Arie1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Bam 1200 euri aan hcg
Je had een goede baan zeker op je 25e?
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bam 1200 euri aan hcg

Bam 1200 euri aan hcg
Je had een goede baan zeker op je 25e?

Je hebt het wel erg vaak over goede bronnen....
Oh wacht jongens we hebben iemand die 5 euro per vial betaald via zijn "bron" De wild-west verhalen vliegen je om de oren hier de laatste tijd!
Oh wacht jongens we hebben iemand die 5 euro per vial betaald via zijn "bron" De wild-west verhalen vliegen je om de oren hier de laatste tijd!
De een die is vruchtbaar na 5 jaar op 1500mg test per week, de ander klapt er op zn 23e 3 vials hcg per week in + krijgt de vials bijna gratis!!
De Troetelbeertjes bestaan ook echt zeker?
En waarom zou je niet vruchtbaar kunnen worden na 5 jaar on te zijn?
Kan best. Ik denk alleen dat de meeste er te makkelijk overdenken. Op moment dat je vriendin zwanger wilt worden kan het verdomd lang lijken te duren voor je vruchtbaar bent. Als het dan nog steeds niet lukt heb je een hele zooi stress en dat is ook weer slecht.En waarom zou je niet vruchtbaar kunnen worden na 5 jaar on te zijn?
Kan best. Ik denk alleen dat de meeste er te makkelijk overdenken. Op moment dat je vriendin zwanger wilt worden kan het verdomd lang lijken te duren voor je vruchtbaar bent. Als het dan nog steeds niet lukt heb je een hele zooi stress en dat is ook weer slecht.
Mensen moeten wel beseffen dat het net altijd maar vanzelf spreken is naar een paar blaten hcg....
12 weken tren a 100mg ed met mast p 100mg en test prop 100mg
@Arie1 denkt dat on zijn een soort anticonceptie is, ik vermoed omdat hij er moeite mee heeft.En waarom zou je niet vruchtbaar kunnen worden na 5 jaar on te zijn?

@Arie1 denkt dat on zijn een soort anticonceptie is, ik vermoed omdat hij er moeite mee heeft.
Gelooft dan ook niet dat er duizenden kuurders zijn die jarenlang grammen AAS zetten en nog steeds vruchtbaar zijn. Maar met hem kan je niet discussiëren![]()
Hello jongens ik kuur al van men 18 tot 25 lol blijvend onvruchtbaar bs... kost wel wat aan hcg/hmg maar ik zweer erbij dat het niet blijvend is... met hcg heb ik test gwn blijven zetten en afgebouwd naar 1 cc en hoooooop hcg en twas prijs.... hmg zelfs niet nodig gehad!!!! It aint bs it aint magic its reality
Meest zorgwekkende van het hele verhaal vind ik nog is dat iemand zoals jij ook nog daadwerkelijk een kind moet opvoeden :/