wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woensdag 5-8-2009 (K+)
HT 3x3 170 DL 3x5 110 KB 3x5 100 BD 3x5 90
hey Wim weer veel aan het trainen zie ik, maar wat staat HT en RB voor
gr Pjotr
Vrijdag 7-8-2009 (K0)
KB 2x3 210 3x190 3x170
BD 3x110 3x130 3x125 5x115 SB 3x5 100
DL 3x150 3x170 RB 2x6 120 6x110
hey Wim dat ziet er weer goed uit gaat dus weer de goede kant op.
hey wim: rompbuigen is toch geen romanian dl? toch meer een touch n go dl? waarbij je de spanning op je rug houdt?
hey wim: rompbuigen is toch geen romanian dl? toch meer een touch n go dl? waarbij je de spanning op je rug houdt?
hey wim, wat vind jij van sumo deadlifts, heeft dat jou persoonlijke voorkeur?
hey wim: ja dank je wel. maar ik heb wel vaker die dl variant gedaan. maar ik raakte in de war omdat henk keizer (ken je vast wel) het rompbuigen anders voor deed. hij tikte wel zachtjes de grond aan...vandaarrrrr
heb je trouwens het idee dat rompbuigen/romanian dl je normale dl omhoog helpt/heeft geholpen qua gewicht?
Ik heb de filosofie om onder spanning te trainen en dus niet aan te tikken. Ja, het verhoogt zeker de normale dl en ook heeft het enorme effect (positief) op de squat. Natuurlijk ken ik Henk ;-)

Ik heb de filosofie om onder spanning te trainen en dus niet aan te tikken. Ja, het verhoogt zeker de normale dl en ook heeft het enorme effect (positief) op de squat. Natuurlijk ken ik Henk ;-)

volgens mij kan jij het wel met hem vinden 

hehe toffe peer is dat trouwens. mm klinkt wel best eigenlijk. hij was trouwens van mening dat het 3x3 program niet echt geschikt is om goed vooruit te gaan met pl. weet niet of je dat kent. van stephan korte is dat; staat hier ook in de sticky's. hij is van mening dat je benen en rug dan nauwelijks echt rust krijgen.
waar ben jij nou voorstander van qua trainingsprincipes? buig jij 2x keer per week? en 1x per week rompbuigen en 1x per week dl?

bedankt man!Eens 3x3 maakt je onnodig moe en kan wel gebruikt worden in je opbouwfase. Zware week, dan lichte week. Zodat je zware week naar 4 weken je lichte week wordt en hierdoor je basiskracht verhoogd. Ik doe train alle hoofdoefening (eventueel in een variatie) 3x per week.
Globaal mijn programma:
Maandag blok squat + 75% squat
banken met elastieken, schouderbreedte drukken, flesje drukken + 75% drukken
Deadlift sumo deadlift + rompbuigen
Woensdag deadlift vanaf blokken + licht sumo deadliften, lichte squat + lichte bank
Vrijdag squat + bankdrukken. licht smaldeadlift + lichte rompbuig
Dus focus op je zware set en daarbij ben ik van mening dat je het sterkste wordt van je nasets (kracht) en je lichte trainingsweken (mentaal)
---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------
Zie schema Pardeep
BDB = bankdrukken met elastieken
SDB = schouderbreedte drukken
FLD = bankdrukken met flesje op de borst.
Mijn schema voor duidelijkheid:
Maandag
Crosstrainer 5 - 10 minuten
Lunges
Blok squat
Squat high omhoog tot 75%
Bankdrukken met elastieken
Shoulder grip benchpress (2 sets omhoog dan)
S Benchpress omlaag tot 75%
S Benchpress omhoog tot 75%
Dumbbell press
Buik
Dinsdag
Deadliften
Rompbuigen
Buik
Woendag
Hoogtillen van blokken