Fitness Seller

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

Ja, hij heeft mij gecoachd op mijn WK en heeft daardoor toch weer kriebels gekregen.
Het zal nog wel even duren voordat hij weer een grote concurrent is (6 jaar niet of weinig trainen, geeft nog wat achterstand), gelukkig.
Het klopt in die periode maakte ik zijn trainingschema's en trainde ik hem.

[Link niet meer beschikbaar] oude glorie :)

Jullie zijn beiden bezig om oude glorie weer in eer te herstellen...PB die weer de draad oppakt en wimwam die weer 800+ gaat tillen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
thanx, was weliswaar tot de haak, de volgende keer ies dieper ;)

ja ik kom kijken en ff iemand helpen ;) want diegene moet nou toch wel een keer 270 gaan buigen! ;)

Mooi, mogelijk wil je Judith dan ook helpen bij het buigen?
Ik vond je beurt niet slecht. Je staat wel breed en bijzonder te zien dat je bij elke beurt voordat je gaat buigen je rechtervoet nog extra verplaatst.

Mooi, mogelijk wil je Judith dan ook helpen bij het buigen?
ja is goed ik kijk wel ff wat ik moet dan dan.

Ik vond je beurt niet slecht. Je staat wel breed en bijzonder te zien dat je bij elke beurt voordat je gaat buigen je rechtervoet nog extra verplaatst.

nee op zich was hij niet slecht maar in ieder geval niet diep genoeg. Zoals ik nu sta sta ik het stevigst en kan ik mijn rug redelijk recht houden.
Het verplaatsen van mn been zal wel een tik zijn want ikzelf heb er niet echt erg in.

op de kaasstad maar ff goed buigen dan haha

Hey Wim,
Suc6 morgen!

Hoi Wim,

dank je wel.
Hoe gaat het voor de rest met jou?

Groeten,
Wim

Ja goed,
vrijdag 190 gebankt, gaat de goede kant op. Di. weer banken kijken of ik nog iets zwaarder kan ;) . Vrijdag 240 buigen,we zullen zien!

voor de rest gaat het ook allemaal goed :D
maaruh jij gaatmorgen over de 800 heen? moet lukken!
groeten en suc6!

Zondag 29-11-2009
Vandaag jammer genoeg niet fit en daardoor zal ik voor mijn herkansing gaan de 13e.
3 fouten beurten met kniebuigen (310 - 325 - 330)

Traint ie ook niet bij Henk momenteel met die 'andere' (PB+PB+PvdH+DvdV) jongens?

is dit die Dave? die kale grote gast? wat een buffel is dat. wat is zijn volledige naam, hij draait ook wedstrijden toch?

@wim: jammer man! volgende keer pak je m dubbel en hard terug!

Zondag 29-11-2009
Vandaag jammer genoeg niet fit en daardoor zal ik voor mijn herkansing gaan de 13e.

Jammer dat je bent uitgebomd (volgens mij komt het bij jou zelden of nooit voor, toch?)...tijdens trainingen ging het anders toch vrij goed zoals in je log te lezen was...technische foutjes of problemen met gear?

Volgende keer gewoon beter...komt wel goed! :)

Ik zag dat Peter Baltus een totaal van 700kg had...niet verkeerd na zo'n korte tijd trainen...doet hij raw of in gear mee?

jammer Wim,
goeie motivatie voor de volgende wedstrijd!

jammer Wim,
goeie motivatie voor de volgende wedstrijd!

ja en ik dacht de griep te kunnen verslaan. Helaas!

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

is dit die Dave? die kale grote gast? wat een buffel is dat. wat is zijn volledige naam, hij draait ook wedstrijden toch?

@wim: jammer man! volgende keer pak je m dubbel en hard terug!

Ja dat is Dave.

Nu eerst herstellen van de griep die ik heb.

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

ik kwam dit filmpje trouwens van je tegen op WK 2002

http://www.youtube.com/watch?v=29UzlKbwkQ0

weet je nog hoeveel je hier totaal had?

ja, 320-200-280

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Jammer dat je bent uitgebomd (volgens mij komt het bij jou zelden of nooit voor, toch?)...tijdens trainingen ging het anders toch vrij goed zoals in je log te lezen was...technische foutjes of problemen met gear?

Volgende keer gewoon beter...komt wel goed! :)

Ik zag dat Peter Baltus een totaal van 700kg had...niet verkeerd na zo'n korte tijd trainen...doet hij raw of in gear mee?

ja, Peter heeft met een paar weken trainen weer een mooi totaal gezet. Hij tilt met gear.

Ik had onvoldoende spanning. De afgelopen week voldoende ik me al niet helemaal. Nu weet ik waarom. De griep heeft me te pakken genomen. Hopelijk herstel ik hier deze week van, zodat ik de 13e het beter kan doen.

ja en ik dacht de griep te kunnen verslaan. Helaas!

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Ja dat is Dave.

Nu eerst herstellen van de griep die ik heb.

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

ja, 320-200-280

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

ja, Peter heeft met een paar weken trainen weer een mooi totaal gezet. Hij tilt met gear.

Ik had onvoldoende spanning. De afgelopen week voldoende ik me al niet helemaal. Nu weet ik waarom. De griep heeft me te pakken genomen. Hopelijk herstel ik hier deze week van, zodat ik de 13e het beter kan doen.

Jammer dat de griep je "geveld" heeft...beterschap :)!

Zondag 29-11-2009

He Wim

Dit heeft niets te maken met fit zijn. Niet slim zijn bedoel je.
Ben ik niet gewend van je

gr Ylke

He Wim

Dit heeft niets te maken met fit zijn. Niet slim zijn bedoel je.
Ben ik niet gewend van je

gr Ylke

Dat klopt en door de griep zal ik de 13e ook niet tillen.
Soms wil je te graag. Laat dit een les voor het nieuwe jaar zijn en als je meissie tegen je zegt: je doet er beter aan niet mee te doen, dan is het dus beter niet mee te doen.

Terug
Naar boven