Ylke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 123kg
- Vetpercentage
- 14%
Ylke, ik heb nergens beweerd dat die oefening in jouw schema staat!
Ik heb slechts geciteerd wat jullie zelf geschreven hebben...jullie trekken daar zelf bepaalde conclusies uit.
Ik verwacht overigens ook niet anders dan dat je een oefening met een bepaald doel doet!
In Wilkspunten druk je inderdaad meer...je bent een stuk lichter...maar zo kunnen we natuurlijk wel doorgaan...Pjotr v/d Hoek drukt in de klasse tot -90 ook 225kg...er is altijd wel iemand die meer kilo's drukt of meer Wilkspunten heeft.
Het is gewoon jammer dat je je altijd voelt aangevallen als ik reageer...ik respecteer je enorm als powerlifter, ook al vind ik je als bankdrukker niet echt een autoriteit. Maar ik laat het hierbij, anders krijgen we straks weer net zo'n trammelant als in mijn log, en dat wil ik liever vermijden...prettige zondag verder!
Het kost me zoveel energie om met jou op het forum gedachten uit te wisselen. Ik zit niet op het forum om iets te leren maar om mijn visie te geven. En als ik wat leer is dat op de sportschool niet meer en niet minder.
Je jaagt me zo wel van het forum. Vandaar dat ik bij wim in zijn log zit en niet bij jou. snap je het wel?
Ik heb het gevoel dat jij aardig gevonden wil worden om maar iedereen antwoord te geven maar wat je nu doet is niet echt effectief, bij mij dan.

).