Exige
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een van die leeghoofden die denkt dat ie Tackleberry is. Afknallen zeg ik!
http://elections.foxnews.com/img/102708_cowart.jpg
Bron: FOX News (foto van Myspace page)
Het is natuurlijk een publiek geheim dat FOX News zo conservatief als de pest is, maar dan nog...
wilden? willen ze nog steeds en met hun een miljoen andere gun-wielding racisten.
Goed hoor dat iedereen wapens kan kopen. Krijg je dit soort mong*len dus, wat een land.
hij lijkt trouwens een beetje op klusmier, vooral die oren...klussie heb je onveilige coïtus gehad in het verleden?![]()

wilden? willen ze nog steeds en met hun een miljoen andere gun-wielding racisten.
Goed hoor dat iedereen wapens kan kopen. Krijg je dit soort mong*len dus, wat een land.
hij lijkt trouwens een beetje op klusmier, vooral die oren...klussie heb je onveilige coïtus gehad in het verleden?![]()

'Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker' - Albert Einstein
Toch geef ik hem vaak gelijk wat dit betreft.. wat is het menselijk ras toch soms een naar en een laag soort.. soms schaam ik me er zelfs voor...
De quote van Einstein geld ook voor sommigen op dit forum overigens![]()

Ben het ook niet altijd met 'm eens, maar in dat citaat zegt hij toch echt nergens dat hij ze dom vindt omdat ze het niet met hem eens zijn. Sommigen zijn gewoon domWat een arrogantie![]()
Als iemand je mening niet deelt is ie neit gelijk dom he![]()

'Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker' - Albert Einstein
Toch geef ik hem vaak gelijk wat dit betreft.. wat is het menselijk ras toch soms een naar en een laag soort.. soms schaam ik me er zelfs voor...
De quote van Einstein geldT ook voor sommigen op dit forum overigens![]()

hahahahahaha monstervergelijkenLigt eraan, ik kan het natuurlijk niet goedpraten als hij vermoord word, maar hoe zullen wij het vinden als in een land waar de meerderheid nederlander is ( nederland dus)
Een marokaans/turkse minister president krijgen, op plaats van balkenende dus.
Dan zou ik de schutter een held vinden.
en je meent het nog ook schitterend gewoon
Denk niet dat je dat kan vergelijken... In Amerika wonen nu eenmaal veel meer zwarten en velen zijn veel beter ingeburgerd dan de allochtonen hier. Ook is Obama gewoon half Amerikaans/blank. Hij is gewoon een échte Amerikaan, dat kan je van de Marokkanen hier toch niet zeggen (dat ze écht Nederlander zijn). Ik zou het inderdaad ook geen goede zaak vinden als een Marokkaan hier premier zou worden. Maar het valt simpelweg niet te vergelijken, Amerika is een land met een geschiedenis van veel meer immigratie, en die is bovendien veel vroeger begonnen dan bij ons. Obama is een prima kerel: oprecht, positief en helder. Er wordt gewoon teveel onzin over hem vertelt. Veel redneck Amerikanen denken zelfs dat hij een moslim is, toont mooi aan hoe onwetend ze zijn.Ligt eraan, ik kan het natuurlijk niet goedpraten als hij vermoord word, maar hoe zullen wij het vinden als in een land waar de meerderheid nederlander is ( nederland dus)
Een marokaans/turkse minister president krijgen, op plaats van balkenende dus.
Dan zou ik de schutter een held vinden.
Ben het ook niet altijd met 'm eens, maar in dat citaat zegt hij toch echt nergens dat hij ze dom vindt omdat ze het niet met hem eens zijn. Sommigen zijn gewoon dom![]()
Als je openlijk racisme toejuicht, sorry, maar dan ben je ofwel dom, ofwel ziek in je hoofd (of beiden, dat kan ook nog).Perhaps. Dan vraag ik me af wat je definitie van dom is.
Waar leg je de grens? Wat is nog dom, en wanneer hoor je bij de intelligente mensen van deze wereld.
Mensen dom noemen vind ik bij voorbaat al lichtelijk ruiken.
Perhaps. Dan vraag ik me af wat je definitie van dom is.
Waar leg je de grens? Wat is nog dom, en wanneer hoor je bij de intelligente mensen van deze wereld.
Mensen dom noemen vind ik bij voorbaat al lichtelijk ruiken.