- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No probem. Ik zit er ook nog ver van af aangezien CoC 3.5 mijn lichtste Coc gripper is.![]()
En dat zijn neem ik aan degenen die jullie nu verkopen?
Ik krijg nu met enig gemak de CoC 1 dicht, welke HG kan ik nu het beste bestellen? Ik wil natuurlijk een stapje zwaarder.
Bedankt!

Niet ver. De tweede dag na dat ik de CoC #4 kreeg heb ik deze tot ongeveer 2cm van een close dichtgekregen. Ik ben daarna niet meer in de buurt gekomen, ook niet met een CoC 3.5.
Iets vergeten nog : neem goed je tijd tussen setjes zoals je bij normale krachttraining / bodybuilding doet.Een goede tip die al een aantal keer vermeld is : probeer op het begin niet te over trainen, zolang je nog iets van pijn of zwakte voelt niet aan een sessie beginnen.
Persoonlijk train ik ook het liefst 's avonds. Omdat ik heel de dag mijn handen gebruik kan ik direct na een korte opwarming ( ongeveer 5 singles met medium zware gripper) naar mijn maximum gaan.
Nou dat niet echt, voor dikke onderarmen zou ik gewoon veel onderarm curls doen.Ga ze denk ik ook bestellen!
Doet het ook wat voor de dikte van de onderarmen?
Nou dat niet echt, voor dikke onderarmen zou ik gewoon veel onderarm curls doen.
Dan kan je toch direct na een hogere gripper al ?Kom nu met de 150 Lbs tot 6 herh. links en 13 rechts
Sterk! Je moet wel zien hoe hoger je in sterkte gaat, hoe groter de kloof. Dit zal je waarschijnlijk al gemerkt hebben ;-)Yes, inmiddels ook de HG250 gesloten!Op naar de HG300.
Hoi Geddie
Die verkopen we inderdaad!
Als je de CoC 1 dichtkrijgt zou ik nu voor de HG250 gaan als je een nieuwe uitdaging wilt.
Groeten,
Bas
VG= Vice gripper?:Ik heb een verstelbare gripper gekocht via ebay voor 30 euro
de VG-II. gaaty van 45 tot 345 pond.
wel een lomp ding maja
dan ga ik er wel op een rustdag mee trainen thuis.
Hoelang heeft het bij jouw ongeveer geduurd voordat internationale overschrijving doorkwam en krijg je hier bevestiging van, of wordt het gewoon verstuurd ?[Link niet meer beschikbaar]
Kun je gewoon met bankoverschrijving betalen. Daar heb ik al mijn COC's toendertijd besteld![]()