Hallo!, ik ben een beginner, ben sinds vorig jaar lid vanwege de interessante topics. Ik ben al een tijdje bezig met mn lichaam.
Ik ben 23 jaar
Mijn lengte is 1.78
gewicht momenteel 79kg
Bf schat ik op 30%, maar weet dit niet zeker, ben in ieder geval niet gespierd en heb veel zichtbaar vet (buik, zijkanten, rug)
Op mn zwaarst woog ik 106, ben al aardig wat afgevallen dus. dit mede door een crashdieet (ik weet het
). Ik eindigde op 73 en momenteel ben ik blijven hangen op 79 kg.
Sinds mijn 12e heb ik ook last van ''puffy nipples'' en opgezwolle/opgezette borsten. Hiervoor ben ik naar de arts geweest, deze zei dat het geen gyno was. Vervolgens ben ik doorverwezen naar de plastisch chirurg, deze oordeelde dat het geen gyno was en dat een operatie niet vergoed zou worden.
Vandaag een second opinion gehad in een ander ziekenhuis. Blijkt dat deze zelfde arts nu daar werkzaam was (heb ik weer..), aan de tepels kon ze niks doen en volgens haar was het minimaal. haar mening..
Dat neemt niet weg dat ik sinds mijn 12e mijn borststreek heb afgeplakt met ducktape zodat ik toch nog tshirts en dergelijk kan dragen. De sporen hiervan zijn zonder shirt ook duidelijk zichtbaar. Je wordt gewoon in heel veel dagelijkse dingen beperkt, vet balen maargoed. ik ben nu van plan om naar een privekliniek te gaan (bergman clinics).
Ik heb een aantal sticky's gelezen en probeer nu voor mijzelf een voedingsschema op te stellen.
Mijn onderhoud zit volgens de berekening op 2587.61 cal
voor de cut is dat 2037.61 cal
koolhydraten 50% 1018.80 cal
eiwitten 30% 611.28 cal
vetten 20% 407.52 cal
hierbij zou ik dan 0.5 kg per week af moeten vallen.
Zit ik dan wel goed met deze percentages? want ik las dat de koolhydraten wel wat minder mogen zijn tov de vetten..
Ik ben 23 jaar
Mijn lengte is 1.78
gewicht momenteel 79kg
Bf schat ik op 30%, maar weet dit niet zeker, ben in ieder geval niet gespierd en heb veel zichtbaar vet (buik, zijkanten, rug)
Op mn zwaarst woog ik 106, ben al aardig wat afgevallen dus. dit mede door een crashdieet (ik weet het
). Ik eindigde op 73 en momenteel ben ik blijven hangen op 79 kg.Sinds mijn 12e heb ik ook last van ''puffy nipples'' en opgezwolle/opgezette borsten. Hiervoor ben ik naar de arts geweest, deze zei dat het geen gyno was. Vervolgens ben ik doorverwezen naar de plastisch chirurg, deze oordeelde dat het geen gyno was en dat een operatie niet vergoed zou worden.
Vandaag een second opinion gehad in een ander ziekenhuis. Blijkt dat deze zelfde arts nu daar werkzaam was (heb ik weer..), aan de tepels kon ze niks doen en volgens haar was het minimaal. haar mening..
Dat neemt niet weg dat ik sinds mijn 12e mijn borststreek heb afgeplakt met ducktape zodat ik toch nog tshirts en dergelijk kan dragen. De sporen hiervan zijn zonder shirt ook duidelijk zichtbaar. Je wordt gewoon in heel veel dagelijkse dingen beperkt, vet balen maargoed. ik ben nu van plan om naar een privekliniek te gaan (bergman clinics).
Ik heb een aantal sticky's gelezen en probeer nu voor mijzelf een voedingsschema op te stellen.
Mijn onderhoud zit volgens de berekening op 2587.61 cal
voor de cut is dat 2037.61 cal
koolhydraten 50% 1018.80 cal
eiwitten 30% 611.28 cal
vetten 20% 407.52 cal
hierbij zou ik dan 0.5 kg per week af moeten vallen.
Zit ik dan wel goed met deze percentages? want ik las dat de koolhydraten wel wat minder mogen zijn tov de vetten..