MuscleMeat

Nieuw: Heavy Grip grippers!

En dat zijn neem ik aan degenen die jullie nu verkopen?

Ik krijg nu met enig gemak de CoC 1 dicht, welke HG kan ik nu het beste bestellen? Ik wil natuurlijk een stapje zwaarder.

Bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
En dat zijn neem ik aan degenen die jullie nu verkopen?

Ik krijg nu met enig gemak de CoC 1 dicht, welke HG kan ik nu het beste bestellen? Ik wil natuurlijk een stapje zwaarder.

Bedankt!

Hoi Geddie
Die verkopen we inderdaad!;)
Als je de CoC 1 dichtkrijgt zou ik nu voor de HG250 gaan als je een nieuwe uitdaging wilt.

Groeten,
Bas

Ok, ik ga hem binnenkort bestellen!

Een goede tip die al een aantal keer vermeld is : probeer op het begin niet te over trainen, zolang je nog iets van pijn of zwakte voelt niet aan een sessie beginnen.

Persoonlijk train ik ook het liefst 's avonds. Omdat ik heel de dag mijn handen gebruik kan ik direct na een korte opwarming ( ongeveer 5 singles met medium zware gripper) naar mijn maximum gaan.
Iets vergeten nog : neem goed je tijd tussen setjes zoals je bij normale krachttraining / bodybuilding doet.

Yes, inmiddels ook de HG250 gesloten! :banana: Op naar de HG300.

Ga ze denk ik ook bestellen!
Doet het ook wat voor de dikte van de onderarmen?

Nou dat niet echt, voor dikke onderarmen zou ik gewoon veel onderarm curls doen.

Klopt. Toch ken ik wat serieuze gripper trainers die wel wat gewonnen hebben aan onderarm dikte door gripper training. Curls blijft uiteindelijk wel het beste als het om echt massa kweken gaat.

Heb alle 6 de grippers ook bestelt t weekend, ben benieuwd hoever ik ga komen.

Echt super snelle verzending, zondag besteld en dinsdag al binnen. Het proefzakje was ook erg leuk. Kom nu met de 150 Lbs tot 6 herh. links en 13 rechts, du snog meer dan genoeg te doen voordat ze allemaal gesloten kunnen worden.

Klopt idd... zal wel weer een tijdje duren voor de 300 dicht is :D

Bij de meesten begint er toch aardig vooruitgang in te komen.
Dan zien we ook aan de bestelde zwaartes van de grippers.

Waren het eerst de HG150 en 200 die het meeste verkocht werden is het nu verschoven naar de HG250 en 300!:p

Hoi Geddie
Die verkopen we inderdaad!;)
Als je de CoC 1 dichtkrijgt zou ik nu voor de HG250 gaan als je een nieuwe uitdaging wilt.

Groeten,
Bas

Heb hem vandaag binnengekregen.

Flinke uitdaging inderdaad! Haha, ik krijg er nog niet al te veel beweging in.

Ik ga nu op reps trainen met de CoC #1. En dan hopelijk zo snel mogelijk de HG 250 sluiten.

Ik heb een verstelbare gripper gekocht via ebay voor 30 euro :)

de VG-II. gaaty van 45 tot 345 pond.

wel een lomp ding maja :P
dan ga ik er wel op een rustdag mee trainen thuis.

Ik heb een verstelbare gripper gekocht via ebay voor 30 euro :)

de VG-II. gaaty van 45 tot 345 pond.

wel een lomp ding maja :P
dan ga ik er wel op een rustdag mee trainen thuis.
VG= Vice gripper?:

[Link niet meer beschikbaar]

Op zich niets mis mee, ik heb m ook.
Maar het is wel anders dan een TSG (Torsion Spring Gripper) dus je kunt het niet zo zonder meer vergelijken.
Ook moet je je niet blindstaren op die getallen (45 tot 345 pond), dat is helemaal afhankelijk van waar (op welke plaats) dat gewicht gemeten is, en met welke apparatuur...
Simpel voorbeeld is de IronMind #4. Volgens IronMind 365lbs druk kracht, maar als je dit aan het einde van de handles meet, dan kom je rond de 190lbs drukkracht.

Verder, veel succes en plezier met je training! Post je je resultaten ook even?

[Link niet meer beschikbaar]

Kun je gewoon met bankoverschrijving betalen. Daar heb ik al mijn COC's toendertijd besteld ;)
Hoelang heeft het bij jouw ongeveer geduurd voordat internationale overschrijving doorkwam en krijg je hier bevestiging van, of wordt het gewoon verstuurd ?

Terug
Naar boven