Fitness Seller

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

• Topic Starter Topic Starter
Kijk naar mijn 3e beurt en geef maar aan of deze niet op diepte was.
Volgens mij is het geen hele diepe beurt en wel diep genoeg. Maar ja, ik ben misschien iets bevooroordeeld.

http://www.youtube.com/watch?v=XRjZ1x8WmBM

Met dank aan Roel voor het filmen.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

:eek:
Heel goed Wim. veel power in je buig. puntjes op de I

Thanks en nu jij zaterdag :eek:

Wim volgends mij moet je zo buigen dat er geen twijfel is. Overtuigend

Wie heeft me dat ook al weer geleerd?

Hij is echt maar net diep genoeg over 4 weken dan krijg je gewoon 3 witte lampen dan buig je hem diep genoeg ;)

als ik m stil zet onderin, dan lijkt het of je genoeg parallel breekt. maar goed.

je heb er alleen zo weinig aan wim :D

Heb het filmpje heel vaak heen en weer gedaan en op 22sec is er een moment waarop het duidelijk is dat je idd de par breekt dus geldig. Maar ja ik kan snappen dat een scheids twijfelt zij kunnen niet het beeld steeds even stil zetten, er was ook 1 wit dus er was blijkbaar ook twijfel.

idd imo ook diep genoeg...maarja refs beslissen on the fly he

Toch maar zorgen dat mijn benen dunner worden hahaha
Twijfel is goed. Maar ja, over 4 weken mag ik weer :)

Ziet er goed uit, gratz met de overwinning. Balen van die squat hij brak parallel:(

Wim volgends mij moet je zo buigen dat er geen twijfel is. Overtuigend

Wie heeft me dat ook al weer geleerd?

Ik denk dat Ylke hier een punt heeft...zo buigen, liften of drukken dat er geen twijfel mogelijk is. Als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik deze 3e beurt twijfelachtig...maar in het geval van twijfel zou je als scheidsrechter de lifter het voordeel van de twijfel moeten geven :)

Ik heb je beurten allemaal gezien en zoals ik alreeds in mijn 1e reactie kenbaar maakte had ik het idee dat diepte het probleem was...de scheidsrechters dachten er blijkbaar ook zo over.
Ik ben ervan overtuigd dat je de power hebt om richting de 350 te buigen, dus dat zit wel goed...gewoon ietsiepietsie dieper buigen :p

:bow2::thumbs:

Meester Wim gefeliciteerd

Dinsdag 2-3-2010 (K+)
RB 2x8 70 DL 5x110 3x140 3x3 170 HT 3x3 180 SDL 3x3 150
KB 5x120 3x3 160
BD 20x50 10x70 5x90 3x3 110

Ik vraag me af waarom er bij je tweede squatbeurt een rood licht was, leek me perfect en goeie diepte.

Ik vraag me af waarom er bij je tweede squatbeurt een rood licht was, leek me perfect en goeie diepte.

Dat is een goede vraag: ik weet het ook niet. Het blijft een jury sport en dat maakt het ook weer mooi. Voor mij persoonlijk zijn 2 witte lampen voldoende ;)

soms heb ik het idee dat er altijd wel een paar figuren zijn die gewoon express een rood licht geven

soms heb ik het idee dat er altijd wel een paar figuren zijn die gewoon express een rood licht geven

Ik kan me niet voorstellen dat een scheidsrechter "express" een rood licht zal geven. Een scheidsrechter kan zich wel vergissen door een verkeerde inschatting te maken, maar daarom zijn er drie scheidsrechters! Het is dus zorg om minimaal 2 scheidsrechters te overtuigen, 3 is nog beter ;).

Ik denk zelfs dat bekende lifters eerder het voordeel van de twijfel krijgen dan onbekende lifters!

Terug
Naar boven