Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand heeft een "mannelijkere" pens dan ik, denk ik...Ik vrees dat mijn pens nog "mannelijker" is
Effies wel niet vergeten dat door een powerliftriem buikspek omhoog gedrukt wordt en dus als een soort van plooi over de riem komt te hangen.
In werkelijkheid hebben Wim en ik een slanke taille, it's the dept from the belt![]()

Ditto hier, het is een strijd...Hummer dank je wel en technisch is het nog niet helemaal zoals het was / hoort te zijn. En ja, ik vind eten toch iet te lekker![]()

Damn, ik wou dat ik daar al was...Dat klopt en mijn gewicht is nu +130 en dat is toch teveel van het goede.
Ik wil toch wel weer onder de -125 tillen. Dit zal nog wel even duren![]()

Ik wil volgend jaar aan bankdruk wedstrijden meedoen in de -70kg klasse.
![]()

tja, dat eten hebben ze veel te lekker gemaakt!Zou verboden moeten worden!
ikke 133 kilo....gelukkig hebben zijn bij PLH een :tot 140 klasse. haha.
Is het te veel gevraagd om de oefeningen en sets en reps eens te vermelden?Zondag 10-1-2010 (K0)
bijoefeningen getraind 4x rug 5x schouder
3x biceps en 2x triceps

Is het te veel gevraagd om de oefeningen en sets en reps eens te vermelden?
Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik deed namelijk altijd "all out" traingen, die eigenlijk meer wedstrijden tegen mezelf waren, en wil nu mijn blessures wat beter aanvoelen wat verstandiger gaan trainen.
Ik begrijp dat jullie niet zo heel zwaar trainen en toch goede progressie maken, en ben heel nieuwsgierig naar de manier waarop.
Het geeft me wel een idee denk ik.
Volgens mij "vlieg" je dan "even" door zo'n training heen, en doe je niets "tot falen" éh..?
Of hoe ervaar jij de intensiteit van zo'n training?
Het is meer vermoeiend door het volume en de beperkte tijd die je er aan besteed, dan vanwege de gewichten en de sets denk ik.
Of zit ik er helemaal naast..?
Wim,
hoe is je ervaring met Lat pully achter......
ik denk dat deze oefening heel slecht is voor de schouder (lees bicepspees)
heb je nog geen last van je schouders?![]()
Ik weet nog dat ik "vroeger" echt extreem low bar kon kniebuigen, kon de halter ruim onder mijn trapezius leggen als ik dat wilde.Nee, daarom doe ik 'm relatief licht om wel een bepaalde flexibiliteit te houden, welke je nodig hebt bij het kniebuigen (borst naar voren te duwen).

Ik weet nog dat ik "vroeger" echt extreem low bar kon kniebuigen, kon de halter ruim onder mijn trapezius leggen als ik dat wilde.
Nu ben ik verplicht de halter hoog in mijn nek te leggen omdat ik er gewoon niet meer kom!
Het is dus niet onverstandig om enige souplesse te behouden.![]()

?Trainingsprogramma voor het NK is gestart :-)
aanzien ik heerlijk in een retro fase (80's) zit, ook maar een old fashion schema
Maandag 11-1-2010 (K+)
SQ 2x8 70 5x100 5x130 3x5 160
fr SQ 3x5 90
BD 20x50 10x70 5x90 5x105 3x5 115 SB 3x5 100
75% down 3x5 90 75% up 3x5 90

?[/B][/SIZE]
Ik neem het risico om wat simpel over te komen, maar:
Wat bedoel je daar mee?
Je begint nu ook heel licht, op zo'n 60-70% ofzo, en dan verzwaar je door de weken heen..?