wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
heren, wat is het hier (forum) gezellig geweest vanmiddag. Jullie hebben het in ieder geval druk genoeg gehad.
Mijn aanvulling na het lezen is het volgende:
- In grote lijnen zit ik qua aanpak op grote lijnen met Ylke. Daarin kan je enkele aanvullingen geven over belasting en dergelijke en dat zijn in mijn ogen details.
- Uiteindelijk gaat het om je doel en dat je vooraf de weg er naartoe bepaalt.
- Het wil niet zeggen dat iemand die meer drukt/buigt/lift, technisch de betere bankdrukker/buiger/lifter is. Het geeft wel aan dat de persoon sterk(er) is.
Reden is dat in mijn ogen iemand met minder talent meer uit zijn techniek moet halen om toch bepaalde kilo's te kunnen tillen. Kijk naar Louis van Gaal op redelijk niveau gevoetbald en nu een toptrainer.
Voor jullie veel succes verder met debatteren.
Mijn aanvulling na het lezen is het volgende:
- In grote lijnen zit ik qua aanpak op grote lijnen met Ylke. Daarin kan je enkele aanvullingen geven over belasting en dergelijke en dat zijn in mijn ogen details.
- Uiteindelijk gaat het om je doel en dat je vooraf de weg er naartoe bepaalt.
- Het wil niet zeggen dat iemand die meer drukt/buigt/lift, technisch de betere bankdrukker/buiger/lifter is. Het geeft wel aan dat de persoon sterk(er) is.
Reden is dat in mijn ogen iemand met minder talent meer uit zijn techniek moet halen om toch bepaalde kilo's te kunnen tillen. Kijk naar Louis van Gaal op redelijk niveau gevoetbald en nu een toptrainer.
Voor jullie veel succes verder met debatteren.

.
.