AndroidHealthClinic

Niet toegelaten op sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik weet niet hoe het in Holland zit, maar in België is zelfs in 3e provinciale nog leuk bij te verdienen. (dit kan je vergelijken met 4 niveaus onder de hoogste amateurcompetities in Nederland).

Ik denk en wat ik zo hoor en zie in Nederland tot aan 2e Klasse KNVB. Das vanaf de eerste divisie zo'n 3 klasses eronder. Mn broertje heeft 1e klasse KNVB gevoetbalt, maar de VV wilde alleen vergoedingen regelen, geen leuke extraatjes. Dus dat verschilt ook van VV op VV natuurlijk.

Maar ehhh waar ging dit topic ook al weer over? :p

Ik ben het ook met Sportfood eens dat een gym zichzelf mag indekken tegen onverantwoordelijkheden. Dus een leeftijdsgrens van 16 is prima.
Maar zoals gezegd veel judo-scholen die vaak ook gekoppeld zitten aan een sportschool, kun je ook fitness of krachttraining doen.....dus doe je voordeel ermee zou ik zeggen. ;)
 
Ik vind dat ze in hun recht zijn, ik heb geen zin om jong gepeupel rond te zien lopen (alhoewel ikzelf nog maar bijna 21 ben) in de gym. Ik vind de leeftijd van 16 net goed, jonger hoeft echt niet. Tenslotte is de gym geen plaats voor kinderen en is het een plek waar je in rust aan jezelf kan werken.....Sorry dit klinkt misschien bot maar als jezelf zo al wat ouder bent, zal je gerust m'n standpunt snappen

Ik ben "wat ouder" en ik snap het niet. Hoeveel debielen heb je wel niet in de sportschool die alleen maar de rest lopen te irriteren? Het gaat allemaal om winst, als een debiel van 20 zich bezeert zal de sportschool eigenaar zeggen dat hij zelf verantwoordelijk is. Als een jongen van 14 zich blesseerd zal er stront aan de knikker zijn. Healthcenters willen vooral geen goeie begeleiding geven, en dus is het makkelijker om gewoon te zeggen dat mensen onder de 18, 16, whatever niet mogen trainen.
 
Ik ben "wat ouder" en ik snap het niet. Hoeveel debielen heb je wel niet in de sportschool die alleen maar de rest lopen te irriteren? Het gaat allemaal om winst, als een debiel van 20 zich bezeert zal de sportschool eigenaar zeggen dat hij zelf verantwoordelijk is. Als een jongen van 14 zich blesseerd zal er stront aan de knikker zijn. Healthcenters willen vooral geen goeie begeleiding geven, en dus is het makkelijker om gewoon te zeggen dat mensen onder de 18, 16, whatever niet mogen trainen.

Tjaa, ik kan me helaas ook niet aan die indruk onttrekken. Je heb er wel goeien bij zitten hoor. Maar het is even zoeken idd.
Commercie hè? ;)
 
@Sportfood: Het gaat in dit geval niet om Achmea Health Center, maar om een andere sportschool, achmea health center bied wel jeugdfitness ;) Bedankt voor de uitleg, ik denk dat ik nu hun standpunt wel een beetje begrijp. Maar dan maar niet daar, zoek nog wel even verder :)
 
Back
Naar boven