AndroidHealthClinic

Nieuw bij het powerliften :)

Rumble18

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Hallo powerlifters, strongman , gewichtheffers,

Ik ben Romano, ben 19 jaar jong, en ik ben reeds begonnen met powerliften, heb hiervoor al een jaartje gefitnest en ik dacht laat ik eens iets anders proberen.
Ik heb aardig wat gelezen en toen kwam ik eigenlijk op dit deel van het forum uit, namelijk het powerliften. Dit boeit mij zeer en heb hier ook veel plezier in en merk ook dat ik veel sterker wordt dan door gewone isolatie oefeningen.

Heb al aardig wat dingetjes gelezen in de bovenstaande topics, en ik hoop in dit deel van het forum veel plezier te mogen hebben. Ik ga hard trainen en zal ook zeker filmpjes plaatsen van PR's en dergelijke :)

Met vriendelijke groet,
Romano

Welkom!

Filmpjes posten is een goed idee, ook voor commentaar op techniek. Er hangen hier hele sterke, maar ook hele behulpzame types rond. Ik neem aan dat je ook een logje gaat aanmaken? :)

idd logje maken ! succes !

welkom en ik zou ook zeggen maak een log gr weak01

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga zeker filmpjes plaatsen om te zien wat jullie vinden van mijn houding en etc :)
en zodat jullie me progressie kunnen zien

• Topic Starter Topic Starter
Welkom!

Filmpjes posten is een goed idee, ook voor commentaar op techniek. Er hangen hier hele sterke, maar ook hele behulpzame types rond. Ik neem aan dat je ook een logje gaat aanmaken? :)

Hee Crakie heb jij misschien ergens een voorbeeld logje liggen ? :D

Hier is de logsectie, keuze genoeg!

Terug
Naar boven