- Waardering
- 3.152
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Het klopt van Ab, het master NK in maart gaat hij tillen. Of Peter tilt weet ik (nog) niet.
Aangezien ik verre van fit ben, kijk ik hoe de komende dagen herstel. Doel is dat ik me beter ga voelen. Ik denk nu dat ik tussen 290-300 180-185 250-260 open. Komende dagen zal het specifieker worden. Jij ook succes!
Prijzenswaardig dat je ook meedoet terwijl je niet 100% in orde bent...er zijn atleten die alleen maar meedoen als ze het idee hebben dat ze optimaal kunnen presteren en er b.v. eremetaal te behalen valt.
Ik beschouw een wedstrijd vooral als een gevecht tussen de halter en mezelf...en ga ervoor om naar omstandigheden een mooi resultaat neer te zetten, b.v. een nieuw pr.
Als dat toevallig betekend dat ik dan beter ben dan een ander of een medaille win, is dat mooi meegenomen.
Een voorbeeld...in 2008 werd ik Nederlands Kampioen BD bij de Masters met 195kg...maar er was verder ook geen tegenstand.
in 2009 werd ik "slechts" 3e met 215kg...desondanks vond ik dat ik het in 2009 beter had gedaan dan in 2008.
Leuk om te horen dat Ab ook weer gaan tillen...het spreekt toch wel altijd tot de verbeelding als zulke mensen zich weer eens op een wedstrijd laten zien (alhoewel ik vrees dat 900+ er inmiddels voor Ad niet meer inzit
).Ik hoop dat Peter ook weer de smaak te pakken heeft gekregen en hij ook weer vaker op het powerliftplankier te zien zal zijn!

.

.