Fitness Seller

Breaking News Nederlandse Zwarte Piet verliest zijn kroeshaar en rode lippen

OMG kenan and Kel fking grappig man hahahaha vooral die je bent een genie aflevering.

IIG even ontopic, ja dus als het niets te maken heeft met het slavernij, dan zou het ook om rekening te houden met de tere zieltjes van de mensen die wel graag vast klampen aan 100 jaar geleden verranderd kunnen worden zodat iedereen sinterklaas kan vieren.

SWS vindt ik 1 ding raar (ben echt niet pro verranderen of houden) maar mensen zeggen ja is voor de kinderen. Als je een kind wijs kan maken dat sinterklaas bestaat met zn zwarte pieten, kan je ze ook wijsmaken dat sinterklaas bestaat met zijn gele pieten. who cares, zij willen cadeau. de enige achtelijke wezens op aarde zijn volwassenen die in alles onderscheid moeten maken (voor goede zowel als voor t kwade).

IIG ik als buitenlander geniet dodelijk van die schoentjes bij de appi. hele fam. zet schoen daar. zelfs mijn pa.

Idd het zal kinderen echt een rotzorg zijn, gewoon spijtig dat er zo veel zijn met debiele ouders (die het zelf niet eens door hebben dat ze debiel zijn).

Hahahahaha en op facebook dan! Potverdomme wat zijn er veel domme racisten in Nederland.
Van die 50+ die roepen dat die zwerten van hun tradities moet afblijven:roflol:

Idd alsof er geen ergere dingen in de wereld zijn om je druk over te maken (als je er van houd om je druk te maken over dingen).

laten we eerlijk zijn pleurklaat, Dat jij out of the box denkt en gewoon met mensen kan opschieten ongeacht kleur, wilt echt niet zeggen dat de rest die tegen verrandering is zo is. al hun uitlatingen zijn ****ing dom en inderdaad, zo graven ze een eigen kuil. er gaat iets mis bij het opsommen van een goede argument waarom zwarte piet zwart moet blijven en het daad werkelijk uit spreken.

Idd puur en alleen omdat ze altijd zwart waren, verder komen ze niet (owja en dat zwarten hunnie bekjes moeten houden).

Waar in de Nederlandse/Europese/Wereldlijke wetgeving mag je dat niet dan?

gaat erom dat haat tegen zwarte Piet getolereerd wordt door een groot deel van het volk terwijl er geen enkele rascistische dingen aan gelinkt zijn, dus er geen goede reden is om het te verbieden. maar commentaar hebben op een religie die nergens op slaat en enkel voor problemen en tegenwerkende kracht zorgt is weer taboe omdat we een 'multiculturele samenleving zijn' en alles getolereerd moet worden. in het kort: hoeloe hoeloe sprookjesverhalengelovers komen hier, krijgen inspraak, willen tradities gedeeltelijk verbieden tegen de zin van een groot deel van het inheemse realistisch denkende volk. lekker multi culti inderdaad

gaat erom dat haat tegen zwarte Piet getolereerd wordt door een groot deel van het volk terwijl er geen enkele rascistische dingen aan gelinkt zijn, dus er geen goede reden is om het te verbieden. maar commentaar hebben op een religie die nergens op slaat en enkel voor problemen en tegenwerkende kracht zorgt is weer taboe omdat we een 'multiculturele samenleving zijn' en alles getolereerd moet worden. in het kort: hoeloe hoeloe sprookjesverhalengelovers komen hier, krijgen inspraak, willen tradities gedeeltelijk verbieden tegen de zin van een groot deel van het inheemse realistisch denkende volk. lekker multi culti inderdaad

Ga ergens andere trollen. Ben in genoeg Poe's getrapt in dit topic.

Ben je ook zwart calyptus ?

Such mediocre
much forced
that fameriding
meh

calyptus je probeert wel altijd wijs te doen met je dure argumentatie jargon maar je mist daardoor wel het punt van de hele discussie

Nope, heb zelfs nog nooit een volbloed negerin gezien die ik mooi vind en vind het Flynn effect progressieve propaganda.

Ik kots van

Sommigen fappen hierop.

Wil niet zeggen dat de zwarthuidige burger minder rechten heeft, ook al wil ik haar persoonlijk niet nken of zijn.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

calyptus je probeert wel altijd wijs te doen met je dure argumentatie jargon maar je mist daardoor wel het punt van de hele discussie

En dat is volgens jou?(yep, ik hap)

Dacht even dat je ook zwart was

Nope, heb zelfs nog nooit een volbloed negerin gezien die ik mooi vind en vind het Flynn effect progressieve propaganda.

Ik kots van

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sommigen fappen hierop.

Wil niet zeggen dat de zwarthuidige burger minder rechten heeft, ook al wil ik haar persoonlijk niet nken of zijn.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

En dat is volgens jou?(yep, ik hap)

sorry calyptus maar dat wijf zou ik zomaar doen. ik zeg altijd: ik zie geen zwart of wit... ik zie alleen rose :o

O nee he, begint t gezeik nu alweer, het is potverdomme juni
Zes maanden lang dat oeverloze gezever over en weer aanhoren, inclusief facebook petities en plaatjes van zielige kinderen en gekleurde pieten.. ffs

Gewoon als n*ger houden met rode lippen en kroeshaar, **** wat die 10 apen denken ervan >.>

Inderdaad gewoon in stand houden deze traditie,
het moet GVD niet gekker worden...........

Klote apen.......

Kunnen die zeik n*gers niet terug naar Suriname, uitkering hier laten aub.

Nee want die zwerte die moeten altijd zeiken, HOP terug naar der eigen land!

Ze zien allemaal maar lekker, het zal mij persoonlijk een worst wezen.

Dom volk allemaal.

als je maandenlang gaat zeiken dat zwarte Piet verboden moet worden omdat het in hun ogen rascistisch dan dat mag gewoon en is het vrijheid van meningsuiting, maar wanneer je zegt dat Mohammed een pedofiel was dan ben je een zelfingenomen haatzaaiende kl***zak die levend verbrand zou moeten worden..

wolla nederland

Goede posts :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist dat dit een leuk topic ging worden.

aVZgT.gif

wat calippo allemaal zei....

Wat een negertopic.

Ik heb maar aan 2 dingen een hekel. discriminatie en n*gers

Terug
Naar boven