Suiker Muren
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 2m03
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hcg 3x 1000iu pw
Hmg 3x 75ui pw
Nolvadex of clomid erbij en na een paar weken zon testje doen.
100% vruchtbaar
Heb dit zelf gedaan en opgevolgd door gynaecoloog toen we zwanger wilden worden.
Hoelang dit gedaan?
En jullie zijn dus zwanger geworden?

Hoelang dit gedaan?
En jullie zijn dus zwanger geworden?

Zijn jullie al lang aan het proberen?Gister bij de gynaecoloog geweest, ook de vraag voorgelegd of er middelen (zoals hcg) zijn die het zaadkwaliteit verbeteren. Hij gaf aan dat ze dit in het verleden getest hebben maar dat dit geen betere resultaten gaf. Ik wil er dan wel bij vertellen dat ik niet kuur, dus dat is wel een klein verschil![]()
Hcg 3x 1000iu pw
Hmg 3x 75ui pw
Nolvadex of clomid erbij en na een paar weken zon testje doen.
100% vruchtbaar
Heb dit zelf gedaan en opgevolgd door gynaecoloog toen we zwanger wilden worden.
Zijn jullie al lang aan het proberen?
Misschien toch de Hcg Hmg combi een kans geven. Wellicht dat @Galen op deze serieuze post wel een serieus advies kan geven.
Was je tijdens het bovenstaande on of gewoon "natural"?
Succes man!We gaan nu van icsi terug naar iui..
Volgende week mag ik weer een proefmonster afgeven, benieuwd naar het resultaat van mijn zwemmers ( word ook een proef opwekking gedaan)
Dat is alleszins niet waar. Indien de oorzaak primair hypogonadisme is, zal dat niet het geval zijn.kan me niet schelen hoelang je on bent geweest met clomid en proviron krijg je elke vrouw zwanger
Ik denk dat ik nu 2x500iu per week ga doen en dan over een maand weer zo'n testje doen.
Wanneer er geen hCG is gebruikt tijdens een kuur kan primair hypogonadisme inzetten. Om dit te behandelen kan men aanvatten met combinatietherapie van een SERM, zoals tamoxifen of clomifeen, met hCG. Vanuit de literatuur wordt 1000-3000 IU hCG driemaal per week aanbevolen []. Deze hogere doseringen zijn benodigd door de verminderde responsitiviteit op LH/hCG die hand in hand gaat met primair hypogonadisme. Iets concreter zou men kunnen beginnen met 1000 IU driemaal per week, samen met een SERM, om na circa vier weken het totaal testosteron, SHBG en LH in het serum te bepalen. Bij een voldoende hoog totaal testosteron (>15 nmol/l in combinatie met een normale SHBG-waarde) kan men stoppen met hCG en evt. nog enige tijd doorgaan met een SERM. (Galen, 2015)
Richtlijnen behandeling AAS-geïnduceerd hypogonadisme
Dat kan je dus beter proberen als je weer vruchtbaar wil zijn.
Waarom?Ok, dus ik zal toch moeten stoppen met TRT indien ik het bovenstaande protocol ga volgen.
Kleine concentraties blijven maandenlang nog erin rondhangen, maar een hoeveelheid die nog effectief de HPG-as kan onderdrukken hoogstens een paar weekjes langer dan overige AAS denk ik. Is ook van mijn kant grotendeels nattevingerwerk.Wanneer er geen hCG is gebruikt tijdens een kuur kan primair hypogonadisme inzetten. Om dit te behandelen kan men aanvatten met combinatietherapie van een SERM, zoals tamoxifen of clomifeen, met hCG. Vanuit de literatuur wordt 1000-3000 IU hCG driemaal per week aanbevolen []. Deze hogere doseringen zijn benodigd door de verminderde responsitiviteit op LH/hCG die hand in hand gaat met primair hypogonadisme. Iets concreter zou men kunnen beginnen met 1000 IU driemaal per week, samen met een SERM, om na circa vier weken het totaal testosteron, SHBG en LH in het serum te bepalen. Bij een voldoende hoog totaal testosteron (>15 nmol/l in combinatie met een normale SHBG-waarde) kan men stoppen met hCG en evt. nog enige tijd doorgaan met een SERM. (Galen, 2015)
Richtlijnen behandeling AAS-geïnduceerd hypogonadisme
Dat kan je dus beter proberen als je weer vruchtbaar wil zijn.
@Galen : even een vraag n.a.v. secundair hypogonadisme. In jouw stuk staat een volgende zin: Vaak blijft een verhoging van de LH- en FSH-secretie uit doordat er nog een kleine hoeveelheid AAS wordt afgegeven aan de circulatie vanuit het vetweefsel of nog vanuit het depot. Met name zeer potente AAS (e.g. trenbolon) of makkelijk veresterbaar, en daarmee opslaanbaar in vetweefsel (e.g. nandrolon), kunnen dit uitlokken.
Hoelang blijven 19nor steroïden in het vetweefsel hangen, waardoor ze het ''genees'' proces beïnvloeden? Of is dit per persoon verschillend (vetpercentage, gewicht, stofwisseling etc.)?
We gaan nu van icsi terug naar iui..
Volgende week mag ik weer een proefmonster afgeven, benieuwd naar het resultaat van mijn zwemmers ( word ook een proef opwekking gedaan)
Dat is voor herstel van je eigen testosteronaanmaak, jij wilt alleen vruchtbaar worden toch?"om na circa vier weken het totaal testosteron, SHBG en LH in het serum te bepalen. Bij een voldoende hoog totaal testosteron (>15 nmol/l in combinatie met een normale SHBG-waarde) kan men stoppen met hCG en evt. nog enige tijd doorgaan met een SERM"
Dacht dat die >15 nmol/l endogene afgifte van testosteron moest zijn. Is dus blijkbaar niet zo?
Dat is voor herstel van je eigen testosteronaanmaak, jij wilt alleen vruchtbaar worden toch?
Dat is voor herstel van je eigen testosteronaanmaak, jij wilt alleen vruchtbaar worden toch?