XXL Nutrition

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

Ylke, ik heb nergens beweerd dat die oefening in jouw schema staat!
Ik heb slechts geciteerd wat jullie zelf geschreven hebben...jullie trekken daar zelf bepaalde conclusies uit.

Ik verwacht overigens ook niet anders dan dat je een oefening met een bepaald doel doet!

In Wilkspunten druk je inderdaad meer...je bent een stuk lichter...maar zo kunnen we natuurlijk wel doorgaan...Pjotr v/d Hoek drukt in de klasse tot -90 ook 225kg...er is altijd wel iemand die meer kilo's drukt of meer Wilkspunten heeft.

Het is gewoon jammer dat je je altijd voelt aangevallen als ik reageer...ik respecteer je enorm als powerlifter, ook al vind ik je als bankdrukker niet echt een autoriteit. Maar ik laat het hierbij, anders krijgen we straks weer net zo'n trammelant als in mijn log, en dat wil ik liever vermijden...prettige zondag verder!

Het kost me zoveel energie om met jou op het forum gedachten uit te wisselen. Ik zit niet op het forum om iets te leren maar om mijn visie te geven. En als ik wat leer is dat op de sportschool niet meer en niet minder.
Je jaagt me zo wel van het forum. Vandaar dat ik bij wim in zijn log zit en niet bij jou. snap je het wel?

Ik heb het gevoel dat jij aardig gevonden wil worden om maar iedereen antwoord te geven maar wat je nu doet is niet echt effectief, bij mij dan.

Het kost me zoveel energie om met jou op het forum gedachten uit te wisselen. Ik zit niet op het forum om iets te leren maar om mijn visie te geven. En als ik wat leer is dat op de sportschool niet meer en niet minder.
Je jaagt me zo wel van het forum. Vandaar dat ik bij wim in zijn log zit en niet bij jou. snap je het wel?

Ik heb het gevoel dat jij aardig gevonden wil worden om maar iedereen antwoord te geven maar wat je nu doet is niet echt effectief, bij mij dan.

subtiel Ylke! :p

Tis weer rustig......

Wat een paniek om een oefening, ik beloof dat ik het nooit meer opschrijf....ik schrijf alleen de kilo`s op
Bijvoorbeeld:
190
180
200
en dan zoeken ze het maar uit! whehe

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Wim dit is serieus, is niet altijd leuk om grapjes te maken.

Sorry ik ben sociaal onhandig! beetje op het autistisch spectrum....is een handicap he!

Ik vind wel Ylke dat je je een beetje aansteld en de reactie van jou een beetje overdreven is!
Je moet het een beetje los laten, dat is een proces, dat gaat niet over een dag ijs. Houden van hoort los laten ook bij! Daar hoor ook een nieuw begin bij.....denk daar eens over na, dan hoor ik het graag van je:thumbs:

Tis weer rustig......

Wat een paniek om een oefening, ik beloof dat ik het nooit meer opschrijf....ik schrijf alleen de kilo`s op
Bijvoorbeeld:
190
180
200
en dan zoeken ze het maar uit! whehe

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Sorry ik ben sociaal onhandig! beetje op het autistisch spectrum....is een handicap he!

Ik vind wel Ylke dat je je een beetje aansteld en de reactie van jou een beetje overdreven is!
Je moet het een beetje los laten, dat is een proces, dat gaat niet over een dag ijs. Houden van hoort los laten ook bij! Daar hoor ook een nieuw begin bij.....denk daar eens over na, dan hoor ik het graag van je:thumbs:

Dus het ligt aan mij!!!!!

lekkere vriend ben jij!!!!

Nee aan mij! Ik denk dat jij te kritisch bent ( lees eigenwijs )
Moeilijk he naar je zelf kijken!

Welke visie is dat, die je oplegt bij iedereen?

Wat heeft maarten hiermee te maken?

Lekker makkelijk! Vooral geen discussie in gaan!
Stik lekker in je schema! Alles kost jou te veel energie! Ik zou een keer langs een doktor gaan!

Jij Judas

Laatste reactie n.a.v. "BOR" ik bedoelde het slechts goed en ben inderdaad een mens die graag aardig bevonden wordt door anderen (zelfs door jou Ylke ;)).
Dat het voor jou niet effectief is zegt meer over jou dan over mij.

Ik heb slechts geciteerd wat jullie zelf hebben geschreven, het was niet mijn intentie om daarbij iemand aan te vallen of te bekritiseren...jullie trokken zelf helaas bepaalde conclusies.

En het is zeker niet mijn intentie om je van het forum weg te jagen...laat jij je zo snel wegjagen dan?

En wat ik bedoelde met géén autoriteit op bankdrukgebied wil zeggen dat ik dan andere voorbeelden heb waarop ik me oriënteer zoals b.v. Ad van de Ven, of Ruud Gransier die gewichten van 250+ aankunnen.
Het spreekt nu eenmaal tot de verbeelding als iemand beduidend meer kilo's dan jezelf kan drukken.

Het spijt me verder dat een simpele oefening als BOR tot zo'n reacties heeft geleid. Ik moet leren gewoon niet meer te reageren als jij ergens commentaar geeft...want alles wat ik schrijf...maakt niet uit wat...schiet bij jou helaas in het verkeerde keelgat...jammer :(

Laatste reactie n.a.v. "BOR" ik bedoelde het slechts goed en ben inderdaad een mens die graag aardig bevonden wordt door anderen (zelfs door jou Ylke ;)).
Dat het voor jou niet effectief is zegt meer over jou dan over mij.

Ik heb slechts geciteerd wat jullie zelf hebben geschreven, het was niet mijn intentie om daarbij iemand aan te vallen of te bekritiseren...jullie trokken zelf helaas bepaalde conclusies.

En het is zeker niet mijn intentie om je van het forum weg te jagen...laat jij je zo snel wegjagen dan?

En wat ik bedoelde met géén autoriteit op bankdrukgebied wil zeggen dat ik dan andere voorbeelden heb waarop ik me oriënteer zoals b.v. Ad van de Ven, of Ruud Gransier die gewichten van 250+ aankunnen.
Het spreekt nu eenmaal tot de verbeelding als iemand beduidend meer kilo's dan jezelf kan drukken.

Het spijt me verder dat een simpele oefening als BOR tot zo'n reacties heeft geleid. Ik moet leren gewoon niet meer te reageren als jij ergens commentaar geeft...want alles wat ik schrijf...maakt niet uit wat...schiet bij jou helaas in het verkeerde keelgat...jammer :(

Met dat laaste stuk zitten we eindelijk op een lijn. verder vind ik dat je de contekst helemaal mist.

O ja wat is er zo goed aan Ruud? een wedstrijd gedraaid(blauwe maandag) technisch slecht en traind (nog) steeds niet als een bankdrukker. kan wel iets worden. maar dan zou ik als ik hem was een andere omgeving zoeken om te trainen(wel bij Leon)

Verder wens ik jou heel veel gezonde kilo's toe

haha en ja hoor wéér een eeuwige, oneindige discussie tussen ylke en rene :D

Wat heeft iedereen toch met idolen en mensen waar ze tegenop kijken? wordt er moe van. Wat boeit het mij wat een ander doet....ik snap het echt niet

O ja wat is er zo goed aan Ruud? een wedstrijd gedraaid(blauwe maandag) technisch slecht en traind (nog) steeds niet als een bankdrukker. kan wel iets worden. maar dan zou ik als ik hem was een andere omgeving zoeken om te trainen(wel bij Leon)

:roflol::roflol::roflol: Kan wel nog iets worden?
Hij drukte anders op zijn eerste wedstrijd meer dan jij ooit in je jarenlange, overigens glansrijke powerliftcarrière überhaupt hebt gedrukt, waarbij het de vraag is of je ooit wel de gewichten zult bankdrukken die hij aankan...ik ga bijna geloven dat Pjotr Rasputin van dit forum gelijk heeft en je gewoon afgunstig bent op hen die meer BD dan jou! Ik vind jouw gedrag echt onsportief hoor!

Last but not least...vind het gewoon grappig dat hen die beweren dat bepaalde personen technisch slecht drukken zelf (ondanks dat ze schijnbaar technisch zo superieur zijn) minder drukken dan die mensen die ze bekritiseren.

Laatst bewerkt:
Haha wat moet ik altijd lachen om jou.

Haha wat moet ik altijd lachen om jou.

Je kent toch het spreekwoord: Wie het laatst lacht, lacht het beste :p :D

Lachen.png

Maar ik ben wel blij dat het "debat" toch nog iets goeds heeft opgeleverd, want lachen is gezond...en een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, toch? ;)

Wie het laatst lacht, snapt de grap niet

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor, ik doe eigenlijk heel weinig op dit moment... :o
Ik ben nogal blessuregevoelig geweest de laatste tijd dat ik weer was gaan trainen.
Ik trainde niet echt, maar deed iedere keer een wedstrijd tegen mezelf, en ging dan lekker voluit tekeer.
Dat heeft me een paar akelige blessures opgeleverd, waar ik inmiddels grotendeels vanaf schijn te zijn gelukkig.
Ik kon vroeger behoorlijk tillen, maar heb nooit iets anders gedaan dan een paar wedstrijden hier in de buurt.
Ik roulleerde altijd tussen vechtsporten, powerbuilding (want puur powerlifting was het niet) en sportschieten.
Ik heb zin me nu toe te gaan leggen op bankdrukken.
Mijn zoon (van 15) heeft ook interesse getoond om te gaan powerliften, en dus doe ik gelijk met hem mee.
Ben nog een beetje aan het denken over wat voor schema ik moet ga gebruiken omdat we eigenlijk altijd alleen maar "week op/week af" kunnen trainen.
Ik zat te denken aan 4x/week (om de dag) flink te trainen, en dan een week (nagenoeg) rust houden (in mijn geval ivm werk, en omdat hij dan bij zijn moeder is)
Daarom intereseerd jouw log me ook, jij bent puur een powerlifter, en doet een behoorlijk basic systeem lijkt me.
Ik heb me ook al eens ingelezen in Westside enzo, maar vind dat eigenlijk allemaal een beetje ingewikkeld... ;)

Wat bedoel je met een week op/week af? In 2003 trainde ik Peter Baltus en heb ik zijn trainingsprogramma om zijn ploegendiensten heen gemaakt. Het draait uiteindelijk om je doel. Dus vooraf je strategie bepalen. Mocht je suggesties willen dan PM je me maar.

Terug
Naar boven