XXL Nutrition

Nieuw: Lipton Linea, gezond en natuurlijk

aleyezonme

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Nieuw: Lipton Linea, gezond en natuurlijk
Lipton Linea is een nieuwe groene thee die – vergeleken met klassieke groene thee – dubbel zo rijk is aan catechines. Catechines zijn vooral werkzaam op de vetten in de buik.

2 smaken, 2 varianten
Voor Lipton Linea werd dan ook de hoeveelheid catechines opgevoerd tot dubbel zoveel als in de andere groene thee-dranken. Bovendien bevat het drankje geen calorieën, wat het extra goed voor de lijn maakt. Er zijn twee smaken (citrus en ananas) en twee varianten (koud & warm) op de markt. Vier verschillende drankjes dus,

Zowel koud als warm, verkrijgbaar in twee heerlijke smaken (zelf ondervonden)

ik gebruik het nu al een week, zijn er mensen die dit al langer gebruiken en er tevreden van zijn?

Nog niet zien staan bij de Appie :(

hoeveel knaken kosten die krengen?

Waar heb je het gekocht? Kga het ook eens aanschaffen.

waarom geloof ik dat weer niet....

Ik vind Liptone een beter merk dan Pikwik. De goede spelling is "Catechin" (engels) "Catechine" (NL) heeft me even tijd gekost om te googlen.

Van die groene thee capsules. Is dat niet makkelijker om te nemen?

Hoeveel ECGC zit er nu in die drankjes ?

Hoeveel ECGC zit er nu in die drankjes ?

90 mg ECGC per 100ml volgens Lipton. Dus als je 3 tasjes van 200ml drinkt hebt je 540 mg binnen.

Het is wel vrij duur, ik heb het vandaag 2,75 euro betaald voor 20 theezakjes.

Ik ga elke dag 3 tassen drinken, als ik het goed vind post ik wel eens een review in de voedingsectie.

groene thee en ananas staat toch al langer bekend om vet te verliezen?

ach met zoiets ben ik van nature heel sceptisch net als bij zoveel andere wondermiddeltjes zeg maar en volgend jaar hebben ze weer een sterk verbeterde formule cq samenstelling en zo gaat dat maar door wel goede marketingstrategie trouwens.....

Lipton is een merk van Unilever, een mulitnationale voedingsgigant. Ik hecht ook niet direct veel geloof aan hun marketingpraatjes, ze beweren ook steeds dat hun Ice Tea zo gezond is omdat het "theeblaadjes bevat en die antioxidanten bevatten" terwijl de hoeveelheid miniem is.

ach met zoiets ben ik van nature heel sceptisch net als bij zoveel andere wondermiddeltjes zeg maar en volgend jaar hebben ze weer een sterk verbeterde formule cq samenstelling en zo gaat dat maar door wel goede marketingstrategie trouwens.....
toch is er redelijk wat wetenschappelijk onderzoek dat de claims aantoont, laatst kwam ik nog een onderzoekje tegen waarbij 300gr caffeine en een bepaalde hoeveelheid groene thee de stofwisseling met 180kcal per dag lieten stijgen...

groene thee is ook niet echt duur oid, dus ik denk dat die marketing wel meevalt.
kijk bijvoorbeeld naar supplementen als hydroxicut hardcore, hoofdingredienten: groene thee en caffeine (en we hebben allemaal van dexter gehoord hoe goed het werkt ;) ) het zijn toch wel de hoofdbestanddelen van de meeste fatburners.
(dante van doggcrapp raad het ook aan ;) )

Terug
Naar boven