AndroidHealthClinic

Niet vruchtbaar?

Nogmaals, dat niet iedereen (zoals jij) op 1,5 gram AAS vruchtbaar is betekent niet dat niemand dat is.
Ik adviseer bijna niemand meer hier vanwege koppige mensen zoals jij :)
De mensen met echte kennis zijn mede daardoor al lang weg hier, wel grappig dat je dan aangeeft dat het niveau hier gedaald is en niet snapt dat dat door mensen zoals jou komt.
Op 250mg test is er geen 10% van de mannen nog vruchtbaar en dan ga jij zeggen dat er nog zat mannen zijn die vruchtbaar zouden zijn tijdens 1,5gr test per week. Ik spreek over test gebruik zonder HCG. Met onvruchtbaar bedoel ik ook zo fel verminderd vruchtbaar zodat een vrouw zwanger maken praktisch onmogelijk is. Ik kan alleszins zeggen dat ik bij 125mg test per week geen zwemmertjes meer had maar dat er wel weer een paar miljoenen waren een paar maanden na het stoppen met test.

Laatst bewerkt:
Als ik het onderzoek van Galen even snel goed lees wordt maar 97% onvruchtbaar.

Laatst bewerkt:
Een studie waarbij bij een hoop mensen wordt onderzocht of ze wel of niet vruchtbaar zijn tijdens lange periodes van AAS ga je niet zomaar vinden.

Dan is het voor jezelf om daar informatie over te zoeken, in bepaalde dingen te verdiepen en voor jezelf bepalen wat je gelooft of niet.

Toch ben ik van mening dat er een hoop mensen gewoon vruchtbaar zijn op AAS....
Ga in dit topic ook niet verder in discussie met jou, doei.

Lees de post van Galen even...
Weinig onderzoeken he?

Of ga eens op pubmed zoeken.

Maar bepaal jij voor jezelf maar wat je gelooft

De pro's man de pro's!!

Terug
Naar boven