AndroidHealthClinic

nieuw hier+vraag

StealthB2

Novice
Waardering
0
Hallo

sinds van daag ben ik hier lid en had een vraag.
Sinds gister ben ik beetje begonne met krachtraining.
ben nog niet egt zwaar bezig bij zowat alles doe ik 40KG en dan setjes van 20
ik wil graag een stuk breder worden en stuk sterker
hebben jullie tips over hoe en wat ik het best kan trainen dan

Alvast bedankt
marvin

welkom :D

als je breder en sterker wil worden: eten, lezen en trainen, rust is ook belangrijk!

Als beginner maakt het vaak niet zoveel uit wat je doet, je groeit toch wel :D
Naar mijn mening is het wel aan te raden dat je eerst fastoenlijk kunt opdrukken (min 20x achter elkaar) en one legged BW squats (pistols) te doen, voor je met de zware metalen begint.

go compound!

Daar is geloof ik het hele board op gericht dus alles wat je leest draagt bij aan je kennis om groter en sterker te worden. LEZEN dus

Breder worden:

Bankdrukken op de goede manier!
- Breed pakken, en helemaal tot je borst laten zakken, en voel dan lekker die uit elkaar trekking van je bovenlichaam....heeerlijkk

Sterker worden:
- begin bij een laag gewicht en ga steeds hoger
Je wordt zoiezo sterker, nu je met fitness/bodybuilding bent begonnen.

Breder worden:
Niet naar oussamaatje luisteren.

oussamaatje zei:
Breder worden:

- Breed pakken, en helemaal tot je borst laten zakken, en voel dan lekker die uit elkaar trekking van je bovenlichaam....heeerlijkk

Sterker worden:

waar slaat dit eigenlik op?

oussamaatje zei:
Breder worden:

Sterker worden:

ik ken eigenlijk niemand die breder is geworden van bankdrukken..

misschien wat OH press voor schouders.. of chin ups.. maar van bankdrukken niet lijkt mij..

oussamaatje, met welke oefening train jij binnenkant borst?

RvR zei:
ik ken eigenlijk niemand die breder is geworden van bankdrukken..

misschien wat OH press voor schouders.. of chin ups.. maar van bankdrukken niet lijkt mij..

oussamaatje, met welke oefening train jij binnenkant borst?

Ja ik weet niet hoe die oefening heet maarre, het is bankdrukken maar dan met je armen veel dichter bij elkaar.

oussamaatje zei:
Breder worden:

Sterker worden:

Tjah, kan ik er wat aan doen dat ik dacht dat het zo zat.
Ik dacht dat je door het bankdrukken, o.a je borstkas verbreedt waardoor je dus breder wordt. Maar jah, veel mensen moeten gelijk weer geinen hier op het forum, maar als ik hun foto gallerij wil bekijken dan staat er geen foto. Dan vraag ik me af of ze wel serieus bezig zijn.

oussamaatje zei:
Ik dacht dat je door het bankdrukken, o.a je borstkas verbreedt waardoor je dus breder wordt. Maar jah, veel mensen moeten gelijk weer geinen hier op het forum, maar als ik hun foto gallerij wil bekijken dan staat er geen foto. Dan vraag ik me af of ze wel serieus bezig zijn.

Zie m'n handtekening

Ja iedereen vergist zich wel eens hé Maar ja zou wat zijn als je van bankdrukke toch breed zou worden he:P je borst word er groter van gespierder maar breed nee.

oussamaatje zei:

waar het mij om gaat (en dan mag je blij zijn dat we erom geinen) is dat je advies zit te geven wat echt nergens over gaat..

ik vind dat je geen advies moet geven als je er niets van weet.. dat is precies de reden dat zoveel mensen in de sportschool denken goed bezig te zijn terwijl dit helemaal niet zo is..

ik persoonlijk ben heel serieus bezig.. en ik zie niet in wat het posten van een foto echt te maken heeft met serieus bezig zijn.. tuurlijk kan ik mn foto's posten en te horen krijgen dat iets achterloopt.. of te horen krijgen dat ik goede massa heb ofzo.. maar ik kan ook door blijven trainen en hier veel lezen en op die manier serieus bezig zijn.. want ik heb hier nog nooit een foto gepost, maar ben een stuk serieuzer dan een hoop van de mensen die dat wel hebben gedaan..

RvR zei:
waar het mij om gaat (en dan mag je blij zijn dat we erom geinen) is dat je advies zit te geven wat echt nergens over gaat..

ik vind dat je geen advies moet geven als je er niets van weet.. dat is precies de reden dat zoveel mensen in de sportschool denken goed bezig te zijn terwijl dit helemaal niet zo is..

ik persoonlijk ben heel serieus bezig.. en ik zie niet in wat het posten van een foto echt te maken heeft met serieus bezig zijn.. tuurlijk kan ik mn foto's posten en te horen krijgen dat iets achterloopt.. of te horen krijgen dat ik goede massa heb ofzo.. maar ik kan ook door blijven trainen en hier veel lezen en op die manier serieus bezig zijn.. want ik heb hier nog nooit een foto gepost, maar ben een stuk serieuzer dan een hoop van de mensen die dat wel hebben gedaan..

Ok, je hebt gelijk.......

RvR zei:

Wat is precies de reden dat zoveel mensen in de sportschool denken goed bezig te zijn terwijl dit helemaal niet zo is? ??? :D

Dat ze 'goed advies' krijgen van mensen die denken er verstand van te hebben, terwijl ze dat niet hebben...

De mensen gaan dan in de sportschool dingen doen die NIEt goed zijn, omdat ze dat hebben gehoord van iemand die er geen verstand van heeft...

Terug
Naar boven