Wanneer train je als je naar de gym gaat?
Persoonlijk ben ik meer een fan van koolhydraten te eten voor en vlak na de training, ze hebben niet extreem veel nut elders maar bon met 4k kcal moet je wel iets eten

25 gr pre-workout is enorm veel, zeker als je in het begin van je trainingscarriére zit, je gaat snel een gewoonte maken van het gebruiken van PWO en je lichaam gaat zich zich aanpassen - ik raad trouwens aan Preworkout enkel te nemen op je zwaarste dagen (benen BV) - ik zou je inname ook verminderen naar 10g ongeveer, maar ik heb niet genoeg info over de caffeïne/g in je PWO.
Ik zie ook nog steeds, ter mijn mening, veel te weinig groenten - op je tomaten na zit in geen enkele maaltijd groenten (ik veronderstel dat in je avondmaaltijd wel groenten zit anders is het helemaal een ramp). Chocopops, honing, pindakaas, hageslag zijn allemaal lege KH die vol met suiker zitten. 204g suiker/dag is extreem veel. Ik eet persoonlijk 3750 KCAL/dag en zit nog niet eens aan de helft van jouw suiker.
Eiwitten/vet zitten volgens mij wel goed - maar ik zou, zeker op termijn, naar een schoner dieet gaan met meer volwaardige voeding (pasta, rijst, groenten, vlees,...).
Dirty bulken heeft trouwens ook 0.0 nut voor spierbouw, je lichaam kan maar een maximale hoeveelheid aan extra kcal omzetten in spieren - al de rest word vet, dus hou je vetpercentage goed in de gaten.