- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
OMG kenan and Kel fking grappig man hahahaha vooral die je bent een genie aflevering.
IIG even ontopic, ja dus als het niets te maken heeft met het slavernij, dan zou het ook om rekening te houden met de tere zieltjes van de mensen die wel graag vast klampen aan 100 jaar geleden verranderd kunnen worden zodat iedereen sinterklaas kan vieren.
SWS vindt ik 1 ding raar (ben echt niet pro verranderen of houden) maar mensen zeggen ja is voor de kinderen. Als je een kind wijs kan maken dat sinterklaas bestaat met zn zwarte pieten, kan je ze ook wijsmaken dat sinterklaas bestaat met zijn gele pieten. who cares, zij willen cadeau. de enige achtelijke wezens op aarde zijn volwassenen die in alles onderscheid moeten maken (voor goede zowel als voor t kwade).
IIG ik als buitenlander geniet dodelijk van die schoentjes bij de appi. hele fam. zet schoen daar. zelfs mijn pa.
Het gaat dan ook niet zozeer om dit specifieke geval(in mijn optiek), als wel het idee dat een kleine groep mensen gewoon omdat ze weer eens beledigd zijn een complete feestdag willen veranderen, als je daar aan begint blijf je bezig. En laten we eerlijk zijn, zoals ik net ook al zei, het is niet dat we expliciet elk jaar roepen dat n*gers eigenlijk slaven horen te zijn. If anything zet de jaarlijkse vertoning n*gers alleen in een goed daglicht omdat ze snoep en kado's uitdelen.
Het gaat mij persoonlijk er meer om dat iedereen enigszins gelijk behandeld dient te worden, en deze mensen niet omdat ze toevallig bruin zijn het recht moeten hebben op basis van huidskleur maar even een nederlandse traditie te veranderen voor de rest op basis van een compleet buiten proportioneel gevoel van persoonlijke belediging.

, maar het is in ieder geval iets om mee te nemen naar volgende posts.