OrangeFlame
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik wil een nieuw schema gaan volgen voor een x aantal weken, en dus heb ik iets opgesteld. Alleen ipv van een 3 daagse fullbody wil ik eigenlijk op de zogenaamde "rustdagen" ook trainen, maar dan meer focussen op een bepaalde spiergroep. Nu heb ik dit opgesteld, alleen heb ik nog wat invulling nodig en misschien zijn er dingen die ik achterwegen moet laten of juist moet toevoegen.
Maandag
Squat
Deadlift
Bench press
Dumbbell shoulder press
Dinsdag
ARMEN
Woensdag
Squat
"rugoefening"
Bench press
Military press
Donderdag
"Weet nog niet wat ik op deze dag zou moeten trainen"
Vrijdag
Leg press
Deadlift
Incline chest dumbbell press
"schouder oefening"
Kuiten
Het ziet er nu een beetje karig uit, maar weet niet precies hoe ik het moet invullen. Nadruk wil ik sowieso op m'n armen leggen. de "fullbody dagen" (MA-WO-VR) zullen het per oefening 3 sets zijn, herhalingen zal ik nog wel even zien, ik train voor massa.
Nu is de vraag, moet ik nou op de fullbodydagen ook 2 arm oefeningen doen of niet, als ik op dinsdag armen train? Bovendien zou ik ook wat nadruk willen leggen op borst, maar dat is niet de noodzaak. Donderdag weet ik dus nog niet, ik zou ook dinsdag triceps en donderdag biceps kunnen doen.
Iemand goede ideeen?
Gr.
Maandag
Squat
Deadlift
Bench press
Dumbbell shoulder press
Dinsdag
ARMEN
Woensdag
Squat
"rugoefening"
Bench press
Military press
Donderdag
"Weet nog niet wat ik op deze dag zou moeten trainen"
Vrijdag
Leg press
Deadlift
Incline chest dumbbell press
"schouder oefening"
Kuiten
Het ziet er nu een beetje karig uit, maar weet niet precies hoe ik het moet invullen. Nadruk wil ik sowieso op m'n armen leggen. de "fullbody dagen" (MA-WO-VR) zullen het per oefening 3 sets zijn, herhalingen zal ik nog wel even zien, ik train voor massa.
Nu is de vraag, moet ik nou op de fullbodydagen ook 2 arm oefeningen doen of niet, als ik op dinsdag armen train? Bovendien zou ik ook wat nadruk willen leggen op borst, maar dat is niet de noodzaak. Donderdag weet ik dus nog niet, ik zou ook dinsdag triceps en donderdag biceps kunnen doen.
Iemand goede ideeen?
Gr.