MuscleMeat

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

Als je het zo bekijkt dan klopt het en juist daarom ben ik van mening als hij zijn zwaarste training overslaat die kilo's ook (en zelfs iets meer) op een wedstrijd kan tillen. In training heeft Pjotr 332,5+242,5+312,5= 887,5 gedaan.
Op het moment dat je dan de wilks pakt en dan naar Ielja kijkt van dat nog op mijn programma trainde (ik weet nu niet hoe ze nu traint en denk ik dat ze in haar huidige programma principes van het verleden weer heeft toegevoegd) tilde ze dik 570 punten ;) Niet verkeerd zou ik denken. Het maakt niet uit er zijn meerdere wegen. Ik ben een voorstander te werken vanuit de onzekerheid die je helpt ipv toe te geven aan je onzekerheid.

Ik ben het volledig met je eens dat er meerdere wegen zijn...en ik denk dat we de weg moeten volgen waar we ons goed bij voelen en wat ons het meeste aanspreekt. Onzekerheid kan twee dingen veroorzaken...leiden of lijden...ooit in een persoonlijke mail van jou gelezen (en onthouden ;))...het klinkt hetzelfde, het schrijft bijna hetzelfde, maar het maakt een wereld van verschil :)

• Topic Starter Topic Starter

Ja...nu nog in de praktijk toepassen :o

Wim je weet dat ik het op prijs stel dat je jouw eerlijke mening kenbaar maakt...nogmaals niemand heeft er baat bij als iedereen maar alles goed vind. Soms komen bepaalde dingen wellicht niet altijd over, zoals e.e.a. bedoelt is...hetgeen het probleem is van communiceren op een log...daarnaast hoeven we niet altijd 100% op één lijn te zitten ;).

Ik respecteer je als atleet en coach en waardeer je als persoon die het hart op de juiste plek heeft zitten en voor iedereen een luisterend oor heeft en altijd wel een goed advies heeft :).

Ja...nu nog in de praktijk toepassen :o

Wim je weet dat ik het op prijs stel dat je jouw eerlijke mening kenbaar maakt...nogmaals niemand heeft er baat bij als iedereen maar alles goed vind. Soms komen bepaalde dingen wellicht niet altijd over, zoals e.e.a. bedoelt is...hetgeen het probleem is van communiceren op een log...daarnaast hoeven we niet altijd 100% op één lijn te zitten ;).

Ik respecteer je als atleet en coach en waardeer je als persoon die het hart op de juiste plek heeft zitten en voor iedereen een luisterend oor heeft en altijd wel een goed advies heeft :).

Dank je Rene en ik ben het met je eens. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Succes met het in praktijk brengen :p

Wat het in de praktijk brengen betreft...laten we meteen de koe bij de horens pakken...wat vind jij van het idee dat ik een Inzer Rage X maat 56 wil bestellen? Mijn borstomvang is 150cm en mijn armomvang 50cm (overigens niet vetvrij)...die huidige 54 zit echt erg strak :o
Dat wil niet zeggen dat ik verder geen moeite wil doen, om serieus BDW kwijt te raken, maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is, en hoe snel ik kan aankomen :o

Rene dat is een optie. Daarbij geldt ook je omvang je schouders, dus als je armen naast je lichaam hebt hangen.

Rene dat is een optie. Daarbij geldt ook je omvang je schouders, dus als je armen naast je lichaam hebt hangen.

Moeilijk te meten Wim, het meetlint gaat maar tot 150cm...net voldoende om mijn borstomvang te meten...de armen naast het lichaam red ik niet met het meetlint :o

Ik zie ook nergens op de site van Inzer een tabel met lichaamsafmetingen en BDW zoals goodlift dat heeft waardoor je makkelijker de juiste maat kunt inschatten :(.

Of is jouw ervaring dat de maten tussen Titan en Inzer niet verschillen?
Ik heb het idee dat er toch wel verschil is maar wellicht is dat te verwaarlozen?

Henk Keizer zou dat eigenlijk ook wel moeten weten...hij heeft diverse merken shirts en zou ze dus kunnen vergelijken lijkt me...wilde het nieuwe shirt bij hem bestellen, en wellicht zelf gaan afhalen.
Alleen maar een shirt bestellen bij Inzer in de V.S. loont zich niet i.v.m. de verzendkosten vrees ik.

Moeilijk te meten Wim, het meetlint gaat maar tot 150cm...net voldoende om mijn borstomvang te meten...de armen naast het lichaam red ik niet met het meetlint :o

Ik zie ook nergens op de site van Inzer een tabel met lichaamsafmetingen en BDW zoals goodlift dat heeft waardoor je makkelijker de juiste maat kunt inschatten :(.

Of is jouw ervaring dat de maten tussen Titan en Inzer niet verschillen?
Ik heb het idee dat er toch wel verschil is maar wellicht is dat te verwaarlozen?

Henk Keizer zou dat eigenlijk ook wel moeten weten...hij heeft diverse merken shirts en zou ze dus kunnen vergelijken lijkt me...wilde het nieuwe shirt bij hem bestellen, en wellicht zelf gaan afhalen.
Alleen maar een shirt bestellen bij Inzer in de V.S. loont zich niet i.v.m. de verzendkosten vrees ik.

Als je een shirt bij Henk haal, dan kan je het nieuwe shirt gelijk bij hem uitproberen. Dus dan weet je gelijk hoe of wat.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Vandaag een echo laten maken. De irritatie (rondom mijn oude blessure, bindweefsel) is te zien. Licht(er) trainen de komende trainen voor het NK Masters (nog 2 stuks), om zo zondag over een week wel maximaal te gaan. :)

Als je een shirt bij Henk haal, dan kan je het nieuwe shirt gelijk bij hem uitproberen. Dus dan weet je gelijk hoe of wat.

Sounds like a plan ;)...die intentie had ik ook...ik kan wel via de V.S. wat gaan bestellen, maar ik denk dat Henk inderdaad goed kan inschatten welke maat ik nodig zal hebben en inderdaad gelijk uitproberen :).

Omdat er iemand als Henk is, zou het wel gekkenwerk zijn om te gokken op die (gekke) Amerikanen. ;)

Vrijdag 19-3-2010 (K0)
KB 2x8 70 5x120 3x160 3x200 pak aan 3x240 3x3 280
BD 30x20 20x50 10x70 5x90 3x3 110
RB 2x8 70 DL 5x120 3x160 pak half 3x200 pak aan 3x3 240
borst voelt alweer een stuk. Afzetkracht is prima. Maandag nog een laatste training :)
trainingsfilmpje volgt nog.

Mooi dat de borst weer al goed voelt! :thumb:

Ja, maandag nog een test, zodat 28-3 gewoon met 195 kan beginnen :)

Vrijdag 19-3-2010 (K0)
KB 2x8 70 5x120 3x160 3x200 pak aan 3x240 3x3 280
BD 30x20 20x50 10x70 5x90 3x3 110
RB 2x8 70 DL 5x120 3x160 pak half 3x200 pak aan 3x3 240
borst voelt alweer een stuk. Afzetkracht is prima. Maandag nog een laatste training :)
trainingsfilmpje volgt nog.

Gaat lekker Wim beter dat je borst nu al beter voelt.
Ik heb vandaag ook heerlijk getraint vertel je morgen de details ;)
Ik ga vanavond vroeg slapen dan ben ik morgen top fit vergeet je niet je teiltje mee te nemen ;) IK BEN ER KLAAR VOOR :D

Gaat lekker Wim beter dat je borst nu al beter voelt.
Ik heb vandaag ook heerlijk getraint vertel je morgen de details ;)
Ik ga vanavond vroeg slapen dan ben ik morgen top fit vergeet je niet je teiltje mee te nemen ;) IK BEN ER KLAAR VOOR :D

We zullen morgen zien. 10 uur he?

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Trainingsfilmpje van vandaag
http://www.youtube.com/watch?v=71jKGJ1viUk

hoi kan je me tips geefen over arm en buik spieren

van de arm spieren en buik spieren

Terug
Naar boven