AndroidHealthClinic

nieuw berekend schema graag kritiek!

breakdancer1

Cool Novice
Waardering
0
stats:

1.70 lang
73 kg

onderhoud: 2780

maaltijd1:
100 gr havermout
0.4 l melk
2 visolie
40 gr whey

maaltijd 2:
3 bruine broodjes
100 gr kipfilet

maaltijd 3:
7 eieren, 5 eiwit 2 helen.

maaltijd 4:
0.3 L melk, 50 gr whey

maaltijd 5:
200 gr aardappelen
stuk vlees ( kipburger of tartaar. )

maaltijd 6: ( na trainen )
40 gr whey
40 gr dextrose

maaltijd 7 : ( uur na t trainen )
100 gr rijst
300 gr kip

maaltijd 8:
Handje noten
500 gr kwark

eiwit: 340 gr
koolhydraat: 380 gr
vet: 100
kcal: 3600

any tips?

800kcal boven je onderhoud is best een flinke bulk, en ik zou "maaltijd" 4 voor pre workout doen, voor je avondeten ofzo heb je daar niet zoveel aan. maar dan zou ik 20 voor 20 na doen, je hebt nu 130 van de 340g eiwitten uit je wheyshake..
ook is je verhouding ekv natuurlijk helemaal niks

• Topic Starter Topic Starter
hm, hoe zou jij t aanpakken dan?

Als ik namelijk 1 shake weghaal, kom ik uit op 300 gr eiwit, dan zijn de verhoudingen al een stuk beter.
Kan eventueel nog wat brood tussen de middag doen inplaats van maaltijd 4, heb ik wat meer KH?

Kan eventueel nog wat brood tussen de middag doen inplaats van maaltijd 4, heb ik wat meer KH?

Maaltijd 4 is geen maaltijd te noemen, 3 keer per dag Whey shakes vind ik ook wat overdreven. 1x s'morgens en 1x na het trainen is genoeg.

Ga voor 2-3 volkoren boterhammen met kipfilet ipv Maaltijd 4.

• Topic Starter Topic Starter
oke dus als ik voor maaltijd 4, drie bruine boterhammen met pindakaas of kipfilet doe, is me schema dan wat meer in verhouding?
dan heb ik ongeveer 300 eiwit, 100 gr vet, en ik schat 400 gr KH ofzo
Steekt me schema dan n beetje goed in mekaar?

ik vind het wat veel eiwit, 3g/kg komt bij jou uit op iets meer dan 210g, en dat is al best veel, 3g/kg gewicht.
maar opzich niet heel erg, als je maar genoeg kh krijgt, 400g is dan wel ok ook, mss nog iets mindere op eiwit iets meer kh, maar dat maakt niet zoveel uit. ik vind em goed
je kan bij die eieren nog wat brood doen, is nog lekker ook, ff op een boterhammetje

alleen zou ik wel sochtens / rond de training wat fruit toevoegen
en groente erbij

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven