AndroidHealthClinic

Nieuw lid Ruben

Edit, bedoel je de gewichten die hij pakt voor de oefeningen ?

ja, vind het wat onlogisch maja ik kan ook fout zitten he. Het lijkt mij gwn zeer abnormaal dat hij al zoveel gewichten neemt (bij de oef die hij zegt) en hij is nog maar 4 maand fzo bezig.

En dan neemt hij nog niet eens supplementen en volgens mij is zijn voeding ook niet echt top.

ja, vind het wat onlogisch maja ik kan ook fout zitten he. Het lijkt mij gwn zeer abnormaal dat hij al zoveel gewichten neemt (bij de oef die hij zegt) en hij is nog maar 4 maand fzo bezig.

En dan neemt hij nog niet eens supplementen en volgens mij is zijn voeding ook niet echt top.

Laten we gewoon besluiten dat de samenhang van zijn uitleg, fysiek op de foto's, kennis over oefeningen dat het gwn redelijke zever is dat hij aan het uitkramen is! Tenzij dat hij vannaf zijn 2 jaar door zijn ouders mee bekstenen moest sleuren ewel dna geloof ik het :)

• Topic Starter Topic Starter
Laten we gewoon besluiten dat de samenhang van zijn uitleg, fysiek op de foto's, kennis over oefeningen dat het gwn redelijke zever is dat hij aan het uitkramen is! Tenzij dat hij vannaf zijn 2 jaar door zijn ouders mee bekstenen moest sleuren ewel dna geloof ik het :)
ik snap die kansloze reacties echt niet.. ik kom hier voor advies van jullie en het enigste wat een deel van jullie kunnen zeggen is. lulkoek, hij kraamt onzin uit bla bla bla. heb je niks nuttigs te zeggen zeg dan niks. als ik duidelijk de regels lees dan staat er tog iets overin over beledigen ofzo? en dan heb ik het niet over kritiek.

zoals ik al eerder heb gezegt ik post gauw wat filmpjes en dan kunnen jullie naar mijn ogen echt oordelen. ik heb gewoon niet de allergrootste bouw en een hele snelle stofwisseling waardoor ik niet snel aankom of in grote groei. ik kan bijna eten wat ik wil ik wordt bijna niet dik!

r*tard!

Ik zal op korte termijn even filmpjes maken van de oefeningen van deze jongen zal een hoop kansloze reacties zonder bruikbare kritiek voorkomen

ik snap die kansloze reacties echt niet.. ik kom hier voor advies van jullie en het enigste wat een deel van jullie kunnen zeggen is. lulkoek, hij kraamt onzin uit bla bla bla. heb je niks nuttigs te zeggen zeg dan niks. als ik duidelijk de regels lees dan staat er tog iets overin over beledigen ofzo? en dan heb ik het niet over kritiek.

zoals ik al eerder heb gezegt ik post gauw wat filmpjes en dan kunnen jullie naar mijn ogen echt oordelen. ik heb gewoon niet de allergrootste bouw en een hele snelle stofwisseling waardoor ik niet snel aankom of in grote groei. ik kan bijna eten wat ik wil ik wordt bijna niet dik!

wat kan je nu van advies geven als je ineens nog niet weet wat voor oefeingen je zelf doet! Ik heb hiervoor ook reactie's gegeven maar ik lees wat je zegt en hoe meer je zegt hoe meer je, je (minder) geloofwaardige waarden den dieperik in duwt gelijk dan ze bij ons zeggen. Sry dit is mijn mening. Volgens mij is je mening geven op dit forum ook niet verboden ;)

Het beste lijkt me om eerder een filmpje te maken (als dat je echte stats zijn), zodat je bewijs hebt dat je niet liegt en dat de anderen ongelijk hadden.

Wacht gewoon even rustig af:)

Als jelmerF het zegt geloof ik het wel, want hij weet wel hoe hij moet trainen :)

kunnen jullie trouwens aan mijn fotos aflezen hoeveel %BF ik ong heb? zou wel mooi zijn als jullie aan de hand van die fotos me een schatting kunne geven ;)

Ik schat iets van een 12% kan het moeilijk uitmaken, omdat ik niet echt abs zie maar wel zie dat je een ecto bent :)

Zote zien traint jelmerf ook bij jou, messchien zijn de gewichten verkeerd aangegeven ofzo? zoniet dan ben je oersterk ;)

Nopezz rruben traint in een andere sportschool dan mij, we zitten wel bij elkaar in de klas @ studie.

haha messchien is het wel in LBS aangegeven ;) . probeer iedergeval zo snel mogelijk vid te posten, ik ben wel benieuwd.Als je al na 4 maanden 22 kg dumbbell curl kan...en 8x80 bp..en dan 64kg wegen....

hehe nee ook niet :) maar filmpjes komen waarschijnlijk deze week zelfs ;)
dan moet ik het natuurlijk bewijzen he :P

met me BP zat ik eerst vrij laag had geen eens de kracht om 70 te drukken maar na dat ik veel ben gaan eten en 4x per week ong 1-2 uur ben gaan trainen zal ik snel resultaat.
en DBC sta ik zelf ook van te kijken dat ik hem met 22Kg doe hoor dus dat snap ik wel ;)

Edit:
heb net ff een handig linkje gekregen van Trotser over voeding. bij mij kwam er het volgende uit. zit ik zo een beetje aan me KH Vetten en Eiw?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dude post zsm filmpje en laten we voor de rest zwijgen. Na vid doe ik mijn uitspraken!

waarom zwijgen als ik over voeding een vraag stel? wat een kansloze reply als je het hebt over zwijgen zwijg dan ook gewoon.

over je voeding: ga kijken bij de topics daarover wat je moet eten enz want door boterhammen met pindakaas, yoghurt, vlees, aardappelen en groenten te eten ga je er niet drect komen hoor!

heb net ff een handig linkje gekregen van Trotser over voeding. bij mij kwam er het volgende uit. zit ik zo een beetje aan me KH Vetten en Eiw?
dit is wat ik vroeg en niet over wat ik zou moeten eten.. graag eerst de vraag lezen voordat je gaat antwoorden..

Terug
Naar boven