Fitness Seller

Nieuw schema

Bezoekers in dit topic

Mr.BakBier

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2003
Berichten
511
Waardering
1
Is dit een beter schema? wacht wel nog ff op de laatste twee dagen ben nog niet klaar, ga eerst eten... miss ondertussn jullie mening over dit?
Dag1: borst + triceps
Dag2: rug + biceps
Dag3: RUST
Dag4: quadriceps + hamstrings
Dag5: schouders + kuiten + buik
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema

Dag1: BORST

1. Incline bench press 25-35° 3-4 sets, reps 10,8,7
2. Flat dumbbell press 3 sets, reps 10,8,7
3. Cross over (zwaar) 3 sets, reps 10,8,7

TRICEPS

1. Bench dips (body- or extra weight) 3 sets, reps 15,12,10
2. Pulley push downs 3sets, reps 15,12,10

Dag2: RUG

1. Seated Cable Pull down back/front (elke week switch) 3sets, reps 12,10,8
2. Seated Rows 3sets, reps 12,10,8
3. Wide grip lat pulldown 3sets, reps 15,12,10
4. Pullups 3sets, reps 10-8-6

BICEPS

1. Standing bicep cable curl 3sets, 15,12,10
2. Dumbbell curls 3sets, 15,13,10
Dag3: RUST
 
Laatst bewerkt:
Deel 2

Dag4: BENEN (zonder kuiten)

1. Leg press 4sets, reps 17,15,13,12
2. Leg extension 4sets, reps 20,17,15,13
3. Hams 4sets, reps 20,17,15,13

Dag5: KUITEN

1. Calf press on the leg press machine 3sets, reps 15,13,10

ABS
1. Ab crunch machine 3sets, reps 15,13,12
2. Air crunch? Of hoe noemt dat ding in de lucht om sit ups aan te doen? 3sets, reps 50,30,20

SCHOUDERS
1.Front Cable raise 3sets, reps 12,10,8
2.Front two dumbbell raise 3sets, reps 10,8,6

Dag6: RUST

Dag7: RUST
 
Misschien kuiten gewoon bij de je been-workout pakken en 1 of 2 oefeningen meer voor je schouders zodat je alle koppen pakt
 
Nja het is een standaard schema van hier, heb gewoon oefeningen verandert maar ik vind het ook een rare regeling voor de kuiten eerlijk gezegd maar ik houd het erbij *heb vertrouwen in deze site :D*en voor de schouders, er s een toestel bij ons die ik nergens terug vind op die sites, volgens mij voor schouders en triceps het omgekeerde van Pec decs, maar dan zonder rugsteun maar een borststeun (of hoe je het wilt noemen)weet iemand wat ik wil zeggen en hoe dit noemt en voor welke spiergroepen het is?

Voor schouders doe ik er dan de 2e oef van af(is eigenlijk dezelfde of de eerste:D) en doe ik er 2 bij dan word het
1. Front cable raise 3sets, reps 12,9,7
2. Shoulder raise 3sets, reps 12,9,7
3. Seated shoulder raise 3sets 10,8,6

Nu heb ik alle kanten van mijn schouders denk ik?

Verder geen opmerkingen, ivm sets of reps? Iedereen s naar de zee ofzo zeker? of s iedereen gewoon beu van op mijn threads te posten? zal dat zijn zeker? :-s :D
 
idd optie
en mocht je hier mee doorwillen dan niet kabelfront raise maar mil of dubpress, zo stimuleer je ook de voorste schouderkoppen en dan nog oefening voor achtertse bij.

traps?

geen squats en wat doe je voor de hams?

1. Seated Cable Pull down back/front (elke week switch) 3sets, reps 12,10,8
2. Seated Rows 3sets, reps 12,10,8
3. Wide grip lat pulldown 3sets, reps 15,12,10
4. Pullups 3sets, reps 10-8-6

vind dat je erg veel pull doet. gooi er een of twee uit en vervangen voor deadlfit en een barbell/db row

probeer dus de verhoduing pull en row meer gelijk te trekken

ook sommige oefeningen meer reps dan andere..werkt dat voor jou?
 
Idd wat Dandy zegt. Gooi er een deadlift en een squat bij.
 
jup werkt perfect, voor benen, weet niet hoe het komt, maar heb dus dunne benen maar die hebben nooit last van stijfheid of spierpijn ofzo, enkel als ik ga lopen dan voel ik het de dag erna..., en mijn buik jah heb vorig jaar sit ups zitten doen op me bed en toen kon ik 300 sit ups na elkaar ofzo, maar dan wel op de slechte manier, helemaal met hoofd tot knieen dus... en deadlift wist dat ik hiervan ging opmerkingen krijgen, maar het probleem s bij ons in gym geen losse barbell... enkel voor bench press en zo, of zou dit ook lukken? squat zou er wel in moeten kunnen, moet dus werken met de middelen die beschikbaar zijn...
 
Gewoon de barbell van het bankdruk bankje pakken. En anders moet je die sportschool eigenaar maar eens lief aankijken en vragen of ie er nog een barbell bijkoopt.
 
euhm het bankdruk bankje... dat is zon bench press waarvan die barbell vast zit aan twee palen... en denk niet dat een barbell aankopen veel goeds zou brengen, sportschool staat namelijk al vol..., er s nog een andere gym in de buurt maar daar ga ik liever niet, mensen zijn niet echt sympathiek en zo, maar daar hebben ze wel het nodige materiaal, ben van plan om na deze 3maand wel eens terug naar daar te gaan voor een maand of 2 en dan doe ik de oefs die ik nu niet kan doen en dan na die 2 maand terug naar mijn oude gym en oefs doen die op die ander plaats niet kan... zo heb ik nog wat afwisseling van fietsroute :D
 
Idd toch ff een andere gym gaan opzoeken als ze er niet eens een gewoon bankdrukbankje hebben en een paar losse barbells.
 
Mr.BakBier zei:
sportschool staat namelijk al vol...,
met onzin ja:D, zou idd andere gym overwegen en anders wat jij zegt gewoon afwisseln idd

een gym zonder losse barbells..pfff
wordt :lifter: ook niet blij van:)

Mr.BakBier zei:
er s nog een andere gym in de buurt maar daar ga ik liever niet, mensen zijn niet echt sympathiek en zo, maar daar hebben ze wel het nodige materiaal, ben van plan om na deze 3maand wel eens terug naar daar te gaan voor een maand of 2 en dan doe ik de oefs die ik nu niet kan doen en dan na die 2 maand terug naar mijn oude gym en oefs doen die op die ander plaats niet kan... zo heb ik nog wat afwisseling van fietsroute :D
maar je gaat toch ook meer voor t trainen denk ik he:)
maar wel typisch dat mensen daar minder symphatiek zijn..zal wel een hardcore kern zijn die geen zin hebben in alemaal van die mennekes die enkel om voor de zomer er goed uit willen zien daar te hebben en zodoende zich onsymphatiek voordoen om die gassies buiten de deur te houden.

denk als je er eenmaal bent en en paar weken daar traint dat dat reuze mee zal vallen..hoop ik voor je althans
 
Back
Naar boven