Fitness Seller

Niet vruchtbaar?

1200eu? zoek ff een goede bron:roflol:
Oh wacht jongens we hebben iemand die 5 euro per vial betaald via zijn "bron" De wild-west verhalen vliegen je om de oren hier de laatste tijd!
De een die is vruchtbaar na 5 jaar op 1500mg test per week, de ander klapt er op zn 23e 3 vials hcg per week in + krijgt de vials bijna gratis!!

De Troetelbeertjes bestaan ook echt zeker?

Oh wacht jongens we hebben iemand die 5 euro per vial betaald via zijn "bron" De wild-west verhalen vliegen je om de oren hier de laatste tijd!
De een die is vruchtbaar na 5 jaar op 1500mg test per week, de ander klapt er op zn 23e 3 vials hcg per week in + krijgt de vials bijna gratis!!

De Troetelbeertjes bestaan ook echt zeker?

En weer een ander heeft een dealer die te veel winst maakt.

Volgens jou berekening ga jij uit van 35 eu per doosje, jouw bron heeft vast een mooie auto. Hoe je tot de conclusie bent gekomen dat ik 5 euro betaal voor een doosje is mij een mysterie.

En waarom zou je niet vruchtbaar kunnen worden na 5 jaar on te zijn?

Kan best. Ik denk alleen dat de meeste er te makkelijk overdenken. Op moment dat je vriendin zwanger wilt worden kan het verdomd lang lijken te duren voor je vruchtbaar bent. Als het dan nog steeds niet lukt heb je een hele zooi stress en dat is ook weer slecht.

Mensen moeten wel beseffen dat het net altijd maar vanzelf spreken is naar een paar blaten hcg....

Kan best. Ik denk alleen dat de meeste er te makkelijk overdenken. Op moment dat je vriendin zwanger wilt worden kan het verdomd lang lijken te duren voor je vruchtbaar bent. Als het dan nog steeds niet lukt heb je een hele zooi stress en dat is ook weer slecht.

Mensen moeten wel beseffen dat het net altijd maar vanzelf spreken is naar een paar blaten hcg....

Dat is zeker waar. Maar dat weet je als je kuurt. Niet iedereen kan op de natuurlijke manier kinderen krijgen. Dat is erg frustrerend en kan in een relatie veel stress geven. Vooral als je kuurt of gekuurd hebt zal dit als oorzaak gezien worden waardoor je de boeman bent. Als je in de fase van kinderen bent gekomen moet je naar mijn mening gewoon off gaan en de tijd nemen om alles te laten herstellen. Natuurlijk met hcg / clomid/ nolva...en in sommige gevallen hmg.

• Like
Waarderingen: GruX
Sorry jongens maar zou iemand mij 1 ding duidelijk kunnen maken.

Als je na het kuren niet vruchtbaar ben,
Heb je dan wel kans dat het wel lukt via IVF? of begreep ik dat nou verkeerd?

@Arie1 denkt dat on zijn een soort anticonceptie is, ik vermoed omdat hij er moeite mee heeft.
Gelooft dan ook niet dat er duizenden kuurders zijn die jarenlang grammen AAS zetten en nog steeds vruchtbaar zijn. Maar met hem kan je niet discussiëren :P

@Arie1 denkt dat on zijn een soort anticonceptie is, ik vermoed omdat hij er moeite mee heeft.
Gelooft dan ook niet dat er duizenden kuurders zijn die jarenlang grammen AAS zetten en nog steeds vruchtbaar zijn. Maar met hem kan je niet discussiëren :P

Ja veel mensen denken dat je blijvend onvruchtbaar word van kuren maar dit is niet zo. Hoeveel je zet maakt in principe niet uit...de duur natuurlijk wel. Als je niet vruchtbaar word na kuren was je dat ervoor waarschijnlijk ook niet.

Als je samen probeert zwanger te worden en dit lukt maar niet word er (van de vrouwelijke kant) natuurlijk het verwijt gemaakt dat het door het kuren komt. Om dit te voorkomen en hier geen stress over te krijgen ben ik wel helemaal off gegaan. Dit kan voor de vrouw wel een gerustelling zijn denk ik

Hello jongens ik kuur al van men 18 tot 25 lol blijvend onvruchtbaar bs... kost wel wat aan hcg/hmg maar ik zweer erbij dat het niet blijvend is... met hcg heb ik test gwn blijven zetten en afgebouwd naar 1 cc en hoooooop hcg en twas prijs.... hmg zelfs niet nodig gehad!!!! It aint bs it aint magic its reality

Hello jongens ik kuur al van men 18 tot 25 lol blijvend onvruchtbaar bs... kost wel wat aan hcg/hmg maar ik zweer erbij dat het niet blijvend is... met hcg heb ik test gwn blijven zetten en afgebouwd naar 1 cc en hoooooop hcg en twas prijs.... hmg zelfs niet nodig gehad!!!! It aint bs it aint magic its reality

Meest zorgwekkende van het hele verhaal vind ik nog dat iemand zoals jij ook nog daadwerkelijk een kind moet opvoeden :/

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven