claus nu de kerstman is is verneukt door de amerikanen zelf

De bedoeling was daar ook dat het werk door de Pieten werd gedaan. Helaas waren ze met alle kado's er vandoor gegaan en hebben ze zich verschanst in Brooklyn.

Ook hebben zwarten het recht om te zeiken verdiend. Hun voorouders zijn door onze voorouders ontvoerd, hebben enkele generaties slavenarbeid verricht, de zweep gevoeld als ze niet doorwerkten en er werd ze een voetje afgehakt als ze probeerden te ontsnappen, dan heb je wat mij betreft het recht verdiend om als een echte Nederlander lekker te kkrn.

Terwijl die mocro's en turken hier koud een halve generatie wat halfslap schoonmaakwerk hebben verricht en nu al denken hier de dienst uit te kunnen maken.

Wat hebben Turken er nou weer mee te maken? Dat is nou net een groep waar je nooit wat van hoort of last van hebt.

vind dat ze zwarte piet moeten vervangen door een vrouw in boerka,

dat is meer van deze tijd, en iedereen blij toch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
maxresdefault.jpg

Vond die paar gekleurde pieten tijdens de tv intocht toch best een vrolijk gebeuren hoor. Geen probleem mee.

Vond die paar gekleurde pieten tijdens de tv intocht toch best een vrolijk gebeuren hoor. Geen probleem mee.

Het is ook de kwestie niet of het wel of niet vrolijk is. Je slaat de plank mis...

De kwestie is veranderen van een feest met als rede verborgen racisme.

Je kunt kinderen van alles wijs maken en het feest zal even fijn zijn maar moet je het feest aanpassen omdat een zeer minieme maar schreeuwgrage groep met als troef het woord racisme zich genoodzaakt voelt een strijd te maken van dit feest.

Het verband met racisme maken zij zelf, dat leefde niet in NL. Maar de rek is gelukkig uit het woord door veelvuldig misbruik en men (meerderheid NL) zal zich vanaf nu nog kritischer uitten tegen over dit soort allochtonen en aanverwante tjappies die van alles menen.

Het is ook de kwestie niet of het wel of niet vrolijk is. Je slaat de plank mis... De kwestie is veranderen van een feest met als rede verborgen racisme. Je kunt kinderen van alles wijs maken en het feest zal even fijn zijn maar moet je het feest aanpassen omdat een zeer minieme maar schreeuwgrage groep met als troef het woord racisme zich genoodzaakt voelt een strijd te maken van dit feest. Het verband met racisme maken zij zelf, dat leefde niet in NL. Maar de rek is gelukkig uit het woord door veelvuldig misbruik en men (meerderheid NL) zal zich vanaf nu nog kritischer uitten tegen over dit soort allochtonen en aanverwante tjappies die van alles menen.

Eerlijk gezegd, het zal me worst zijn. En doe niet zo belerend met je " je slaat de plank mis ". Ik weet ook wel waar het over gaat.
Ik associeer het ook niet met racisme maar als de traditie minimaal aangepast door een paar extra kleurtjes heb ik er geen moeite mee.
Die koters weten over een aantal jaar niet beter.

Snap die hele discussie niet. We leven in een veel te tolerant land (knuffelland). Iedereen die maar wat te zeggen heeft wordt naar geluisterd en o jee als we maar geen racist genoemd worden..

Je kan overal wel iets slechts inzien als je dat wilt, ik zag een gele piet dus straks komt er weer een opstand van de Aziaten :o

Staan die lui te demonstreren en het Sinterklaas feest te verpesten voor veel kinderen.

Als ik kijk naar de demonstranten denk je ook ... daar heb je weer die anti alles gasten. Hele dag blowen, niet werken maar wel alles willen delen en Anti Alles!

Nederland weer op zijn best!

Snap die hele discussie niet. We leven in een veel te tolerant land (knuffelland). Iedereen die maar wat te zeggen heeft wordt naar geluisterd en o jee als we maar geen racist genoemd worden.. Je kan overal wel iets slechts inzien als je dat wilt, ik zag een gele piet dus straks komt er weer een opstand van de Aziaten :o Staan die lui te demonstreren en het Sinterklaas feest te verpesten voor veel kinderen. Als ik kijk naar de demonstranten denk je ook ... daar heb je weer die anti alles gasten. Hele dag blowen, niet werken maar wel alles willen delen en Anti Alles! Nederland weer op zijn best!

Oei, dit gaat jullie klanten kosten hahaha ;)

Terug
Naar boven