- Waardering
- 3.151
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Als je het zo bekijkt dan klopt het en juist daarom ben ik van mening als hij zijn zwaarste training overslaat die kilo's ook (en zelfs iets meer) op een wedstrijd kan tillen. In training heeft Pjotr 332,5+242,5+312,5= 887,5 gedaan.
Op het moment dat je dan de wilks pakt en dan naar Ielja kijkt van dat nog op mijn programma trainde (ik weet nu niet hoe ze nu traint en denk ik dat ze in haar huidige programma principes van het verleden weer heeft toegevoegd) tilde ze dik 570 puntenNiet verkeerd zou ik denken. Het maakt niet uit er zijn meerdere wegen. Ik ben een voorstander te werken vanuit de onzekerheid die je helpt ipv toe te geven aan je onzekerheid.
Ik ben het volledig met je eens dat er meerdere wegen zijn...en ik denk dat we de weg moeten volgen waar we ons goed bij voelen en wat ons het meeste aanspreekt. Onzekerheid kan twee dingen veroorzaken...leiden of lijden...ooit in een persoonlijke mail van jou gelezen (en onthouden
)...het klinkt hetzelfde, het schrijft bijna hetzelfde, maar het maakt een wereld van verschil 

.