MuscleMeat

Breaking News Nederlandse Zwarte Piet verliest zijn kroeshaar en rode lippen

Deze Piet buigt voor niemand.

Maar goed je kunt het in NL verwachten he. Buigen en tolereren is de tweede naam voor Nederland, het iedereen tevreden willen stellen gaat op termijn funest zijn in plaats van een duidelijke grens stellen.

Zwarte Piet is weg, negerzoenen weg en straks moeten alle n*gers weg...oh wacht....

Laatst bewerkt:
Weer zo'n non-discussie. Het voorstel van 1 of ander wereldvreemd instituut blijft gewoon een voorstel. Haalbaarheid is laag ook al zullen er vast wel wat politiek correcte Sinterklaasvieringen komen met Pieten die niet lijken op een stereotype n*ger.

Het is ook gewoon nooit goed.

Vroeger werd je door de zwarte piet mee genomen in de zak als je niet braaf was en werd je getraind als zwarte piet.
Het zwart kreeg je toen van de roet van de schoorstenen.

Deze traditie verhaal is al veranderd en nu geven pieten pepernoten uit.

Jammer dat ze bemoeien met onze traditie want schapen slachten is wel weer goed...

Maar goed ze zullen nooit ophouden.

Vroeger werd je door de zwarte piet mee genomen in de zak als je niet braaf was en werd je getraind als zwarte piet.

Jammer dat ze bemoeien met onze traditie want schapen slachten is wel weer goed...

n*gers slachten geen schapen voor zover ik weet, dat zijn mocro's en turken:roflol:

voor zover ik weet, eet iedereen wel vlees (op de veganisten etc na dan). waar denk je dat je varkens lapje vandaan komt? de varkenboom?

Weer zo'n non-discussie. Het voorstel van 1 of ander wereldvreemd instituut blijft gewoon een voorstel. Haalbaarheid is laag ook al zullen er vast wel wat politiek correcte Sinterklaasvieringen komen met Pieten die niet lijken op een stereotype n*ger.

Zeker net zo'n non discussie als de oprukkende islam in NL ? Van 10 gastarbeiders tot nu 100 Syriestrijders ? 't Gaat ook nergens over....haha.

Nu begint het met een stukje zwarte Piet, beetje een mixje van slavernij verleden erover gooien (hoelang is dit al geleden?), NL is racistisch, de VN komt er nog even overheen.

Even dat schuldgevoel bij de zachtaardige, tolerante, bang voor conflict zijnde Nederlander opwekken en we creëren onze eigen cultuur. Het lijkt wel een wedkamp te worden tussen islam die veel voor mekaar krijgt waarop zwart radicaal 'Nederland' nu aan de beurt is.

Zeker net zo'n non discussie als de oprukkende islam in NL ? Van 10 gastarbeiders tot nu 100 Syriestrijders ? 't Gaat ook nergens over....haha.

Nu begint het met een stukje zwarte Piet, beetje een mixje van slavernij verleden erover gooien (hoelang is dit al geleden?), NL is racistisch, de VN komt er nog even overheen.

Even dat schuldgevoel bij de zachtaardige, tolerante, bang voor conflict zijnde Nederlander opwekken en we creëren onze eigen cultuur. Het lijkt wel een wedkamp te worden tussen islam die veel voor mekaar krijgt waarop zwart radicaal 'Nederland' nu aan de beurt is.

Van zwarte piet naar Jihad strijders. hahaha

volgens mij is het merendeel van de zwarte pieten haters mocro's en turken??? (correct me if I'm wrong)

ze zeiken gewoon omdat het kan volgens mij, terwijl ze helemaal niks met de slavernij te maken hebben???

Inderdaad ook een non-discussie. Oprukkende Islam :roflol: Islamisering :roflol: Wordt al bijna 20 jaar geroepen en het is eerder afgenomen dan toegenomen, alleen media-aandacht is nu net zoals bij dat gelul over Zwarte Piet alleen maar toegenomen.

Islam (voor zover dat al bestaat) krijgt geen klote voor elkaar in Nederland en Quinsy Gario en consorten kunnen nog zoveel janken de meeste zwarte Pieten zullen volgend jaar gewoon weer er zo uitzien als de jaren daarvoor.

Jij gelooft veel te veel in een domino-effect dat totaal niet bestaat. Of wil er graag in geloven.

Verder is de VN natuurlijk al helemaal niet serieus te nemen, zeker dat mafje werkgroepje van Shepherd niet.

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij is het merendeel van de zwarte pieten haters mocro's en turken??? (correct me if I'm wrong)

ze zeiken gewoon omdat het kan volgens mij, terwijl ze helemaal niks met de slavernij te maken hebben???

Pure jaloezie. Mocro's zijn jaloers omdat wij werkende n*gers wél leuk vinden, en in de hangmat liggende mocro's niet ;).

Vandaar mijn vraag in de openingspost. Ik heb als Belg totaal geen idee van de invloed van dat instituut.

Niet mee bemoeien als je zaken niet kan snappen. Iets snappen staat los van mee eens zijn, dat begrijp je wel ?

Wat impliceer je hiermee? Dat ik te dom ben om het te snappen? Misschien wilde ik het wel niet snappen omdat ik de vergelijking appels met peren vond.

Niet mee bemoeien als je zaken niet kan snappen. Iets snappen staat los van mee eens zijn, dat begrijp je wel ?

Alsof jij dr wel iets van snapt
Die halve man en een paardenkop die wat loopt te klagen over zwarte piet en heel nederland staat weer op zn achterste poten. Gaat weer net als vorig jaar worden natuurlijk, waarbij van beide kampen compleet ridicuul geschreeuw verwacht kan worden.

Jezus begint dat gezeur nu alweer over Sinterklaas ?

Jezus begint dat gezeur nu alweer over Sinterklaas ?

ja. sinterklaas is de meest boeiende onderwerp allertijden. DEAL WITH IT! sint all the way mofokaaaas.

even ontopic:

Voorstanders, hou traditie zoals jullie het willen. is immers traditie.

Terug
Naar boven