wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er alle vertrouwen in!Merci en techniek is van groot belang. Het is voor mij nu zaak dat de komende 2 weken mijn techniek nog beter gaat lopen.

Goed dat je zo hongerig bent Wim.
En dat voor zo'n ouwe kerel!![]()
Veel succes daarmee.
En ik lees hierin weer een tip waarmee ik misschien beter eens iets zou gaan doen.
Straks eerst eens gaan kijken hoe de bankdrukkers het er vanaf gaan brengen.![]()
Ik heb mezelf nog nooit een doel gesteld, en derhalve ben ik eigenlijk altijd als een "ongeleid projectiel" bezig geweest.dank je en dingen die ik uitprobeer kan ik weer meenemen in mijn begeleiding van mijn atleten. Focus/doel helpt je om "hongerig" te worden/blijven. Het lijkt mij wel weer leuk een totaal van 850 weer in de toekomst te tillen. Dus iedere stap is er weer 1.
Ik heb mezelf nog nooit een doel gesteld, en derhalve ben ik eigenlijk altijd als een "ongeleid projectiel" bezig geweest.
Ik vond het iets om over na te denken.![]()
als ik geen doel heb, train ik niet. vandaar dat ik alle wedstrijden meedoe en daarbij is voor een groot deel meedoen het belangrijkste en als training. 3 piek momenten in het jaar. Succes met je doelstellen. Het is een sleutel tot succes, omdat je dan doelgericht traint ipv inspanningsgericht. Trainen wordt dus een stuk lichter
Hopelijk snap je nog wat ik bedoel. Groet, WimIk denk dat ik je wel begrijp, en ik zie er het nut eigenlijk wel van in.![]()
dan is je volgende stap een doel stellen :ha:ok, het onderbewuste heeft een doel nodig om in beweging te komenals ik geen doel heb, train ik niet. vandaar dat ik alle wedstrijden meedoe en daarbij is voor een groot deel meedoen het belangrijkste en als training. 3 piek momenten in het jaar. Succes met je doelstellen. Het is een sleutel tot succes, omdat je dan doelgericht traint ipv inspanningsgericht. Trainen wordt dus een stuk lichter
Hopelijk snap je nog wat ik bedoel. Groet, Wim

Wim,
mannen in mijn klasse hebben maat 42 of 44,
ik had vandaag maat 48(((((((
zou het kunnen zijn dat mijn pak gewoon te groot is??
hoe bepaal ik de juiste maat?
alvast bedankt
Volledig mee eens.
Zonder doel zou ik me ook niet echt kunnen motiveren om "serieus" te trainen...alleen jammer als je zo nu en dan je doel voorbij schiet...mja...dan moet je je gewoon weer een nieuw doelstellen![]()
---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------
Dank en ik neem de vrijheid in mijn log hierop te reageren. Je zegt het al zelf "doel voorbij schieten". De vraag is hoe komt dat? Als ik naar jou log kijk van de afgelopen weken heb jij voornamelijk overload en maximale beurten getraind en was je gisteren dus je doel voorbij. Met andere woorden: je hebt in shirt veel te zwaar en te vaak getraind. Maar ja, dat is mijn bescheiden mening.
.
.210 had je helemaal niet op je borst gekregen, je had beter met de 225 die je in je hoofd had kunnen beginnen ipv lager te gaan, dat gaf al aan dat je mentaal niet goed was. Die 225 had je dan gewoon gedrukt zonder nodeloos energie te verspillen aan gemiste beurten.
.Misschien was er iets in de voorbereiding niet helemaal "in orde"..?
Zo vlak voor de wedstrijd...