Fitness Seller

New Nigerian Bodybuilder Amosu Olawale 5 11, 215, 185 lb Curl Video

Bezoekers in dit topic

Lol, check zijn posing video! :roflol: Vooral de laatste tien seconden :D (vanaf 1:50 ongeveer). Is er iets met deze jongeman? :roflol:

http://www.splaxon.com/clipshare/video/293/New-Jersey-Bodybuilder-Amosu-Olawale-Posing-Video

WHAHAHAHAHA... Dank je wel:D

Tis lang geleden dat k zo hard heb gelachen:D:D:D

Wat een ongelooflijke homo:roflol:

Oké, zijn figuur ziet er zeer goed uit, op die kuitjes na heeft hij echt een prima figuur.. Maar die natte vieze gay-smile d'r boven:roflol:

Hij beweegt ook wel heel raar.. en die laatste pose is nogal spastisch.. lijkt net een aap:D

Voor housemaster in het engels: He is sooooo gay. His posing is hilarious, and again: he is soooo gay:D
 
--
 
Laatst bewerkt:
Epic post voor iemand die zwaarder bencht dan ie squat.

En wie ben jij? De hoeveelheid die ik kan squaten of benchen heeft totaal geen zak te maken met wat ik net poste. Dus denk volgende keer dat je wat post beter na, en kom met wat beters.

O wacht, ik begrijp het verkeerd:eek:

Als ik 150kg had gesquat was deze gast compleet hetero geweest.. ja nee klopt man.

Je kent mij niet, en ik betwijfel of je uberhaupt mijn stats ooit haalt.. dus **** op.

Edit. Zie dat je alleen maar in de Sexy vids en in het Gare Hanenhok post. Ga eerst eens trainen voor je tegen mij praat.
 
nix
 
Laatst bewerkt:
:roflol: Alsof jij zulke monster stats hebt.
En over foute verbanden gesproken, een lach op iemands gezicht betekent niet dat iemand gay is. Dus voortaan moet jij ook maar beter nadenken over wat je post. Vooral als je met domme dingen komt als "gay dit, gay dat".

Mijn stats zijn alles behalve monster. Ik vraag me alleen af of jij er aan kan tippen.
De verhouding tussen mijn bench en squat heeft geen ruk te maken met wat ik van dat filmpje en die amosu whatshisface vind.

Goed. Dan gaan we het ff netjes posten, en dan is gelijk alle lol er af:

Zijn glimlach, zijn manier van bewegen, het geheel van zijn gezichtsuitdrukkingen, kwam op mij over als verwijfd. Ik associeer verwijfd met homoseksueelja, voor je daar over gaat janken, ik heb niks tegen homo's, maar ik moet hier gewoon keihard om lachen.

Ik ben ook gek ook, dat ik hier nog serieus op in ga. Ik vind hem een verwijfde flikker, met een goed fysiek, maar beroerde uitvoering van zijn oefeningen.

Als je iets aan te merken hebt op mijn verhoudingen tussen oefeningen, of op mij persoonlijk zorg dan eerst dat je me kent, en ga niet lukraak domme dingen roepen.

En nou oprotten.
 
In regard to his physique I'm impressed, but not that much by his strength. He has big arms and pecs, but has a lot of difficulties dumbbell pressing 120lbs (55kg)? That's a bit odd.


WHAHAHAHAHA... Dank je wel:D

Tis lang geleden dat k zo hard heb gelachen:D:D:D

Wat een ongelooflijke homo:roflol:

Oké, zijn figuur ziet er zeer goed uit, op die kuitjes na heeft hij echt een prima figuur.. Maar die natte vieze gay-smile d'r boven:roflol:

Hij beweegt ook wel heel raar.. en die laatste pose is nogal spastisch.. lijkt net een aap:D

Voor housemaster in het engels: He is sooooo gay. His posing is hilarious, and again: he is soooo gay:D

M'n gaydar zal waarschijnlijk kapot zijn, maar wat is hier nou homo aan? Hij heeft gewoon een vriendelijke kop en zit een beetje te clownen. Dat je het grappig vindt kan ik begrijpen, maar gay ???
 
In regard to his physique I'm impressed, but not that much by his strength. He has big arms and pecs, but has a lot of difficulties dumbbell pressing 120lbs (55kg)? That's a bit odd.




M'n gaydar zal waarschijnlijk kapot zijn, maar wat is hier nou homo aan? Hij heeft gewoon een vriendelijke kop en zit een beetje te clownen. Dat je het grappig vindt kan ik begrijpen, maar gay ???

Pff.. zet je gaydar aan, lees m'n vorige post nog ff lekker door.
 
hoeso kansloos ??? Levrone deed het ook altijd hor meerdere bodybuilder !

Dat maakt het niet minder kansloos. Al deed ****ing de Koningin het, dan zou het nog steeds kansloos zijn.
 
Back
Naar boven