Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat je dat kan vergelijken... In Amerika wonen nu eenmaal veel meer zwarten en velen zijn veel beter ingeburgerd dan de allochtonen hier. Ook is Obama gewoon half Amerikaans/blank. Hij is gewoon een échte Amerikaan, dat kan je van de Marokkanen hier toch niet zeggen (dat ze écht Nederlander zijn). Ik zou het inderdaad ook geen goede zaak vinden als een Marokkaan hier premier zou worden. Maar het valt simpelweg niet te vergelijken, Amerika is een land met een geschiedenis van veel meer immigratie, en die is bovendien veel vroeger begonnen dan bij ons. Obama is een prima kerel: oprecht, positief en helder. Er wordt gewoon teveel onzin over hem vertelt. Veel redneck Amerikanen denken zelfs dat hij een moslim is, toont mooi aan hoe onwetend ze zijn.
De mensen die ik gezien heb in interviews, kijken helemaal niet verder dan hun neus, dat is net het hele probleem. Er werd ooit in de wereld gestuurd dat Obama een moslims is. Later bleek dat grote onzin te zijn , maar die pipo's geloven dat nu nog steeds. Als ze verder hadden gekeken dan hun neus, dan wisten ze nu dat hij geen moslim is. Obama is gewoon een christen net als elke president van de VS ooit wellicht zal zijn.Maar om die mensen nou dom te noemen is onzin, ze kijken verder dan hun neus lang is, en dat mag bij iemand die heel veel macht gaat krijgen.
wat zeg jij allemaal arnoldfan? een moslim als president? dat gebeurd in Amerika toch ook niet... dat er over 100 jaar mss een turkse christene president word die oprecht is en betere leiding geeft dan zijn voorgangers
why not?
de situatie is gwn anders, de problemen vloeien meestal uit de islam voort

overdrijven enzo
De mensen die ik gezien heb in interviews, kijken helemaal niet verder dan hun neus, dat is net het hele probleem. Er werd ooit in de wereld gestuurd dat Obama een moslims is. Later bleek dat grote onzin te zijn , maar die pipo's geloven dat nu nog steeds. Als ze verder hadden gekeken dan hun neus, dan wisten ze nu dat hij geen moslim is. Obama is gewoon een christen net als elke president van de VS ooit wellicht zal zijn.
Verder hoef ik hier zeker geen moslim premier , maar de kans dat dat gebeurd is uiterst klein. Er is niet eens een moslim partij.
Als je openlijk racisme toejuicht, sorry, maar dan ben je ofwel dom, ofwel ziek in je hoofd (of beiden, dat kan ook nog).
ach daar kom je wel over.. we zijn allemaal dom en loemp.. dit aanvaarden/inzien zet je al een stapje hoger op de lat van intellect..![]()

Ligt eraan, ik kan het natuurlijk niet goedpraten als hij vermoord word, maar hoe zullen wij het vinden als in een land waar de meerderheid nederlander is ( nederland dus)
Een marokaans/turkse minister president krijgen, op plaats van balkenende dus.
Dan zou ik de schutter een held vinden.

met die gedachtengang wil jij MOORD dus gaan goedpraten uit racistische overwegingen?
Arnoldfan; JIJ bent degene die een psychiater nodig heeft........je komt echt gestoord over........menig psychiater zou je een gevaar voor de maatschappij noemen en direct TBS willen eisen.
![]()
met die gedachtengang wil jij MOORD dus gaan goedpraten uit racistische overwegingen?
Arnoldfan; JIJ bent degene die een psychiater nodig heeft........je komt echt gestoord over........menig psychiater zou je een gevaar voor de maatschappij noemen en direct TBS willen eisen.![]()
Klusmier, stop aub eens met deze achterlijke stukken tekst, je zet jezelf echt voor schut, jij als streng gelovige mag geen woord gebruiken als gestoord.

Bij obama niet, bij kamerleden in nederland zeker, niet uit racisme natuurlijk, maar uit gevaar voor onze toekomst.

Racisme en domheid gaan hand in hand. Let wel: ik heb het hier over zeer duidelijk en écht racisme, waarbij men een ander ras dus als minderwaardig ziet. Niet over het zogenaamd racisme, wat links hier om de haverklap misbruikt als een wat rechtsere mening hen niet aanstaat.
Op DBB vind je dit heus niet méér dan op andere plaatsen hoor. Het valt hier eigenlijk nog mee: men is hier vooral centrum.Hier op dbb bijvoorbeeld wordt flink gediscimineerd.
Nee, op racistische uitspraken staan 2 pt per uitspraak/post.Overigens had Socrates het over mensen in dit topic. Als in dit topic racisme wordt toegejuicht, dan vind ik het tijd voor een ban, jij niet?
Ik las het, maar denk niet dat zoiets veel kans maakt. Zeker niet als je weet welke personen achter deze partij staan.In Antwerpen zijn ze van plan, of misschien is het er al, een moslim partij op te richten. 'Moslim'
Misschien een begin om ook landelijk te gaan in Belgie.
Ik las het, maar denk niet dat zoiets veel kans maakt. Zeker niet als je weet welke personen achter deze partij staan.

Ik weet niet hoeveel partijen jullie hebben maar het lijkt me meer dan logisch dat bijna alle moslims op die partij stemmen en dan hoger komen te staan dan je denkt.
De stemmen van de blanke belgen zijn verdeelt over meer partijen, die van de moslims gaan zo naar 1 partij.Misschien is het handig om vast wat in te slaan Big T![]()

geef die mensen een stem, is toch niet slecht.. van een goede discussie kunnen beide partijen alleen maar wijzer worden..
ANGST is het ergste wat er is!! Dat is de motor die iedere oorlog in gang trekt...