XXL Nutrition

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

• Topic Starter Topic Starter
heren, wat is het hier (forum) gezellig geweest vanmiddag. Jullie hebben het in ieder geval druk genoeg gehad.

Mijn aanvulling na het lezen is het volgende:
- In grote lijnen zit ik qua aanpak op grote lijnen met Ylke. Daarin kan je enkele aanvullingen geven over belasting en dergelijke en dat zijn in mijn ogen details.
- Uiteindelijk gaat het om je doel en dat je vooraf de weg er naartoe bepaalt.
- Het wil niet zeggen dat iemand die meer drukt/buigt/lift, technisch de betere bankdrukker/buiger/lifter is. Het geeft wel aan dat de persoon sterk(er) is.
Reden is dat in mijn ogen iemand met minder talent meer uit zijn techniek moet halen om toch bepaalde kilo's te kunnen tillen. Kijk naar Louis van Gaal op redelijk niveau gevoetbald en nu een toptrainer.

Voor jullie veel succes verder met debatteren.

Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen als ik lees dat rows overbodig zijn voor een powerlifter.. werkelijk, ze moesten mensen die dat zeggen meteen een levenslang verbod geven op het coachen van anderen.

echt waar. wat een kinderachtig gedoe hier. De heren maken zich zo wel een beetje belachelijk als ik eerlijk ben.

Waar gaat het over? Sommige mensen kunnen beter bellen of in persoon met elkaar praten, want een getypte tekst (zoals een SMS) kan vaak verkeerd geinterpreteerd worden.

echt waar. wat een kinderachtig gedoe hier. De heren maken zich zo wel een beetje belachelijk als ik eerlijk ben.

Waar gaat het over? Sommige mensen kunnen beter bellen of in persoon met elkaar praten, want een getypte tekst (zoals een SMS) kan vaak verkeerd geinterpreteerd worden.

Ruben, je hebt inderdaad volkomen gelijk...ik zou inmiddels beter moeten weten...helaas worden bepaalde teksten inderdaad verkeerd geïnterpreteerd :(.

Nu heb ik Ylke al diverse keren face to face gesproken en hebben we al vaker samen getraind bij Leon, en dan was er nooit iets aan de hand.
In de praktijk vind ik het echt een sympathieke gast, erg behulpzaam en respecteer ik hem als powerlifter. Hij is een van de weinigen die een totaal van 900+ de laatste jaren in NL heeft laten zien!
Ik begrijp dan ook niet waarom het dan op het forum blijkbaar (helaas) niet klikt en betreur dat verder ook.

Het spijt me verder dat ik me wederom heb laten verleiden tot een zinloos debat...je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn...maar op deze manier maken we ons inderdaad onsterfelijk belachelijk :o.

:thumbs:

Goed, en nu weer trainingen posten!

Maandag 25-1-2010 (K+)
KB 2x8 70 5x110 5x150 3x5 180 fr sq 3x5 100 LE 4x8 40
BD 20x50 10x70 5x90 5x110 3x5 125 SB 3x5 110 75% down 3x5 100 75% up 3x5 110

Dinsdag 26-1-2010 (K+)
RB 2x8 70 DL 5x110 5x140 3x5 160 HT 3x3 180 SDL 3x5 150
SQ 3x5 130 BD 20x60 10x80 3x5 100 3x8 cable cross

Vanaf nu lekker rusten voor zondag :-)

Ik weet nu dat je BD training van gisteren een mooie was. ;)
Uitrusten voor..?
Denemarken?

succes alvast wim! ik heb een vraagje, uitslagen van raw PL wedstrijden, ik kan het niet echt vinden op je website :o ..is er geen handige lijst waar precies per categorie (bw klasse) staat wat de resultaten zijn van raw wedstrijden in nederland?

Ik weet nu dat je BD training van gisteren een mooie was. ;)
Uitrusten voor..?
Denemarken?

nee, voor kompetitiewedstrijd powerliften komende zondag bij SSS

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

succes alvast wim! ik heb een vraagje, uitslagen van raw PL wedstrijden, ik kan het niet echt vinden op je website :o ..is er geen handige lijst waar precies per categorie (bw klasse) staat wat de resultaten zijn van raw wedstrijden in nederland?

Nee, die zijn er niet, omdat er geen raw wedstrijden worden gehouden in NL.
2 jaar wel een keer geprobeerd en helaas door te weinig deelnemers geannuleerd.

Hoe voelt het Wim? Lekker veel spanning? Die 800 moet je halen!

Hoe voelt het Wim? Lekker veel spanning? Die 800 moet je halen!

Het voet goed vandaar K+ achter de datum ;-)
800 is niet het doel van zondag. Eerst kijken of we met SSS kampioen kunnen en daarna testen op de basis goed is om verder te bouwen voor nk en daarna het nk masters

Ik ben er zondag om te kijken en iemand te helpen met zn wedstrijd, eens zien of sss kampioen kan worden (Al gok ik het wel want ik begreep van degene die ik moet helpen dat hij de enige is van Atlas..)

dus ik zie je zondag wel ;)

Ik ben er zondag om te kijken en iemand te helpen met zn wedstrijd, eens zien of sss kampioen kan worden (Al gok ik het wel want ik begreep van degene die ik moet helpen dat hij de enige is van Atlas..)

dus ik zie je zondag wel ;)

Tot zondag!
Jij lekker aan het trainen voor het NK?

ja het begint weer te komen, wat motivatieproblemen gehad na kerst en oud en nieuw, ik trainde wel, maar ging verdomd zwaar allemaal.
tot zondag

Suc6 zondag Wim! :)

Terug
Naar boven