XXL Nutrition

Nick Walker updates topic

Bezoekers in dit topic

Ja zijn benen waren echt open pro onwaardig. Super flat ook. In NY leken ze wel wat beter van wat ik zag
Ik zie het eerlijk gezegd ook nooit meer gebeuren dat zijn benen nog bijtrekken.
 
Altijd tricky dit soort vergelijkingen natuurlijk, maar ik ben wel heel benieuwd wat Nick op de olympia gaat brengen de komende jaren
20210517_221819.jpg
 
Ja inderdaad, deze vergelijking was ook wel interessant om te zien.
1621314876318.png
 
Laatst bewerkt:
Slaan nergens op die vergelijkingen tot ze naast elkaar staan. Ramy dwarft hem tyfus hard en hier lijkt het alsof ze even groot zijn:roflol:
 
Ben nog steeds verbaasd dat Ramy de Mr O gewonnen heeft... ik bedoel... ff serieus?
 
Ben nog steeds verbaasd dat Ramy de Mr O gewonnen heeft... ik bedoel... ff serieus?
Op zich niet nieuw dat ze daar voor de meest freakiest bber gaan?
 
Op zich niet nieuw dat ze daar voor de meest freakiest bber gaan?
Ik vind persoonlijk z’n hele vorm er niet uit zien. Alle respect voor zijn massa natuurlijk, zoiets zou ik nooit kunnen bereiken, maar pleasing to the eye is het echt niet.
 
Ik vind persoonlijk z’n hele vorm er niet uit zien. Alle respect voor zijn massa natuurlijk, zoiets zou ik nooit kunnen bereiken, maar pleasing to the eye is het echt niet.
Politics....
 
Als het politics zouden zijn zouden ze gewoon een Amerikaan laten winnen ipv een Egyptenaar die amper Engels spreekt.
Dat is nu misschien juist het politics gedeelte. De laatste non-Amerikaan die de Olympia won was Yates.
 
Als het politics zouden zijn zouden ze gewoon een Amerikaan laten winnen ipv een Egyptenaar die amper Engels spreekt.
Dit is een lange discussie... Uit eindelijk eindigen we dingen waar we nie willen.

Niemand kan ontkennen dat mr. olympia worden meestal vanuit zakelijk oogpunt bekeken word.

Wat is goed voor de federatie, wat levert het op en wat zijn de voordelen.
 
 
 
 
BB39BA28-C3B4-4399-AADB-8EDFDAE4D9CD.jpeg

4 weken post New York pro
 
 
Back
Naar boven