Fitness Seller

neonazi's wilden obama killen

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
AP/Reuters
gepubliceerd op 27 oktober 2008 21:53, bijgewerkt op 27 oktober 2008 21:59 WASHINGTON - In de Amerikaanse staat Tennessee zijn twee mannen gearresteerd die plannen maakten om Barack Obama te vermoorden. Dit hebben de autoriteiten in de VS maandag bekendgemaakt.
Het zou gaan om twee neonazistische skinheads uit Tennessee. Ook zouden ze op een middelbare school 102 zwarten hebben willen doodschieten of onthoofden. Dat blijkt uit maandag vrijgegeven rechtbankdocumenten.

Lijkt me 2 losers met een nog groter loserplan.

Watch out obama ! :D

kansloos.

echte gangsters

Het zou met niet verbazen als Obama nog gemold wordt door zo'n mafkees hoor... Hij is en blijft een zwarte en sommigen zijn nu eenmaal tokie tokie in hun kopie.

o-BAM-aaaaaaaaaaaa

Kan grof klinken voor sommigen , maar soms heb ik het gevoel dat je sommige 'mensen' net als ongedierte zou moeten kunnen bestrijden.

• Topic Starter Topic Starter
Moordcomplot tegen Obama ontdekt

De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben in de staat Tenessee twee mannen opgepakt. Zij waren van plan om de Democratische presidentskandidaat Barack Obama te vermoorden. Dit hebben de autoriteiten in de VS vanavond laten weten. Volgens FOXNews betrof het twee skinheads.

Wapens

Op het moment van de aanhouding hadden de mannen een aantal wapens in hun auto. Zij waren bovendien van plan een wapenhandelaar te overvallen om nog wat meer wapens buit te maken. Ze waren van plan Obama en 102 niet-blanken dood te schieten. Het getal 102 is een optelsom van 88 en 14, een soort heilige cijfers in de skinheadgemeenschap. De twee beschouwden het vermoorden van Obama als hun "ultieme taak".

die zijn aardig gek in het koppie

Ernstig ! :sad:

Het zou met niet verbazen als Obama nog gemold wordt door zo'n mafkees hoor... Hij is en blijft een zwarte en sommigen zijn nu eenmaal tokie tokie in hun kopie.

Precies, in sommige gebieden liggen de raciale verschillen nog erg gevoelig.
Heel anders dan hier. De haat zit daar van beide kanten soms zo diep dat je inderdaad niet raar op moet kijken als er niet een poging wordt gedaan om te vermijden dat een zwarte man het land gaat besturen.

Achterlijk volkje

cirkel komt het zo goedpraten.

Ik heb het gevoel dat wanneer Obama president wordt, hij dat niet voor lang zal zijn.
Ik denk dat hij vermoord gaat worden door iemand die het niet kan accepteren dat amerika een zwarte president heeft.
Wel jammer, amerika zou dan na bush toch weer een goeie president hebben.

Ik heb het gevoel dat wanneer Obama president wordt, hij dat niet voor lang zal zijn.
Ik denk dat hij vermoord gaat worden door iemand die het niet kan accepteren dat amerika een zwarte president heeft.

Het zou idd vreemd zijn om een president te doden die je wel accepteert.

Zou me inderdaad niet verbazen als hij vermoord wordt. Heb het al eerder gezegd. :(

Terug
Naar boven