MuscleMeat

Nick Walker updates topic

C511AF51-D244-4A67-8359-D4E0A0FCB2FF.jpeg
Sick mennnn

• Topic Starter Topic Starter

Hoop stiekem wel dat hij even op zijn klote krijgt bij de arnold door buiten de top 5 te eindigen.

Ook wel goed voor hem om weer even met beide beentjes op de grond te gaan staan.

Deze gast eindigt net als dallas heb ik het idee. Echt insane zijn fysiek, leeft 100% voor de sport, maar welke prijs staat ervoor. Super veel respect voor zulke mannen, dat dan weer wel 🤙

Dwarfed
h1nhfhcnkfm71.jpg

• Like
Waarderingen: vntl

:)

Het doet het hem niet voor mij. Gestoorde progressie maakt hij maar ik vind het niet pleasing. Wordt wel echt een toffe arnold en loempia, zware lineup. Apart trouwens dat hij altijd zo'n deca face houdt terwijl hij stagelean is.

Ik vind het juist waanzinnig, echt het opper-varken :D Ben een fan :)

Het doet het hem niet voor mij. Gestoorde progressie maakt hij maar ik vind het niet pleasing. Wordt wel echt een toffe arnold en loempia, zware lineup. Apart trouwens dat hij altijd zo'n deca face houdt terwijl hij stagelean is.

Vind zijn benen ook veel maturiteit missen. Hij is toch een beetje een Cutler achtig fysiek, een grote koelkast. Maar Cutler had wel echt sick scherpe lijnen en strepen overal, en vooral in zijn quads, hij heeft dat totaal niet. Het is allemaal heel groot en vol en rond, maar niet gedetailleerd.

Vind zijn benen ook veel maturiteit missen. Hij is toch een beetje een Cutler achtig fysiek, een grote koelkast. Maar Cutler had wel echt sick scherpe lijnen en strepen overal, en vooral in zijn quads, hij heeft dat totaal niet. Het is allemaal heel groot en vol en rond, maar niet gedetailleerd.
Ja ik mis vooral de striations en grainyness. Kan hij ook niks aan doen denk ik, is niet een kwestie van dieper gaan lijkt mij.

Laatste tijd overigens als ik zijn videos zie wel het idee dat er wat synthol in z'n armen zit. Not sure of dat nog gebruikt wordt tegenwoordig.

Terug
Naar boven