Fitness Seller

Niet vruchtbaar?

Oké dit is nieuw voor me... ben je dan net zo vruchtbaar als dat je off zou zijn (en hersteld) ?

Ben al jaren on van 18 j tot 20 j non stop en van 21 j tot 25 j nog steeds on. 1 j eens pauze door schouder blessure.

6 maand hcg geblast
Test op 2 cc gezet
Hcg eerste 3 maand 3 keer pw 5000iu
Dan 2 maand 3 keer 2500 iu
En laatste maand 3 keer 1500iu hcg

Had hmg gekocht maar was niet nodig....
Vrouw zwanger em al 5 maand ver is een dochter

Alles kan alsje goed doseerd!

3 doosjes hcg per week voor 3 maanden:D

3 vials van 5000 iu per week x 12 weken = 36 vials van 5000iu op drie maanden ??? En dan was je nog maar halfweg.
Het resultaat is er kuur vanaf men 18 ben nu 25 heb hcg pas laatste jaar gedaan... op deze dosis groeiden men ballen terug en twas prijs... had zelfs hmg menopur liggen van de apotheek maar was niet nodig

Ben al jaren on van 18 j tot 20 j non stop en van 21 j tot 25 j nog steeds on. 1 j eens pauze door schouder blessure.

6 maand hcg geblast
Test op 2 cc gezet
Hcg eerste 3 maand 3 keer pw 5000iu
Dan 2 maand 3 keer 2500 iu
En laatste maand 3 keer 1500iu hcg

Had hmg gekocht maar was niet nodig....
Vrouw zwanger em al 5 maand ver is een dochter

Alles kan alsje goed doseerd!
Mooi wild west verhaal

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom?

Kleine concentraties blijven maandenlang nog erin rondhangen, maar een hoeveelheid die nog effectief de HPG-as kan onderdrukken hoogstens een paar weekjes langer dan overige AAS denk ik. Is ook van mijn kant grotendeels nattevingerwerk.

In mijn ervaring bleef het nog wel een maand of twee in mijn systeem (vetweefsel?). Dus eigenlijk had de nakuur starten na twee weken geen zin.
Heb toen ook hcg geblast maar dat haalde dus niks uit.

In de realiteit ben je na lang on zijn dus pas na een boel maanden weer vruchtbaar. Ook omdat een spermacel 3 maanden moet rijpen.

De doktoren schrijven helaas niks voor.

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven