MuscleMeat

New Nigerian Bodybuilder Amosu Olawale 5 11, 215, 185 lb Curl Video

Bezoekers in dit topic

die gast wat je in de spiegel ziet zitten op het bankje, bij het 2de filmpje (tricep gedoe) is 100 x indrukwekkender :p
 
Laatst bewerkt:
Ik had een monster verwacht of iets compleet anders, de werkelijkheid was iets anders.
Grote armen ja (waarschijnlijk een superdude die alleen curls doet), de rest valt tegen. Straps...
 
De foto's van 'Mister Momentum' zijn overduidelijk geshopt!

die gast wat je in de spiegel ziet zitten op het bankje, bij het 2de filmpje (tricep gedoe) is 100 x indrukwekkender :p

+1

Verder toch zeker een nette fysiek
 
Ja dat vond ik dus ook... beter wat lichter en correct uitvoeren dan zwaar en de 'stoere' jongen uithangen.

Ze heten niet voor niks cheat curls though.
 
Haha wat een kloothommels hierzo. De meeste hier(inclusief mij) halen dit fysiek wss geen eens. Vind het echt retarded als je gaat lopen bashen op iemand die er 100x beter uitziet als jezelf. ****ing e-hero's.
 
Gaat niet om het bashen, maar gewoon dat dit niet bijzonder is. Die gozer heeft een goede fysiek, dont get me wrong.
Nu valt me eigenlijk pas op dat het hier om userpics gaat van een bekende hierop dit forum?? zo niet dan kan ik ook wel 1000 bb's posten die nog groter zijn.
 
Haha wat een kloothommels hierzo. De meeste hier(inclusief mij) halen dit fysiek wss geen eens. Vind het echt retarded als je gaat lopen bashen op iemand die er 100x beter uitziet als jezelf. ****ing e-hero's.
De vraag is eerder wat je eraan hebt om op een buitenlands forum steeds weer filmpjes te posten van gasten die in hun gym trainen. Dit is de zoveelste.

Ze gebruiken te zware gewichten, zoals je kunt zien, om een goede vorm te houden. Waarschijnlijk trainen ze normaal gesproken wel met de juiste gewichten maar zijn deze filmpjes geplaatst met de intentie... kijk wat een brute gast met brute gewichten.

Uitvoering van een oefening is voor mij alles. Het gaat niet om het gewicht, maar wat je ermee doet. Dus vanuit dat standpunt vind ik deze filmpjes waardeloos en stellen een verkeerd voorbeeld voor jonge onervaren sporters.
Begrijp niet waar je de gedachten vandaan haalt om aan jaloezie te denken.
 
Looking good and damn he's got one of the friendliest faces I've ever seen :D
 
Haha wat een kloothommels hierzo. De meeste hier(inclusief mij) halen dit fysiek wss geen eens. Vind het echt retarded als je gaat lopen bashen op iemand die er 100x beter uitziet als jezelf. ****ing e-hero's.

You dont get the point:
1)De meesten zitten niet aan zoveel AAS als hij zit dus zullen ze ook dat fysiek niet bereiken
2)Het gaat om de uitvoering wat hij hier liet zien was gewoon bagger
3) Het is geen bash maar een constatering van de meeste leden.

Hij heeft idd een heel goed fysiek maar niet heel bijzonder in bodybuildersland. Je kan hem zeker wel een talent noemen met zo`n goed fysiek en zijn eerste wedstrijd.

Vriendelijk groetend,
Mossad
 
Sniff sniff, ik ruik pure jaloezie :rolleyes:
das geen jaloezie!!dat zijn jouw stinkende oksels.
Haha wat een kloothommels hierzo. De meeste hier(inclusief mij) halen dit fysiek wss geen eens. Vind het echt retarded als je gaat lopen bashen op iemand die er 100x beter uitziet als jezelf. ****ing e-hero's.
net of moet je een kip zijn om te weten hoe een ei smaakt!
Die 180 bench slaat toch bijvoorbeeld nergens op!?Die spotter staat er niet om te deadliften normaal gezien maar voor de veiligheid..
en die bodycurls ipv bicepcurls zijn ook slecht..
 
De vraag is eerder wat je eraan hebt om op een buitenlands forum steeds weer filmpjes te posten van gasten die in hun gym trainen. Dit is de zoveelste.

Ze gebruiken te zware gewichten, zoals je kunt zien, om een goede vorm te houden. Waarschijnlijk trainen ze normaal gesproken wel met de juiste gewichten maar zijn deze filmpjes geplaatst met de intentie... kijk wat een brute gast met brute gewichten.

Uitvoering van een oefening is voor mij alles. Het gaat niet om het gewicht, maar wat je ermee doet. Dus vanuit dat standpunt vind ik deze filmpjes waardeloos en stellen een verkeerd voorbeeld voor jonge onervaren sporters.
Begrijp niet waar je de gedachten vandaan haalt om aan jaloezie te denken.

I come to a foreign, in this case Dutch bodybuilding website to post because I get visits from this website to my website, so obviously there is an interest. I see that in any country, language or culture, internet hate is alive and well. Show me anyone who can do a 185 lb perfect curl and I will show you a god. The point is not to brag but simply to post video of another look and another perspective from another gym and bodybuilder in another country.
 
Back
Naar boven