XXL Nutrition

Nieuw hier.. Cutten of bulken?!

Persoonlijk zou ik wat minder gaan eten, omdat je nu toch gemiddeld gezien een iets lagere activiteitsfactor hebt. Maar dat is heel persoonsgebonden, ik ben wat dat betreft hoe dan ook een beetje een addict in droog staan. Persoonlijk vind ik boven onderhoud eten gewoon een minder relaxed gevoel geven, dus dat is mijn eigen ervaring. Het is persoonsgebonden en je moet doen wat je zelf fijn vindt.

Als je nu door je blessure juist extra hard je benen traint, kan het hoe dan ook niet veel kwaad om gewoon je voedingsschema zo te houden, je bent immers nog steeds wel actief genoeg, 't is echt niet zo dat je ineens vet aan zou gaan zetten. Als je onderhoud al omlaag gaat zul je dat vanzelf wel merken, en het grootste deel zal dan juist in gains omgezet worden bij je benen die je nog steeds traint.

Wat betreft de blessure, ja dat is kut.. Heb het zelf ook ervaren met een gebroken duim, ik kon dan nog net iets meer doen dan jij nu, maar ook ik werd er helemaal gek van. Heb er nog steeds wel last van, maar goed, nu ik niets "meer kan beschadigen" of het "herstel in de weg zitten" toch maar weer die-hard aan de slag gegaan. Wat dat betreft is het gewoon uitzitten en balen, maar goed, in zekere zin is het wel goed voor je motivatie om er weer flink tegen aan te gaan wanneer je lichaam er klaar voor is.

Terug
Naar boven