Bas van sportfood verkoopt grippers.. en ik wil daarmee niet in zijn vaarwater gaan zitten. Bas is er mee begonnen en vind het wat slap om het dan later ook ineens te gaan verkopen![]()
Netjes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bas van sportfood verkoopt grippers.. en ik wil daarmee niet in zijn vaarwater gaan zitten. Bas is er mee begonnen en vind het wat slap om het dan later ook ineens te gaan verkopen![]()

De Whey Isolaat komt voortaan in een 2500gram's pot ipv 2250gram in een emmer.
Hiermee is ook de prijs wat lager geworden.
De smaken Neutraal en Chocolade zijn er nog in 2250gram.... en gaan straks ook komen in 2500gram uiteraard.
Over 2 weken komen er nog een aantal nieuwe supplementen bij in de XXL lijn![]()
) dat je zei dat je Biotest gefaxd had maar nog niets terug had gekregen. Hoe is dat afgelopen?Ik weet dat dit al eerder gevraagd is, maar komen er ook nog supplementen van Biotest? Ik zag in een ander topic (of misschien dit topic, slecht geheugen) dat je zei dat je Biotest gefaxd had maar nog niets terug had gekregen. Hoe is dat afgelopen?
Nieuwe supps in de XXL lijn?
Ben benieuwd René! Welke richting moeten we op denken ?![]()

Deze week verwacht ik ook:
- Zink glycinaat
- Calcium&Magnesium
- Sample packs Whey Delicious
Ik kon niet slapen, was klaar wakker, uiteindelijk om half 5 in slaap gevallen. 1.5 uur slaaap. Bij mn bestelling een sample unleash gekregen, bedankt altijd leuk om te proberen!
Nu had ik gister een zware dag op school met o.a. rugby en een inter val training. Na school meteen werken van 6 tot 10.
Ik heb getraind van 10 tot 11, unleash gebruikt omdat ik d8 wel een beetje drive kon gebruiken. 45 min voor de training.
Smaak vond ik minder, werking zelf niets van gemerkt tijdens de trainin, ik reageer nooit echt op deze producten..
Na trainen snel naar huis en slapen, wekker zou de volgende dag om 6.15 gaan. Nu komt hetIk kon niet slapen, was klaar wakker, uiteindelijk om half 5 in slaap gevallen. 1.5 uur slaaap.
Dit wilde ik even delen.
Verder top service bij XXL!

Wat is het verschil tussen deze 2? Whey Isolaat+Whey Protein Instant.
Zie dat er in Whey isolaat meer eiwitten zitten en minder KH en Vet. Dus ik zou zeggen dat die beter is of ben helemaal mis??
Ik denk dat je dan het eerder in zou moeten nemen, mss heb je het ook op een volle maag gedronken.Bij mn bestelling een sample unleash gekregen, bedankt altijd leuk om te proberen!
Nu had ik gister een zware dag op school met o.a. rugby en een inter val training. Na school meteen werken van 6 tot 10.
Ik heb getraind van 10 tot 11, unleash gebruikt omdat ik d8 wel een beetje drive kon gebruiken. 45 min voor de training.
Smaak vond ik minder, werking zelf niets van gemerkt tijdens de trainin, ik reageer nooit echt op deze producten..
Na trainen snel naar huis en slapen, wekker zou de volgende dag om 6.15 gaan. Nu komt hetIk kon niet slapen, was klaar wakker, uiteindelijk om half 5 in slaap gevallen. 1.5 uur slaaap.
Dit wilde ik even delen.
Verder top service bij XXL!
Ik denk dat je dan het eerder in zou moeten nemen, mss heb je het ook op een volle maag gedronken.