Rome is ook niet in een dag gebouwd, afkicken van suiker went snel, ik heb zelf niet eens meer trek in zoetigheid tbh, terwijl ik een jaar of wat terug echt niet vies was van een goede nacht gamen met junk food

Als je wilt bulken moet je inderdaad ~300 kcal boven je berekende waarde gaan zitten. Deze waarde is slechts een benadering dus denk er aan dat het in realiteit wat kan afwijken. Je zult in een bulk ook geen vet verliezen, dus verwacht daar niet te veel van, bulken is om spier op te bouwen
De reden dat een voedingsschema persoonsgebonden is is dat iedereen ander eten lekker vindt, als jij een schema krijgt dat je gaat vervelen zul je meer moeite hebben je er aan te houden.
Ik kan je wel wat tips geven voor goede producten:
Koolhydraten uit:
havermout, brinta, en andere granen, rijst, pasta, bruin brood & fruit (goed alternatief op voor je suikers, zo kun je nog wel verantwoord wat zoetigheid snoepen). Als je echt iets met vele suiker wilt eet dit dan vlak na de training.
vetten uit:
bij voorkeur uit olijfolie, noten, vis, avocado, en eieren, een deel mag ook uit zuivel en dierlijke bronnen komen, maar deze zijn wel flink minder gezond. Een beetje is niet erg.
Eiwit uit:
zuivel, vlees (bij voorkeur onbewerkt, dus geen gehakt of hamburgers), vis, whey, bonen
Verder minstens 400 gram groenten per dag eten. Je kunt uiteraard ook wat suasjes toevoegen om je eten wat meer smaak te geven, overdrijf dit alleen niet.
Probeer met deze soorten voeding een je berekende macro's op te vullen op een manier die jou aantrekkelijk lijkt om te eten, dan kan ik er wat commentaar op geven.
Een idee van wat ik eet vandaag (ruw geschat):
ochtend:
brinta, melk, whey, banaan, pindakaas ~1000 kcal
middag:
rijst met knoflook, uien, pepertje, kip, beetje ketchup, olie, omelet ~1300 kcal
snack:
whey met havermout + 2 appels ~400 kcal
avondeten:
who knows, heb wel zin in chili, wraps of hamburgers

(niet al je eten hoeft clean, maar overdrijf het gewoon niet, je bent geen monnik) ~1300 kcal
Totaal 4000 kcal
eiwit ~220
vet ~120
kcal ~500
Dit moet je niet zomaar overnemen (het is sowieso veel meer dan jij nodig hebt

) maar misschien kun je er wat inspiratie uit halen. Dit topic is ook wel leuk voor ideeën:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/
Verder is dit een heel handig topic, veel pagina's maar zeker het lezen waard als je je kennis over voeding wilt verbeteren:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/metabolisme-aankomen-en-afvallen.394572/
Maak nu zelf een schema met kcal en macro waarden en post dit in de voeding sectie, dan kan iedereen je tips geven. Het is niet erg als het de eerste keer niet helemaal goed is, maar het is vele makkelijker te helpen als we een idee hebben van wat voor eten je lekker vindt.