Fitness Seller

Nieuw....dus even een voorstel stukje

Bezoekers in dit topic

Rieneke

Novice
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Hoi !
Ik ben Rieneke en ben bijna 32
Moeder van 2 meiden (10-7) en getrouwd met de liefste man voor mijn angststoornis slik ik elke dag 75mg venlafaxine en heb dat zo goed als onder controle

Sinds een maand of 5 heb ik het fitness virus te pakken! Voornamelijk krachttraining 4a5x in de week. Ik werk met een sportschema van frank den blanken. En houd netjes mijn eten elke dag bij.. .incl afwegen natuurlijk!

Mijn doel is om af te vallen....en dus droger te worden.
Helaas is dit nog steeds niet op de weegschaal of cm te zien!
Dus ben toe aan wat goed advies om mijn doel te behalen !
Lengte 1.75
Gewicht 88

Per dag 1600cal en op zaterdag 1800cal

Help !!
 
Hoi Rieneke,
Welkom hier en alvast succes met je doelen. :)

Vergeet niet dat als je net begint met trainen je vet kan verbranden en spieren op kan bouwen. De beginners gains.
Dan kan het zijn dat je de weegschaal niet ziet zakken maar wel dat je al wat strakker in je vel zit. Hetzelfde volume aan spieren weegt zwaarder dan dat volume aan vet. Dus hou daar rekening mee.

Heb je ook je vet% laten meten en huidplooimeting? En/of zie je wel verschil al in de spiegel?
Dan kan je beter daar even op af gaan dan nu nog verder verlagen.

Misschien een idee om een logje te openen in de trainingssectie zodat je daar gericht je voeding en training kan loggen en vragen kan stellen. Daar zal je wss ook meer tips krijgen. Maar hou ook rekening met meer "white Knights" die om foto's zullen vragen. ;) Het blijft een BB forum he! :o :D
 
Hoi welkom,

mooi dat je je angststoornis onder de knie hebt ,

mij heeft het heel mijn pubertijd en een tiental jaren daarna grondig verpest, ik kwam er te laat achter

dat dit goed en relatief simpel te verhelpen was :o


voor voedingsadvies ben je hier op de goede plek en trek je niets van de White Knights aan

dat zijn simpele zielen die irl nooit geen aandacht krijgen
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je je voedingschema en trainschema hier neerzetten? dan kunnen we je mogelijk helpen.

Marina gaf ook al een goede tip qua spieren krijgen en vet verliezen, maar na 5 maand had je al lang iets moeten zien en merken op weegschaal. Goede kans dat je meer input dan output hebt zeg maar ;).
 
Back
Naar boven