MuscleMeat

Nieuw UB/LB schema graag commentaar

Johann0r

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
Beste mensen,

Afgelopen 3 maanden heb ik 3 x per week onderstaand full body schema gevolgd.

Squats 4 8
Bench Press 4 8
Pull Ups 4 8
Military Press 4 8
Calfs 4 8
Crunch 4 max

Deadlift 5 5
Bent Over Rows 5 5
Dumbbell Incline Bench Press 5 5
Leg press 5 5

Lunges 3 12
Dips 3 12
Chin ups 3 12
Barbell Schoulder Press 3 12
Seated Calf Raises 3 12
Decline Oblique Crunch 3 max
Calfs 3 max

Na elke training deed ik de ene dag nog 1 isolerende biceps oefening en de andere dag weer 1 isolerende triceps oefening.

Nu ben ik weer wat serieuzer aan het diëten en ga ik nr one en magnificent uitproberen. En wou ik dit: http://www.aworkoutroutine.com/the-m...rkout-routine/ schema gaan uitproberen op ma/di/wo/do en op vrijdag zwem ik.

Op of aanmerkingen?

Thx.

Laatst bewerkt:
Zou die split squats op lb B er uit halen en vervangen door deadlifts.

Anders doe je 1x per week alleen wat romanian deadlifts

• Topic Starter Topic Starter
OK thx, vervangen door lunges ook een optie? Is het verder wel een goed schema voor 4 x in de week trainen?

En wat zou je aanraden om wat meer voorruit te komen met de grote compounds?

Blijf voor mijn gevoel wat hangen op bv 80 kg squat 4x8

Of gewoon rustig aan verhogen.

Laatst bewerkt:
OK thx, vervangen door lunges ook een optie? Is het verder wel een goed schema voor 4 x in de week trainen? En wat zou je aanraden om wat meer voorruit te komen met de grote compounds? Blijf voor mijn gevoel wat hangen op bv 80 kg squat 4x8 Of gewoon rustig aan verhogen.

Nee, vervangen voor deadlifts

Zou 5x5 doen op compounds ipv 4x8 dan kan je veel meer progressie boeken voor dat je vastloopt

ik weet niet wat de reden is dat je ma di wo do wilt trainen maar ik zou in ieder geval 1 rust dag inlassen, bij voorkeur de woensdag

ik weet niet wat de reden is dat je ma di wo do wilt trainen maar ik zou in ieder geval 1 rust dag inlassen, bij voorkeur de woensdag
Vrijdag is mijn vaste dag om te zwemmen, eerst trainde ik altijd 3 dagen maar wil nu eigenlijk wel 4 dagen trainen. Vandaar ook UP/LB ---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------
Nee, vervangen voor deadlifts Zou 5x5 doen op compounds ipv 4x8 dan kan je veel meer progressie boeken voor dat je vastloopt
Alleen deadlifts, squads, leg press of ook benchpress dumbell press soldier press ect? Kan het ook om de week doen? ene week 4x8 andere week 5x5

Vrijdag is mijn vaste dag om te zwemmen, eerst trainde ik altijd 3 dagen maar wil nu eigenlijk wel 4 dagen trainen. Vandaar ook UP/LB ---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ---------- Alleen deadlifts, squads, leg press of ook benchpress dumbell press soldier press ect? Kan het ook om de week doen? ene week 4x8 andere week 5x5

Ik zou Squat, deadlift, Military press en bench press 5x5 doen en de rest 3 sets van 8-10. Als u bij een oefening 3 sets van 10 reps kan volmaken dan u gewicht verhogen. Ik doe het ook zo. Vroeger deed ik ook 4x8 maar u zal zoiezo langer dan een uur trainen wat dan terug negatief is.

Beste mensen,

ik heb Upper/Lower Split: 4 Day Version http://www.aworkoutroutine.com/the-muscle-building-workout-routine/ gevolgd en ben qua kracht en gewicht aardig vooruit gegaan! Heb split squads vervangen door deadlift en deadlift, Military press en bench press 5x5 gedaan en de rest zoals aanbevolen wordt in het schema.

Nu wil ik ongeveer 6 a 7 uur per week gaan racefietsen en ben dan van plan om 2 keer te gaan trainen. (zomer schema :) Nu dacht ik om mijn oude full body weer op te pakken en dan:

week 1
di A
do B

week 2
di C
do A

Wat vinden jullie hiervan? Of iemand een beter idee?

Of heeft iemand ander

Iemand? Of kan ik beter een nieuw topic openen :)

Terug
Naar boven