XXL Nutrition

niet stoer!

Wat een haat hier. Maar de "oudjes" onder ons lokken het gewoonweg zelf uit, gisteren fietste ik in het donker al chocolademelk drinkend naar huis. Op de terugweg kom ik altijd de oma's en opa's tegen die hun hondjes uitlaten. Ik zeg altijd vriendelijk "Hallo of Hoi" maar er kan gewoon niks van af! Ze kijken je dom en negerend in de ogen, net alsof jij op elk moment uit je slof kan schieten en ze geld afhandig gaat maken. Deze oude vrouw heb ik bij haar haren gepakt en zo 500m achter me aan meegesleurd en aan de dichtsbijzijnde lantaarnpaal bij het politiebureau vastgebonden. Waarna ik met een grote stift een jodenster op haar hoofd heb getekend! Niet dat ik vind dat dit zo maar kan(on topic) maar het word grotendeels uitgelokt door passief en onvriendelijk gedrag!

aha........

En ja dat mensen niks terug zeggen en de andere kant op kijken dat hoort helaas bij de Nederlandse cultuur, niet alleen de oudjes zijn zo. Maar ik heb er inderdaad ook een schijthekel aan.:mad:

Jongens niet zo haten Blaqpoet heeft een punt.... Als je kon kiezen wie je ging overvallen een beer van een vent met 100E in ze zak of een oud wijf met 100E in der zak. Dan denk ik niet dat veel mensen voor die beer gingen;)

Als ik zo triest zo zijn om uberhaupt die keuze te moeten maken dan zou ik mezelf ophangen. Om met je volle verstand een mevrouw van 100 jaar oud te beroven van haar geld......:sad:

Blaqpoet heeft niet veel verstand en zeker nu niet met de ramadan. Overdag voelt ie zich nog lichter in zijn hoofd :o

Arme ziel..

en die stinkt erin

hand afhakken.

onee, hij zal wel een slechte jeugd gehad hebben, geslagen door z'n moeder, genegeerd door z'n vader die uiteindelijk niet eens z'n echte vader bleek te zijn, gepest etc. etc.

Nou ik vind hij steelt pak al zn geld af geef dat aan die vrouw en schop hem het land uit terug te komen hoefde van mij niet meer smerig tuig wat een 100-jarige vrouw beroven die waarschijnlijk niet eens goed meer kan lopen.:mad:

Terug
Naar boven