- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch voel ik mijn traps meestal wel bij upright rows en de dag erna heb ik ook wel spierpijn...
upright rows is een soort verlengde shrug
edit: je moet ze niet pakken zoals een normale upright row natuurlijk.
nee geen indicatie voor groei idd, wel een indicatie of je de goede spier hebt aangepakt.
Als ik geen spierpijn heb was m'n training dan waardeloos?
haha wat een bullshit, je kan ze makkelijk zwaar genoeg doen om ze te stimuleren.
Nee maar als je wel spierpijn hebt weet je in ieder geval dat je die spier hebt aangepakt zoals shutterspeed al zei
Als ik geen spierpijn heb was m'n training dan waardeloos?
Jij wilt zeggen dat je met upright rows je traps optimaal stimuleert?
Als dat zo is kan ik je vertellen dat het bullshit is.
Nee maar als je wel spierpijn hebt weet je in ieder geval dat je die spier hebt aangepakt zoals shutterspeed al zei
Maar als je geen spierpijn hebt was je training dan waardeloos?
Mars beweert niet dat het de optimale oefening is voor de traps, maar dat je em wel kunt doen.
Je schouders pak je met de ene oefening toch ook anders aan dan een andere oefening. datzelfde geldt voor je traps. je kunt em achter je rug langs doen, met dumbelss naast je, voor je. allemaal variaties waar je em net iets anders mee aanpakt.
, maar het gewicht dat je gebruikt bij upright rows is gewoon te laag om ze goed te belasten.Maar als ik geen spierpijn heb was m'n training dan waardeloos? Want dit betekent dan dat ik mijn spier niet goed heb aangepakt...
nee dit betekend niet dat je training waardeloos was, ik zeg alleen dat je zeker weet dat je de traps dan goed hebt aangepakt snap je