Fitness Seller

Niet vruchtbaar?

Bezoekers in dit topic

Suiker Muren

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2012
Berichten
330
Waardering
15
Lengte
2m03
Ben 24 en zit al 3 jaar aan de TRT (zelf dokteren) en gebruik sinds 1.5 jaar ook HCG erbij. Heb geen hypogonadisme maar ben na m'n eerste kuur gewoon doorgegaan met TRT. Heb dus voor zover ik weet geen medische reden voor TRT.

Ik gebruik 150mg test per week en 250iu HCG 2x per week, dus 500iu.

Heb zojuist een thuis test gedaan van "sperm ok" en ben volgens die test onvruchtbaar.

Ben op dit moment niet van plan om kinderen te krijgen maar wellicht in de komende 2 jaar wel.

Is 500iu hcg per week te weinig om vruchtbaar te zijn? Want die hcg heb ik er juist bij gedaan om vruchtbaar te blijven en voor het 'cosmetisch' effect van de testikels.
 
In hoeverre zijn die thuis tests betrouwbaar/nauwkeurig? Wellicht ook even handig voor anderen welke test je juist geprobeerd hebt.
 
hCG dosering is te laag, minimaal 2x500iu ew. Gezien je pas na 1,5 jaar begon met hCG is een korte blast mogelijk noodzakelijk, gezien de testes een lange tijd onderdrukt zijn.

Verder heb je wel hypogonadisme, secundair en mogelijk ook primair. Doordat je exogeen testosteron toedient wordt er geen lh en fsh afgegeven (secundair). En gezien je een lange tijd zonder hCG zat en de dosering te laag is, reageren de testes waarschijnlijk ook niet zo goed (primair).

Wat is de reden dat je zo aan de TRT ging?
 
waarom ben je 4 jaar on gegaan als je vruchtbaar wilde blijven.

tijd om naar de dokter te gaan voor een betere test.
 
Galen heeft hier heel topic over gemaakt.
Niet gezien?
 
Je hCG-dosering is aan de lage kant. Gezien je eerst anderhalf jaar had gebruikt zonder hCG is er een grote kans dat dat niets uithaalt ja.
 
hCG dosering is te laag, minimaal 2x500iu ew. Gezien je pas na 1,5 jaar begon met hCG is een korte blast mogelijk noodzakelijk, gezien de testes een lange tijd onderdrukt zijn.

Verder heb je wel hypogonadisme, secundair en mogelijk ook primair. Doordat je exogeen testosteron toedient wordt er geen lh en fsh afgegeven (secundair). En gezien je een lange tijd zonder hCG zat en de dosering te laag is, reageren de testes waarschijnlijk ook niet zo goed (primair).

Wat is de reden dat je zo aan de TRT ging?

Ja ik had een kuur gedaan en had geen zin in de herstel periode dus ben ik maar constant on gebleven.

Ik zal dan 2x500iu per week proberen en de test opnieuw doen. In hoeverre heb ik HMG nodig?
 
Ja ik had een kuur gedaan en had geen zin in de herstel periode dus ben ik maar constant on gebleven.

Ik zal dan 2x500iu per week proberen en de test opnieuw doen. In hoeverre heb ik HMG nodig?
Dat 2x 500 IU per week werkt alleen als je ballen niets mankeren, gezien je onvruchtbaar bent moet je eerst een paar maanden 'hCG blasten'.
 
Dat 2x 500 IU per week werkt alleen als je ballen niets mankeren, gezien je onvruchtbaar bent moet je eerst een paar maanden 'hCG blasten'.

HCG blasten samen met TRT of kan ik beter helemaal off gaan?
 
Heb na 8 jaar blasten en cruisen dus altijd on gewoon kids kunnen krijgen dus ik geloof daar niet helemaal in die totaale shutdown nooit hcg gebruikt.
Als je egt onvruchtbaar bent zou ik eve op americaanse forums lezen staat heel veel op over dit onderwerp.
Zoals clomid en dan saamen dus jij en je vrouw.
 
Laatst bewerkt:
HCG blasten samen met TRT of kan ik beter helemaal off gaan?
Hoeft niet off, kan naast TRT.

Heb na 8 jaar blasten en cruisen dus altijd on gewoon kids kunnen krijgen dus ik geloof daar niet meer in die totaale shutdown nooit hcg gebruikt.
Als je egt onvruchtbaar bent zou ik eve op americaanse forums lezen staat heel veel op over dit onderwerp.
Zoals clomid en dan saamen dus jij en je vrouw.
Mijn opa is 93 geworden en heeft z'n leven lang gerookt als een ketter zonder langkanker te krijgen dus ik geloof niet meer in dat longkankerverhaal door roken!!1!1!!1!!1 Jezus wat een niveau weer.
 
Heb na 8 jaar blasten en cruisen dus altijd on gewoon kids kunnen krijgen dus ik geloof daar niet meer in die totaale shutdown nooit hcg gebruikt.
Als je egt onvruchtbaar bent zou ik eve op americaanse forums lezen staat heel veel op over dit onderwerp.
Zoals clomid en dan saamen dus jij en je vrouw.
Weet je zeker dat ze van jou zijn?
 
Heb na 8 jaar blasten en cruisen dus altijd on gewoon kids kunnen krijgen dus ik geloof daar niet meer in die totaale shutdown nooit hcg gebruikt.
Als je egt onvruchtbaar bent zou ik eve op americaanse forums lezen staat heel veel op over dit onderwerp.
Zoals clomid en dan saamen dus jij en je vrouw.

Arme kids
 
Hoeft niet off, kan naast TRT.


Mijn opa is 93 geworden en heeft z'n leven lang gerookt als een ketter zonder langkanker te krijgen dus ik geloof niet meer in dat longkankerverhaal door roken!!1!1!!1!!1 Jezus wat een niveau weer.

Haha jij ben eg dom zeg :s:s
 
kan me niet schelen hoelang je on bent geweest met clomid en proviron krijg je elke vrouw zwanger
 
"Bij mij is het gelukt, dus het lukt iedereen terwijl ze on zijn" dit lees ik toch echt in elke topic over dit onderwerp... komop zeg, dit zijn best serieuze zaken waar mensen op een fatsoenlijk antwoord wachten
 
"Bij mij is het gelukt, dus het lukt iedereen terwijl ze on zijn" dit lees ik toch echt in elke topic over dit onderwerp... komop zeg, dit zijn best serieuze zaken waar mensen op een fatsoenlijk antwoord wachten

Dit dus. Moeten mensen echt mee kappen, zijn zat mensen die er moeite mee hebben of waarbij het nooit gaat lukken.
 
Hoe werkt die test voor je sperma?

Want bij de Haarlem studie moest dat direct nagekeken worden omdat het anders waardeloos is.
 
Lees even Amerikaanse topics en dan vooral dokters die dan iets zeggen niet random mensen. Blast 1500iu Eod 2 weken lang en dan weer 500 2x per week. Is een voorbeeld die ik ben tegen gekomen. Galen wat vind je hiervan ?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven