- Waardering
- 32.557
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik hem was zou ik echt bang zijn om dood te bloeden als je toevallig ergens je been aan openhaalt, die aderen zijn insane
Het doet het hem niet voor mij. Gestoorde progressie maakt hij maar ik vind het niet pleasing. Wordt wel echt een toffe arnold en loempia, zware lineup. Apart trouwens dat hij altijd zo'n deca face houdt terwijl hij stagelean is.
Ja ik mis vooral de striations en grainyness. Kan hij ook niks aan doen denk ik, is niet een kwestie van dieper gaan lijkt mij.Vind zijn benen ook veel maturiteit missen. Hij is toch een beetje een Cutler achtig fysiek, een grote koelkast. Maar Cutler had wel echt sick scherpe lijnen en strepen overal, en vooral in zijn quads, hij heeft dat totaal niet. Het is allemaal heel groot en vol en rond, maar niet gedetailleerd.
Ze gebruiken vaker nu een spulletje op water basis, ben ff de naam kwijt.Laatste tijd overigens als ik zijn videos zie wel het idee dat er wat synthol in z'n armen zit. Not sure of dat nog gebruikt wordt tegenwoordig.
Je bedoelt niet Esiclene toch?Ze gebruiken vaker nu een spulletje op water basis, ben ff de naam kwijt.
hyaluronic acid.