MuscleMeat

Nick Walker updates topic

Bezoekers in dit topic

Hij mist wel een beetje maturiteit vooral in zijn quads. Ik zie geen diepe superharde cuts.
Op een stage foto die ik zag op insta zagen z'n benen er goed uit juist
 
Easy win voor Nick. Zijn waist is vergeleken met de rest nog 't beste imo. Ik had wel meer verwacht van die sandnig, zeker met die coach die er bekend om staat om bb'ers shredded af te maken. Hij ziet er uit als een bloated potato.

Lijkt overigens of die dude links van Nick synthol is zijn schouders heeft.

ez.jpg
 
Hij is waarschijnlijk shredded to the bone, maar toch mist hij wat hardheid ofzo. Lijkt niet heel veel diepe lijnen of striations te hebben van de voorkant in ieder geval, maar kan ook het licht zijn.
 
Hij is waarschijnlijk shredded to the bone, maar toch mist hij wat hardheid ofzo. Lijkt niet heel veel diepe lijnen of striations te hebben van de voorkant in ieder geval, maar kan ook het licht zijn.
Ik zag ook wat foto's van 212 en die zien er vaak beter en harder uit maar die vondt ik soft dus misschien het licht
 
Veel beter had hij niet kunnen doen denk ik.

Mist wel wat outersweep imo
 
My boy Assman ftw 🤙🏻
 
Deze stageshots zijn eindelijk eens een beetje van kwaliteit
Hier nog veel meer foto's:

 
Voorheen werd er vaak toch een beetje lacherig gedaan over Mat Jansen als coach maar hij bewijst zich toch nog maar eens een keer hier... Nu coach van 212 Mister O en het grootste opkomende talent in open.
 
Ik heb wegens andere verplichtingen alles gemist. Weet iemand of de posing routines ergens nog terug te zien zijn?
 
Kan niet wachten tot iedereen op Blessing clown Awubadibudabudinogwattes gaat shitten
 
Ik heb wegens andere verplichtingen alles gemist. Weet iemand of de posing routines ergens nog terug te zien zijn?
alles staat op youtube

volledige live stream op chase irons kanaal
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Kan niet wachten tot iedereen op Blessing clown Awubadibudabudinogwattes gaat shitten

Gaan ze niet doen denk ik... bij Fouad zijn Indy recap zaten ze ook net te doen alsof Blessing er supergoed uitzag, lol. Iedereen wil vriendjes met elkaar blijven.
 
Gaan ze niet doen denk ik... bij Fouad zijn Indy recap zaten ze ook net te doen alsof Blessing er supergoed uitzag, lol. Iedereen wil vriendjes met elkaar blijven.
Ik vond hem nogal tegenvallen, hij had ook 0.0 sweep terwijl zijn UB oprecht niet onderdoet voor anderen
 
Ik vond hem nogal tegenvallen, hij had ook 0.0 sweep terwijl zijn UB oprecht niet onderdoet voor anderen

Ja zijn benen waren echt open pro onwaardig. Super flat ook. In NY leken ze wel wat beter van wat ik zag
 
Back
Naar boven