AndroidHealthClinic

Breaking News Nederlandse Zwarte Piet verliest zijn kroeshaar en rode lippen

Ze zouden de straat niet opgaan als piet er niet als een fokking slaaf bij liep en zich niet zo dom en onderdanig zou gedragen.

(ik heb een hele leuke jeugd gehad, hoe piet er precies uit zag had daar weinig mee te maken, al had hij een hakenkruis op zijn arm, als ik mijn pepernoten maar kreeg vond ik het allemaal best. En weet je waarom? Omdat ik een kleine kutkoter was van 5 die geen idee heeft van wat op volwassen gekleurde mensen nogal vreemd kan overkomen)

Ja dat witte ding om z'n nek en die plofmuts met die veer, een typische slaaf, wat een schandalige vertoning

edit foto werkt niet nvm

jij hebt zeker niet naar het sinterklaasjournaal gekeken

ze worden zwart omdat ze van de opperpiet heel vaak moeten oefenen met door de schoorsteen gaan anders mogen ze niet mee pakjes rondbrengen

jij hebt zeker niet naar het sinterklaasjournaal gekeken

ze worden zwart omdat ze van de opperpiet heel vaak moeten oefenen met door de schoorsteen gaan anders mogen ze niet mee pakjes rondbrengen

vandaar de rode lippen, krul/kroeshaar, gouden oorbellen, domheid, onderdanigheid en toevallig dezelfde kleren als een slaven page uit de rennaisance.... omdat opperpiet ze vaak door de schoorsteen laat gaan, right.

Als je allen kleuren samen brengt, krijg je vanzelf ZWART..
problem solved, no..

vandaar de rode lippen, krul/kroeshaar, gouden oorbellen, domheid, onderdanigheid en toevallig dezelfde kleren als een slaven page uit de rennaisance.... omdat opperpiet ze vaak door de schoorsteen laat gaan, right.

lekkere selectief ook

de hele dag blij zijn, snoep en cadeautjes uitdelen, kwalitatief goede kleren, gouden oorbellen, geliefd zijn door kinderen

ook allemaal typisch slavendingetjes

Jij weet tenminste waar je het over hebt, solide kennis ook over de (Nederlandse) geschiedenis

Jank niet zo.

Drie weken per jaar sluipen gekleurde mensen je huis binnen om er spullen te brengen. De andere 49 weken sluipen gekleurde mensen je huis binnen om er spullen uit te halen.

Wat een bende jankers bij elkaar :roflol::roflol:

Benieuwd wat het volgende is waar ze over kunnen huilen.

Jank niet zo.

Drie weken per jaar sluipen gekleurde mensen je huis binnen om er spullen te brengen. De andere 49 weken sluipen gekleurde mensen je huis binnen om er spullen uit te halen.

Hij is gewoon bang dat het zo zorgvuldig opgebouwde imago van zwarte mensen om zeep wordt geholpen door een paar zwarte pieten.

Viel me op dat tijdens de intocht geen van de Pieten oorbellen droegen. Of was dat vorig jaar ook al zo?

Woon jij toevallig in de Bijlmer?

R'dam centrum

lekkere selectief ook

de hele dag blij zijn, snoep en cadeautjes uitdelen, kwalitatief goede kleren, gouden oorbellen, geliefd zijn door kinderen

ook allemaal typisch slavendingetjes

Dom en blij, zijn knechtentaak is om snoep en kado's uit te delen idd, een kwalitatief goed pakkie precies zoals slaven pages in de renaissance hadden dat hij van zijn meester gekregen heeft, de oorbel was een merkteken, geliefd door kinderen, als die ouwe bisschop van een nicolaas ze niet aanrand dan is in ieder geval piet aardig tegen de kinderen.

Jij weet tenminste waar je het over hebt, solide kennis ook over de (Nederlandse) geschiedenis

Ik wel ja.

Jank niet zo.

Mij maakt het ook niet uit hoe piet er uit ziet. Ik vind de mensen die vinden dat hij racistisch is ook aanstellers. Maar ik kan slecht tegen domme mensen die niet inzien dat piet duidelijke slavenkenmerken heeft en beweren dat hij zwart is van het roet terwijl je van roet geen kroeshaar krijgt, je niet pik en pikzwart wordt en al helemaal geen rode lippen krijgt terwijl je in een page slaven pakje rondloopt.

Dat piet slavenkenmerken heeft is een onontkoombaar feit, of dat racistisch is, daar heb ik mij niet over uitgelaten.

Ik vind wel dat ze een redelijk verzoek doen als ze vragen of de rode lippen weg mogen, gouden oorbellen en sommige pieten alleen zwarte vegen hebben zodat duidelijk is dat ze zwart zijn van het roet.

Als ik vanochtend in de krant lees hoe Turken over tal van onderwerpen denken, zoals de armeense genocide, de verantwoordelijkheid van Nederlandse joden voor het conflict in Israel, de steun voor Syrische strijders en in sommige gevallen zelfs IS, de goedkeuring van het optreden van de politie in Istanboel tijdens de demonstraties.
En hoe twee turkse kamerleden het liefst Nederland zien veranderen in klein Turkije, dan zeg ik: niet zeiken, oprotten als je je hier niet thuis voelt, ga fijn met je niet-Nederlands sprekende vrouw en je criminele tienerzoons die je had uitgehuwelijkt aan je achterkleinnicht, terug naar je eigen land.

Laatst bewerkt:
Hoe en wat er gebeurt met zwarte piet boeit mij niet veel.
Maar dat mensen niet eens inzien dat het de uiterlijke vertoningen heeft van racisme/slavernij is wel triest. :roflol:

Ik vind de mensen die vinden dat hij racistisch is ook aanstellers. Maar ik kan slecht tegen domme mensen die niet inzien dat piet duidelijke slavenkenmerken heeft en beweren dat hij zwart is van het roet terwijl je van roet geen kroeshaar krijgt, je niet pik en pikzwart wordt en al helemaal geen rode lippen krijgt terwijl je in een page slaven pakje rondloopt. Dat piet slavenkenmerken heeft is een onontkoombaar feit, of dat racistisch is, daar heb ik mij niet over uitgelaten.

Dat is ook niet zo hoor, luister maar:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWa0-o6224o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha klopt wel allemaal.

Ook hebben zwarten het recht om te zeiken verdiend. Hun voorouders zijn door onze voorouders ontvoerd, hebben enkele generaties slavenarbeid verricht, de zweep gevoeld als ze niet doorwerkten en er werd ze een voetje afgehakt als ze probeerden te ontsnappen, dan heb je wat mij betreft het recht verdiend om als een echte Nederlander lekker te kkrn.

Terwijl die mocro's en turken hier koud een halve generatie wat halfslap schoonmaakwerk hebben verricht en nu al denken hier de dienst uit te kunnen maken.

Terug
Naar boven