MuscleMeat

neonazi's wilden obama killen

Ik weet niet hoeveel partijen jullie hebben maar het lijkt me meer dan logisch dat bijna alle moslims op die partij stemmen en dan hoger komen te staan dan je denkt.

De stemmen van de blanke belgen zijn verdeelt over meer partijen, die van de moslims gaan zo naar 1 partij.Misschien is het handig om vast wat in te slaan Big T :P
Achja, al stemmen ze allemaal op "Moslim", dan nog stelt het weinig voor. Denk dat misschien 5 of 6% moslim is over gans België? Die halen amper de kiesdrempel , en dat is wanneer ze succesvol zijn (wat ze volgens mij zeker niet zullen zijn). Die marginale partij werd vooral opgericht voor de moslimvrouwen die tegen het hoofddoekenverbod zijn, terwijl veel allochtoonse meisjes geen **** geven om die hoofddoek.

Je hebt niet genoeg kennis van de islam, valt te merken aan je post, ga eens meer lezen en kom dan met die politiek correcte crap.

oo neen, ik weet vrij veel over religie.. ook over Islam.. en egh GODSDIENST en POLITIEK hebben NIKS met elkaar te maken en dienen VOLLEDIG gescheiden te zijn...

wat al o is in redelijk veel MOSLIM landen btw...

Achja, al stemmen ze allemaal op "Moslim", dan nog stelt het weinig voor. Denk dat misschien 5 of 6% moslim is over gans België? Die halen amper de kiesdrempel , en dat is wanneer ze succesvol zijn (wat ze volgens mij zeker niet zullen zijn). Die marginale partij werd vooral opgericht voor de moslimvrouwen die tegen het hoofddoekenverbod zijn, terwijl veel allochtoonse meisjes geen **** geven om die hoofddoek.

Het gaat erom dat het mogelijk is, dat ze de eerste beste dag niet de grootste partij zijn kan ik me goed voorstellen, maar waar is het einde ?

Ten eerste heeft amerika meer zwarten omdat er ook meer mensen wonen (ik weet niet of je het met nederland vergelijkt)

Maar 70 % ongeveer is nog altijd blank.Maar ben het met je eens dat de mensen daar allemaal meer liefde hebben voor hun land en totaal anders zijn dan de allochtonen hier.

Maar wat jij dus zegt hier is dat het normaal is dat een zwarte president word omdat er veel zwarten wonen, en de massamigratie veel eerder begonnen is, dus als er over een aantal jaren nog meer moslims in nederland wonen moeten wij ook accoord gaan met een moslim als president als hij oprecht, positief en helder is ?

En er nog wat leuk nieuws bijkomt dat hij bijvoorbeeld banden had met terroristen in het midden oosten.... who cares zeggen die leegkoppen in nederland dan gewoon.

Nou laten we dat niet hopen.

Ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen hem voor een moslim aanzien na dit nieuws, hij kan zich wel mooi voordoen maar niemand weet het toch zeker ?

Al denk ik zelf dat die kans zeer klein is.

Maar om die mensen nou dom te noemen is onzin, ze kijken verder dan hun neus lang is, en dat mag bij iemand die heel veel macht gaat krijgen.

het is niet zo dat amerika enkel zwarten en blanken bevat,
er zijn nog hispanics enzo (ga ze niet allemaal opnoemen)

en volgens de statistieken zijn de blanken binnen de 8 jaar in de minderheid in de USA.

Denk wel dat als je land een anderskleurige president heeft het tot gevolg zal hebben dat de immigratie snel stijgt

dat je nog gebruikte onderbroeken in je handtasje hebt verstopt?
:roflol:

je komt over als een neonazi met je racistische gebrul............maar bij mij wekt dat alleen maar de lachspieren op!
:D

Die lachspieren zijn ook de enige spieren die je hebt, dus geniet er maar van.;)

Die lachspieren zijn ook de enige spieren die je hebt, dus geniet er maar van.;)

Ligt eraan, ik kan het natuurlijk niet goedpraten als hij vermoord word, maar hoe zullen wij het vinden als in een land waar de meerderheid nederlander is ( nederland dus :D )

Een marokaans/turkse minister president krijgen, op plaats van balkenende dus.

Dan zou ik de schutter een held vinden.

ik sta achter mijn uitspraken, ook in real life...............durf jij dat ook?
;):D

Als Obama zou worden vermoord, dan sta ik er niet van te kijken.

Groot gelijk,maar Amerika doet dat niet (niet dat je het over amerika had)..."God Bless America"...dan nog maar niet te spreken over het volkslied: "And this be our motto:'In god is our trust' "

dat is ook zo.. je moet weten in Amerika heb je een immens sterke christelijke gemeenschap.. de politici hebben hun steun nodig.. dus spelen ze hun spel wat mee en lullen ze over God en Jezus om ze aan hun kant te scharen.. :mad:
Goed en wel.. veel beloven weinig geven, doet die gekke in vreugde leven
maar ziek wordt ik als ik zo dingen zie:
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2005/10_october/06/bush.shtml
zulke BS is verre van onschuldig!!!!!!

dat is ook zo.. je moet weten in Amerika heb je een immens sterke christelijke gemeenschap.. de politici hebben hun steun nodig.. dus spelen ze hun spel wat mee en lullen ze over God en Jezus om ze aan hun kant te scharen.. :mad:
Goed en wel.. veel beloven weinig geven, doet die gekke in vreugde leven
maar ziek wordt ik als ik zo dingen zie:
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2005/10_october/06/bush.shtml
zulke BS is verre van onschuldig!!!!!!

waarom?

als je niet geloofd, dan geef je gewoon Bush ervan de schuld!
:D

tenslotte is hij degene die als mens die beslissing heeft gemaakt...........dan maakt het niet uit wie hem dat heeft toegefluisterd, toch?
;)

Terug
Naar boven