- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Ik heb maar aan 2 dingen een hekel. discriminatie en n*gers
[Link niet meer beschikbaar]
Dit is toch gewoon schattig? En dat loopt gewoon vrij rond hier in de stad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook gewoon nooit goed.
Vroeger werd je door de zwarte piet mee genomen in de zak als je niet braaf was en werd je getraind als zwarte piet.
Het zwart kreeg je toen van de roet van de schoorstenen.
Deze traditie verhaal is al veranderd en nu geven pieten pepernoten uit.
Jammer dat ze bemoeien met onze traditie want schapen slachten is wel weer goed...
Maar goed ze zullen nooit ophouden.

Het is ook gewoon nooit goed.
Vroeger werd je door de zwarte piet mee genomen in de zak als je niet braaf was en werd je getraind als zwarte piet.
Het zwart kreeg je toen van de roet van de schoorstenen.
Deze traditie verhaal is al veranderd en nu geven pieten pepernoten uit.
Jammer dat ze bemoeien met onze traditie want schapen slachten is wel weer goed...
Maar goed ze zullen nooit ophouden.
Weer zo'n non-discussie. Het voorstel van 1 of ander wereldvreemd instituut blijft gewoon een voorstel. Haalbaarheid is laag ook al zullen er vast wel wat politiek correcte Sinterklaasvieringen komen met Pieten die niet lijken op een stereotype n*ger.
Zeker net zo'n non discussie als de oprukkende islam in NL ? Van 10 gastarbeiders tot nu 100 Syriestrijders ? 't Gaat ook nergens over....haha.
Nu begint het met een stukje zwarte Piet, beetje een mixje van slavernij verleden erover gooien (hoelang is dit al geleden?), NL is racistisch, de VN komt er nog even overheen.
Even dat schuldgevoel bij de zachtaardige, tolerante, bang voor conflict zijnde Nederlander opwekken en we creëren onze eigen cultuur. Het lijkt wel een wedkamp te worden tussen islam die veel voor mekaar krijgt waarop zwart radicaal 'Nederland' nu aan de beurt is.

Zeker net zo'n non discussie als de oprukkende islam in NL ? Van 10 gastarbeiders tot nu 100 Syriestrijders ? 't Gaat ook nergens over....haha.
Nu begint het met een stukje zwarte Piet, beetje een mixje van slavernij verleden erover gooien (hoelang is dit al geleden?), NL is racistisch, de VN komt er nog even overheen.
Even dat schuldgevoel bij de zachtaardige, tolerante, bang voor conflict zijnde Nederlander opwekken en we creëren onze eigen cultuur. Het lijkt wel een wedkamp te worden tussen islam die veel voor mekaar krijgt waarop zwart radicaal 'Nederland' nu aan de beurt is.
Islamisering
Wordt al bijna 20 jaar geroepen en het is eerder afgenomen dan toegenomen, alleen media-aandacht is nu net zoals bij dat gelul over Zwarte Piet alleen maar toegenomen.volgens mij is het merendeel van de zwarte pieten haters mocro's en turken(correct me if I'm wrong)
ze zeiken gewoon omdat het kan volgens mij, terwijl ze helemaal niks met de slavernij te maken hebben![]()
.Weer zo'n non-discussie. Het voorstel van 1 of ander wereldvreemd instituut blijft gewoon een voorstel. Haalbaarheid is laag ook al zullen er vast wel wat politiek correcte Sinterklaasvieringen komen met Pieten die niet lijken op een stereotype n*ger.
Klopt. Ik snap het inderdaad niet. Vind je vergelijking ridicuul. Geeft niet.
Niet mee bemoeien als je zaken niet kan snappen. Iets snappen staat los van mee eens zijn, dat begrijp je wel ?
Niet mee bemoeien als je zaken niet kan snappen. Iets snappen staat los van mee eens zijn, dat begrijp je wel ?
Jezus begint dat gezeur nu alweer over Sinterklaas ?