AndroidHealthClinic

Breaking News Nederlandse Zwarte Piet verliest zijn kroeshaar en rode lippen

OMG kenan and Kel fking grappig man hahahaha vooral die je bent een genie aflevering.

IIG even ontopic, ja dus als het niets te maken heeft met het slavernij, dan zou het ook om rekening te houden met de tere zieltjes van de mensen die wel graag vast klampen aan 100 jaar geleden verranderd kunnen worden zodat iedereen sinterklaas kan vieren.

SWS vindt ik 1 ding raar (ben echt niet pro verranderen of houden) maar mensen zeggen ja is voor de kinderen. Als je een kind wijs kan maken dat sinterklaas bestaat met zn zwarte pieten, kan je ze ook wijsmaken dat sinterklaas bestaat met zijn gele pieten. who cares, zij willen cadeau. de enige achtelijke wezens op aarde zijn volwassenen die in alles onderscheid moeten maken (voor goede zowel als voor t kwade).

IIG ik als buitenlander geniet dodelijk van die schoentjes bij de appi. hele fam. zet schoen daar. zelfs mijn pa.

Het gaat dan ook niet zozeer om dit specifieke geval(in mijn optiek), als wel het idee dat een kleine groep mensen gewoon omdat ze weer eens beledigd zijn een complete feestdag willen veranderen, als je daar aan begint blijf je bezig. En laten we eerlijk zijn, zoals ik net ook al zei, het is niet dat we expliciet elk jaar roepen dat n*gers eigenlijk slaven horen te zijn. If anything zet de jaarlijkse vertoning n*gers alleen in een goed daglicht omdat ze snoep en kado's uitdelen.

Het gaat mij persoonlijk er meer om dat iedereen enigszins gelijk behandeld dient te worden, en deze mensen niet omdat ze toevallig bruin zijn het recht moeten hebben op basis van huidskleur maar even een nederlandse traditie te veranderen voor de rest op basis van een compleet buiten proportioneel gevoel van persoonlijke belediging.

Ik weet niet of iemand de nieuwe zwarte piet heeft gezien, maar er is weinig verandert.

"Wel moet hij zich anders gedragen en een kindervriend zijn". De stigmatisering in het hele geheel is om te lachen. Al helemaal als je de reacties hoort van de voor en tegenstanders in de programma Knevel & Van den Brink.

De tegenstanders van de oude zwarte piet hebben een kuil voor zichzelf gegraven.

Nee want die zwerte die moeten altijd zeiken, HOP terug naar der eigen land!
haha, op harmony stonden er paar racisten met white pride en 88(heil hitler) heel stoer te doen, totdat er 3 n*gers achter hun stonden en ze flink uitgelachen werden:roflol:

Nederlanders, het enige volk wat een grote bek heeft, totdat ze oog in oog staan.

haha, op harmony stonden er paar racisten met white pride en 88(heil hitler) heel stoer te doen, totdat er 3 n*gers achter hun stonden en ze flink uitgelachen werden:roflol:

Nederlanders, het enige volk wat een grote bek heeft, totdat ze oog in oog staan.

Dat overkomt je alleen als je ecto bent brah.

Ik weet niet of iemand de nieuwe zwarte piet heeft gezien, maar er is weinig verandert.

"Wel moet hij zich anders gedragen en een kindervriend zijn". De stigmatisering in het hele geheel is om te lachen. Al helemaal als je de reacties hoort van de voor en tegenstanders in de programma Knevel & Van den Brink.

De tegenstanders van de oude zwarte piet hebben een kuil voor zichzelf gegraven.
Hahahahaha en op facebook dan! Potverdomme wat zijn er veel domme racisten in Nederland.
Van die 50+ die roepen dat die zwerten van hun tradities moet afblijven:roflol:

Duidelijk niet, anders was het een non-issue.
Het is een issue omdat de kleine groep mensen die het een issue vinden een grotere stem hebben dan de rest. Als de hoeveelheid aandacht die het krijgt maatstaaf is voor of iets een issue is of niet, dan zijn de grootste issues op het moment ongetwijfeld iets omtrent kanye west en one direction.

Heidens origine.
I stand corrected. Maar dat verandert verder niet veel aan de boodschap van mijn post.

Yep, want alle slaven werkten op plantages. Oh wacht.
gelukkig stond er in mijn post niet dat alle slaven op plantages werkten

Monster argumenten, would read again. Echt niveau creationisten hier. Ga eerst een cursus argumentatieleer volgen en bekijk dan je contra-(pseudo)argumenten nog een keer. Breek met de racistische ondertoon, kleur ze paars, problem solved.
Zegt dat ik een 'cursus argumentatieleer' moet volgen. Verwart mijn ludieke voorbeeld met een historisch correcte eigenschap van alle slaven.

ok bro

edit: that was not the word I was looking for

Laatst bewerkt:
Nee want die zwerte die moeten altijd zeiken, HOP terug naar der eigen land!

Is nu wel om te lachen, maar dit is wel de achterliggende denkfout waar zijn argument op is gebaseerd.

"Aanpassen aan mijn culturele waarden&normen of wegwezen, en als je je aanpast is het een non-issue".

Zegt dat ik een 'cursus argumentatieleer' moet volgen. Verwart mijn ludieke voorbeeld met een historisch correcte eigenlijk van alle slaven.

ok bro

laten we eerlijk zijn pleurklaat, Dat jij out of the box denkt en gewoon met mensen kan opschieten ongeacht kleur, wilt echt niet zeggen dat de rest die tegen verrandering is zo is. al hun uitlatingen zijn ****ing dom en inderdaad, zo graven ze een eigen kuil. er gaat iets mis bij het opsommen van een goede argument waarom zwarte piet zwart moet blijven en het daad werkelijk uit spreken.

Is nu wel om te lachen, maar dit is wel de achterliggende denkfout waar zijn argument op is gebaseerd.

"Aanpassen aan mijn culturele waarden&normen of wegwezen, en als je je aanpast is het een non-issue".

Ze zien allemaal maar lekker, het zal mij persoonlijk een worst wezen.

Dom volk allemaal.

Als het ludiek is , maakt het je nog dommer want dan heb je geen benul van Poe's law.

Dus jij denkt dat een significant deel van de lezers van mijn post

Het is trouwens ook niet dat we mensen verkleden als zwarte piet om ze vervolgens te slaan met stokken en ze te laten werken op plantages.

Leest en niet snapt dat dit ludiek is? For what it's worth is de eerste post daaronder zelfs iemand die erom kan lachen. Ik denk dat de overgrote meerderheid toch wel inziet dat ik niet probeer te zeggen dat alle slaven slaven vroeger met stokken geslagen werden en op plantages werkten, daarin zou ik me inderdaad kunnen hebben vergist, maar het lijkt me sterk.

Nope. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat die mensen terecht zo beledigd zijn dat we het sinterklaas feest maar moeten gaan veranderen. Of ze nou blank, bruin, geel, visceus, infrarood of 1000 graden celsius zijn boeit me echt geen ene reedt.

dus jij denkt dat een significant deel van de lezers van mijn post

leest en niet snapt dat dit ludiek is? For what it's worth is de eerste post daaronder zelfs iemand die erom kan lachen. Ik denk dat de overgrote meerderheid toch wel inziet dat ik niet probeer te zeggen dat alle slaven slaven vroeger met stokken geslagen werden, daarin zou ik me inderdaad kunnen hebben vergist, maar het lijkt me sterk.

qed.

in ieder geval, check dit out at face value, heb je het mss door wat Poe wil zeggen.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik post iets ludieks, leg uit waarom mensen waarschijnlijk wel snappen dat het ludiek bedoeld is en heb daarmee bewezen dat mensen er moeite mee hebben te zien of het nou ludiek of niet ludiek bedoeld is.

Als mensen uit mijn post afgeleid hebben dat ik een 'viese rassist!' ben dan is dat te wijten aan die mensen en niet aan de inhoud van mijn post, want nergens heb ik dat gezegd en ik ben het ook zeker niet.

edit:

gvd dat filmpje :roflol:

point taken. Ik blijf erbij dat ik denk dat de bedoeling van mijn post in dit geval wel duidelijk was:p, maar het is in ieder geval iets om mee te nemen naar volgende posts.

Laatst bewerkt:
als je maandenlang gaat zeiken dat zwarte Piet verboden moet worden omdat het in hun ogen rascistisch dan dat mag gewoon en is het vrijheid van meningsuiting, maar wanneer je zegt dat Mohammed een pedofiel was dan ben je een zelfingenomen haatzaaiende kl***zak die levend verbrand zou moeten worden..

wolla nederland

Haha zal mij benieuwen of er nu weer randdebielen de straat op gaan om te demonstreren :roflol:

als je maandenlang gaat zeiken dat zwarte Piet verboden moet worden omdat het in hun ogen rascistisch dan dat mag gewoon en is het vrijheid van meningsuiting, maar wanneer je zegt dat Mohammed een pedofiel was dan ben je een zelfingenomen haatzaaiende kl***zak die levend verbrand zou moeten worden..

wolla nederland

Waar in de Nederlandse/Europese/Wereldlijke wetgeving mag je dat niet dan?

Zwarte pieten zijn de enige n*gers die werken en zorgen voor blijdschap bij kleine kinderen. Hoe is dat racistisch? Of gaan alle n*gers met een blanke leidinggevende een rechtszaak opstarten? :roflol:

Terug
Naar boven