MuscleMeat

Nepwebwinkel Mijngratisbox.nl maakt half miljoen buit

Er is altijd wel een addertje onder het gras bij dit soort dingen, deze is wel erg leuk trouwens ;)

Voor 10 euro verkoop ik de NAW gegevens van de persoon achter mijngratisbox.nl ;) (per persoon)

Er is altijd wel een addertje onder het gras bij dit soort dingen, deze is wel erg leuk trouwens ;)
Die gast zit ws te chillen met een mojito in het zonnetje op een tropisch eiland. Allemaal mogelijk gemaakt door de naieve medemens in ons land.

Mss stuurt ie nog een kaartje naar alle slachtoffers met een foto van hem en z'n mojito met op de achtergrond een parelwit strand, zon, zee en twee van die hoelahoep chicks die hem koel houden met van die waaiers.. dat zou echt een bazenactie zijn. :roflol:

Die gast zit ws te chillen met een mojito in het zonnetje op een tropisch eiland. Allemaal mogelijk gemaakt door de naieve medemens in ons land.

Mss stuurt ie nog een kaartje naar alle slachtoffers met een foto van hem en z'n mojito met op de achtergrond een parelwit strand, zon, zee en twee van die hoelahoep chicks die hem koel houden met van die waaiers.. dat zou echt een bazenactie zijn. :roflol:

:roflol: http://youtu.be/dAan-zlc7wI?t=1m16s

die gegevens kun je vinden op nu.nl, zijn trouwens hoogstwaarschijnlijk niet van de oplichter zelf.

Die gegevens op nu.nl kloppen voor geen hout, die van mij zijn real deal :P
De naam Emiel klopt wel maar het adres erbij niet, maar hij is niet de enige.

Ik heb nog wel wat gratis spulletjes voor 5 euro, wait...

Hiet was een maand geleden een topic over mensen geloofde het hier echt

Dus ik krijg mijn boks niet ?

Goede zet van Paypal, gratis positieve reclame.

OT: je moet gewoon niet bestellen bij een site die zich in het verleden niet bewezen heeft en helemaal als het wat te mooi klinkt allemaal. Laat dit een wijze les zijn voor de slachtoffers.

Terug
Naar boven