supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast zit ws te chillen met een mojito in het zonnetje op een tropisch eiland. Allemaal mogelijk gemaakt door de naieve medemens in ons land.Er is altijd wel een addertje onder het gras bij dit soort dingen, deze is wel erg leuk trouwens![]()

Die gast zit ws te chillen met een mojito in het zonnetje op een tropisch eiland. Allemaal mogelijk gemaakt door de naieve medemens in ons land.
Mss stuurt ie nog een kaartje naar alle slachtoffers met een foto van hem en z'n mojito met op de achtergrond een parelwit strand, zon, zee en twee van die hoelahoep chicks die hem koel houden met van die waaiers.. dat zou echt een bazenactie zijn.![]()
http://youtu.be/dAan-zlc7wI?t=1m16sVoor 10 euro verkoop ik de NAW gegevens van de persoon achter mijngratisbox.nl(per persoon)
die gegevens kun je vinden op nu.nl, zijn trouwens hoogstwaarschijnlijk niet van de oplichter zelf.

Die gegevens op nu.nl kloppen voor geen hout, die van mij zijn real deal
De naam Emiel klopt wel maar het adres erbij niet, maar hij is niet de enige.

Meeste was toch rotzooi dus ik wachtte maar ff af. Plus websites die niet goed werken en er goedkoop uit zien kweken heel veel wantrouwen bij mij 

Jawel, en je hoeft het niet eens te komen ophalen. Geef me je adres en ik kom het je persoonlijk brengen. Dat is onderdeel van de service.![]()