MuscleMeat

Nieuw Lid; Voorstellen & Hulp??

Als je de site hebt doorgelezen, dan weet je wat je moet doen. Lees alle stickies, dan weet je het...

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar ik begreep eerst niet wat sticky's waren, haha

plaats je voedings en traingsschema in de goede secties met je doelen en je ontvangt vanzelf tips en commentaar.

Met 'normale' voeding zal je dus niet afvallen, maar op dit gewicht blijven.

Om af te vallen moet je of meer verbranden (sporten!) of minder/beter eten, even kort door de bocht. Een combinatie van beide is natuurlijk het beste, en op dit forum kan je daarbij genoeg hulp krijgen.
Je zult wel eerst even zelf de moeite moeten doen om een voedingsschema op te stellen en een sportschool in te duiken.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Is goed, bedankt! Ik zal eens even de informatie over voeding verzamelen. En dan zal ik het voedingsschema plaatsen, bedankt voor de reacties!

Makkelijk zat om met ontbijt/lunch/avondeten, zelfs zonder snoepen veel te veel binnen te krijgen hoor. En wat voor medicijnen waren dat dan? Weet je zeker dat je geen andere gewoontes zoals bewegen hebt veranderd? 't hoeft niet veel te zijn om per dag 250 kcal teveel te nemen.. en da's al genoeg om in 2 jaar 25 kilo aan te komen.

Weight Gain 2868 calories
Maintenance 2390 calories
Weight Loss 1912 calories

Zo , nu even je dagelijkse voeding afwegen en je weet aan hoeveel kcals je zit en hoeveel je ernaast zit .

Terug
Naar boven